Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-05 19:38
Sinds dit weekend Discovery+ en op de Shield (version 8.2) de app uit de Google store opgehaald en geïnstalleerd.
Nu ben ik de afgelopen dagen regelmatig spontaan uitgelogged.
Moet ik weer inloggen, kan ook gewoon kijken... 1 dag later... Getverdrie... Weer inloggen.
Kom dan ook binnen op het profiel van de hoofd aansluiting en na profiel wisselen kan ik verder kijken waar ik gebleven was.
Met andere streamers zoals netflix, prime en hbo heb ik hier totaal geen last van.

Op tablet lijkt dit niet te gebeuren

Bekend euvel?

BTW. Nvidia shield pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee maar "welke Shield" heb je? Als je in [Nvidia Shield] Ervaringen & Discussie kijkt, dan kan je vermoeden (mogelijk) dat versie 8.2 ietwat oud is en mogelijk dat daar bugs inzitten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-05 19:38
Ik ga mijn eigen antwoord geven: na veel experimenteren ben ik er achter gekomen dat het aan het aanwezig zijn van een 'actieve' VPN applicatie (in mijn geval VPNExpress) de Discovery+ app automatisch uitlogged.

en dan hoeft er niet eens een actieve verbinding te zijn: alleen het draaien op de achtergrond van VPNExpress is al voldoende. Niet alleen mijn Nvidia shield maar ook android Tablet hebben dit euvel

Testscenario op tablet
- Discovery+ opstarten en inloggen
- de App stoppen
- VPNExpress opstarten
- connectie maken naar bijv. UK
- Disconnect (dus ik heb niet eens een actieve connectie)
- Discovery+ opstarten --> ben uitgelogged --> inloggen gaat nu ook niet meer
- moet nu echt VPNExpress als achtergrond proces afschieten
- weer Discovery+ app opstarten en dan pas kan ik weer inloggen.

en dat verklaart dan ook waarom ik het op de shield zo snel had. We kijken best vaak naar BBC Iplayer dus VPNExpress was actief geweest. Weet natuurlijk niet of het met andere VPN applicaties ook gebeurt.

[ Voor 3% gewijzigd door LaFleche op 11-11-2022 07:49 ]