Hallo, even een korte vraag:
Ik heb een SSD bij
Prima, dan wacht ik gewoon af tot het geleverd is en stuur ik het retour. Op de homepagina geeft
Ik heb een SSD bij
Members only:
besteld die komende vrijdag geleverd wordt. Aangezien ik ergens anders een betere aanbieding heb gevonden wilde ik de bestelling bij
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Members only:
annuleren, maar dat gaat al niet meer...
Inloggen
Prima, dan wacht ik gewoon af tot het geleverd is en stuur ik het retour. Op de homepagina geeft
Members only:
aan: Gratis retourneren binnen 30 dagen. Echter, als ik bij de veelgestelde vragen omtrent ruilen en retourneren
Inloggen
Members only:
kijk staat er bij de vraag "Hoe kan ik mijn product retourneren?" dat er drie mogelijkheden zijn:
Inloggen
- Inleveren in de winkel
- Opsturen per post
- Ophalen bij jou thuis
Nu ben ik misschien gek, maar dit betekent dus dat je niet gratis kunt retourneren?We adviseren je als je een klein/handzaam product wil retourneren, om dit via een van onze winkels te laten doen. Als je jouw product in de winkel inlevert en deze voldoet aan de retourvoorwaarden, dan betalen we je direct het aankoopbedrag (inclusief eventuele standaard bezorgkosten) terug. Bedragen boven € 500,- worden, voor jouw en onze veiligheid, altijd op je bankrekening teruggestort door middel van retourpinnen.Als je toch een product aan ons wilt terugsturen, dien je dit zelf te organiseren. Dit betekent dat je er zelf verantwoordelijk voor bent dat het product goed bij ons logistieke centrum aankomt en ook de kosten voor verzending draagt. Daarnaast betalen wij je in dit geval terug nadat het product door ons is ontvangen en gecontroleerd.