Ik wil graag wat advies voor de beste keuze aan offerte. Het zijn geen goedkope offertes maar helaas kan ik momenteel niet echt goedkoper vinden.
Mijn dak volledig noord maar geen schaduwval van bomen, heb wel een koof van mijn CV en MV waardoor er schaduw deels op 1 paneel zal vallen.
1.
/f/image/KbWELmuSPBypJMB52HOesMHV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tzuYYowEgZ8x16dqZlFzlhT7.png?f=fotoalbum_large)
SMA omvormer en glas-glas panelen, 12 stuks, al heb ik mat zwarte dakpannen dus behaal ik hier winst mee? €1.60 per wp.
2.
/f/image/aDocCKKNcq5ib6W9JvPuLFOx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4tXKBiXCR52LOn4PdnibIKXN.png?f=fotoalbum_large)
Het garantie pakket bevalt mij wel, het is 1 paneel minder icm een Goodwe omvormer. €1.65 per wp.
3.
/f/image/E8NdnXgi87NbLWFBfmi36gKZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/DfV189u1thtuzwIHeabV5TUn.png?f=fotoalbum_large)
De laatste is aanzienlijk goedkoper. €1.47 per wp
Kan iemand hier een nuttig woord over zeggen?
[mbr]Wil je echt goed advies, dan deze post aanvullen met Tips bij openen vragentopic zonnepanelen. Minder lappen tekst als plaatje posten helpt dan ook.[/mbr]
Mijn dak volledig noord maar geen schaduwval van bomen, heb wel een koof van mijn CV en MV waardoor er schaduw deels op 1 paneel zal vallen.
1.
/f/image/KbWELmuSPBypJMB52HOesMHV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tzuYYowEgZ8x16dqZlFzlhT7.png?f=fotoalbum_large)
SMA omvormer en glas-glas panelen, 12 stuks, al heb ik mat zwarte dakpannen dus behaal ik hier winst mee? €1.60 per wp.
2.
/f/image/aDocCKKNcq5ib6W9JvPuLFOx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4tXKBiXCR52LOn4PdnibIKXN.png?f=fotoalbum_large)
Het garantie pakket bevalt mij wel, het is 1 paneel minder icm een Goodwe omvormer. €1.65 per wp.
3.
/f/image/E8NdnXgi87NbLWFBfmi36gKZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/DfV189u1thtuzwIHeabV5TUn.png?f=fotoalbum_large)
De laatste is aanzienlijk goedkoper. €1.47 per wp
Kan iemand hier een nuttig woord over zeggen?
[mbr]Wil je echt goed advies, dan deze post aanvullen met Tips bij openen vragentopic zonnepanelen. Minder lappen tekst als plaatje posten helpt dan ook.[/mbr]
[ Voor 19% gewijzigd door Xqlus1ve op 07-11-2022 20:49 ]