verzendkosten bij vergelijker + beschikbaarheid notificatie

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mounir
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-07 10:36
Bij het gebruiken van de Pricewatch feature heb ik het gevoel dat er twee features missen:
  • De prijs tijdens het vergelijken van producten is zonder verzendkosten. Hierdoor kan de prijs van het ene product uiteindelijk toch hoger in het lijstje komen (als je sorteert op prijs oplopend), terwijl wat je daadwerkelijk betaald meer is. Het zou fijn zijn als er een manier is om de prijs inclusief verzendkosten te gebruiken, net zoals je in de "prijzen" sectie van een product zelf wel kan sorteren op basisprijs of totaalprijs.
  • Het zou handig zijn om een prijs alert of "aanwezigheid alert" te kunnen instellen zelfs wanneer een geen prijs is, zodat het kan functioneren als een "in-stock melding". Op deze manier kan je relatief snel op de hoogte gebracht worden wanneer een product weer beschikbaar is wanneer je die optie niet hebt bij de verkoper zelf (zoals Alternate).
Ik hoor het overigens graag als deze features wel bestaan maar ik ze simpelweg niet heb gezien :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mounir op 18-11-2022 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:46

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Mounir Het eerste is nu niet mogelijk, hier mogen onze productmanagers over nadenken, ik verplaats dit topic dan ook naar Mooie Features :)

Het tweede is wel mogelijk, als ik je tenminste goed begrijp. Hier uitvoering: Acer AT3205-DTV kan je klikken op Prijs volgen en komt er een popup waar je een prijsalert kan instellen. Standaard staat deze op "Zodra er weer prijzen zijn" of je kan deze instellen onder een specifieke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mounir
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-07 10:36
Bedankt voor het feedback opnemen, en ik wist niet van het tweede dus ook bedankt voor het laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-07 15:18
Voor het eerste: zie Sortering op prijs inclusief verzendkosten

[ Voor 76% gewijzigd door jan-- op 09-09-2023 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:14
Aangezien dat topic een stuk meer uitleg/context bevat en ook al is gekickt, kunnen we daar verder :)

Dit topic is gesloten.