Ik wil binnenkort voor het eerst een game pc zelf bouwen. Ik heb een samenstelling gemaakt maar zou graag van anderen advies krijgen wat betreft de keuzes en of ik niet beter voor een ander component kan gaan. Mijn budget is ongeveer 1500 a 1600 euro. De bedoeling is natuurlijk dat ik probleemloos lekker kan gamen op hoge settings. Overklokken staat in eerste instantie niet op de planning.
*knip* externe linkjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch. Daarnaast gaat dit om een hele pc dus hoort je vraag thuis in Desktop koopadvies. Als laatst ontbreekt er een hoop info. Zie DKA beleid. Samenvattend komt je topic er dan uiteindelijk uit te zien zoals Voorbeeldtopic Desktop koopadvies
*knip* externe linkjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch. Daarnaast gaat dit om een hele pc dus hoort je vraag thuis in Desktop koopadvies. Als laatst ontbreekt er een hoop info. Zie DKA beleid. Samenvattend komt je topic er dan uiteindelijk uit te zien zoals Voorbeeldtopic Desktop koopadvies
[ Voor 65% gewijzigd door br00ky op 10-11-2022 13:52 ]