Swifts zijn wel redelijk tolerant. Deze liep nog als een zonnetjeZicoDon schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:16:
[...]
Mijn auto rijdt in ieder geval top op Bosch bobine + bougies
Swifts zijn wel redelijk tolerant. Deze liep nog als een zonnetjeZicoDon schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:16:
[...]
Mijn auto rijdt in ieder geval top op Bosch bobine + bougies
In dit geval bedoelde ik een atmosferische 2.4. Zie onderstaande afbeelding waar deel inlaatspruitstuk over de kop looptBamboozled schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:43:
[...]
406 V6 prima alledaags voorbeeld. Ik vind Volvo nog wel meevallen, of bedoel je hier ook de veel oudere modellen. Derde voorbeeld zegt me niets, ook uitzondering, niet alledaags.
YouTube: How to: Volvo T5 C30 S40 V50 C70 Spark Plug Replacement

Raymond P schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:43:
@Bamboozled Nee, ik bedoel letterlijk op de verpakking.
:strip_exif()/f/image/iKP5Tu5Kh4henimqdXCgE6Ib.jpg?f=fotoalbum_large)
Heheh trueRaymond P schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:34:
[...]
Die ervaring is dus te vertalen naar een meerprijs (er is tijd of geld geinvesteerd). Uiteindelijk betaal je in een garage voor de som van onderdelen, tijd en expertise.
Het leest voor mij immers alsof jij weet wanneer je moet beginnen met die slag van 90 graden. En als je dat vaak genoeg gedaan hebt snap ik ook wel dat je structureel enorm dicht bij de resultaten van een meetinstrument zit.
Als IT-er die hobbymatig zo nu en dan aan z'n auto's sleutelt pak ik dus gewoon een momentsleutel, want sinds ik niet meer in de sportschool te vinden ben is de enige ijking van kracht die ik heb de actuation force van de mechanische keys op m'n keyboard...![]()
Als je croissants geserveerd krijgt bij je espresso terwijl je wacht totdat je auto voorgereden wordt na onderhoud (been there) dan wordt er waarschijnlijk ietwat meer geld verdampt dan nodig.
Handel al dikke 30j met auto's. je draait de cilinderkop niet zomaar kapot.Bamboozled schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 15:05:
[...]
Gefeliciteerd. U heeft succesvol uw schroefdraad gestript. Uw zacht aluminium cilinderkop mag nu gelicht worden. Die kunnen we wel helicoilen ja. Bel over een week maar of de auto klaar is en neem 2500 euro mee. Bij tegenstand gewoon stoppen.
Het staat gewoon op het doosje wat je moet doen. Als je zelf gaat nadenken, denk je het kan nog wel een kwartslag. Maar wederom, ieder moet doen wat hij wil. Verder, eens. Live and learn.
[ Voor 15% gewijzigd door Hackus op 12-11-2022 16:38 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.