Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Honywell Evohome uitbreiding geeft geen warmtevraag

Pagina: 1
Acties:

• JacSct
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 24-03-2023
Ik heb een goed werkend Evohome systeem, dat ik uit wil breiden met een round thermostaat.
Ík heb een zone bijgemaakt en daaraan de T87RF2025 gekoppeld als remote sensor. Deze round thermostaat is het enige dat aan deze zone gekoppeld zit.
De connectie met deze thermostaat lijkt goed te zijn. Als ik de temperatuur op de thermostaat aanpas, zie ik dat ook op de Evohome touch.
Als de de temperatuur op de thermostaat hoger instel, zodat ik warmte vraag, gaat m’n cv niet branden.
Bij andere zones (met weliswaar andere sensoren) werkt het wel goed.

Iemand een idee wat hier fout kan gaan?

• miciel
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-11 13:30
JacSct schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 13:48:
Ik heb een goed werkend Evohome systeem, dat ik uit wil breiden met een round thermostaat.
Ík heb een zone bijgemaakt en daaraan de T87RF2025 gekoppeld als remote sensor. Deze round thermostaat is het enige dat aan deze zone gekoppeld zit.
De connectie met deze thermostaat lijkt goed te zijn. Als ik de temperatuur op de thermostaat aanpas, zie ik dat ook op de Evohome touch.
Als de de temperatuur op de thermostaat hoger instel, zodat ik warmte vraag, gaat m’n cv niet branden.
Bij andere zones (met weliswaar andere sensoren) werkt het wel goed.

Iemand een idee wat hier fout kan gaan?
heb je ook nog een hr 92 opgenomen in deze zone ?

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:23

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

nieuw onderwerp, eigen topic :)

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

• JacSct
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 24-03-2023
Nee, ik heb geen hr92 in deze zone opgenomen. Feitelijk wil ik heb alleen gebruiken om de cv aan te laten slaan als in die zone de temperatuur te laag wordt, zonder dat ik daar een aparte afsluiter op zet.
Vraag is dus of ik op die manier mijn cv aan kan laten gaan.
Ik begrijp wel dat de werkwijze vragen oproept…