Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 06:39
Bij welke AliExpress store hebben jullie deze besteld en loopt er nog een kortingscode en waar vinden jullie die trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 20:13
traders schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 12:01:
Bij welke AliExpress store hebben jullie deze besteld en loopt er nog een kortingscode en waar vinden jullie die trouwens?
Topic even teruglezen?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:48

sjirafje

No inspirational quotes here

traders schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 12:01:
Linkje staat in de eerste post, maar die heeft de prijs verhoogd èn verkoopt hem momenteel niet aan Nederland. Daarnaast is er nu geen sale op Aliexpress. De volgende sale zal waarschijnlijk begin volgend jaar zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door sjirafje op 10-12-2022 12:44 ]

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thido
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:19

thido

Tilburg

Hij ligt inmiddels in NL, ben benieuwd wanneer hij geleverd gaat worden :-)

All electric! 8500Wp / LG l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fzCSI3JcEF_Dv0a2X__0CT0U34Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cjy47dNjcwaDvGylVU5w5lQk.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn update vandaag.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-06 22:47
Ik kreeg net een verzoek om €14,33 aan inklaringskosten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:34
Bij mij heeft AliExpress een probleem aan. "kan niet worden ingeklaard bij de douane. De bestelling wordt geïnspecteerd.".....

Benieuwd wat dit gaat opleveren. Zal wel wat meer dan 15 euro gaan kosten als het even tegenzit ben ik bang?

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
wowly schreef op woensdag 14 december 2022 @ 00:03:
Bij mij heeft AliExpress een probleem aan. "kan niet worden ingeklaard bij de douane. De bestelling wordt geïnspecteerd.".....

Benieuwd wat dit gaat opleveren. Zal wel wat meer dan 15 euro gaan kosten als het even tegenzit ben ik bang?
Hier hetzelfde bij Ali, maar PostNL geeft aan dat alles goed is na het betalen van de inklaringskosten. Ding staat nu gepland voor aflevering morgen. Kreeg ineens een melding in de PostNL app.

Ik vermoed dat PostNL het pakket on-hold zet zolang je de inklaringskosten nog moet betalen. Dan blijft het 3 dagen liggen en sturen ze het daarna naar een pakketpunt waar je het kunt ophalen tegen betaling van de inklaringskosten (3 euro meer dan online).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:42
GerjanT schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:05:
[...]

Ik kreeg net een verzoek om €14,33 aan inklaringskosten te betalen.
Ik ben gematst zie ik, bij mij was het €14,32 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Ik had ook korting. 14,32 inklaring zojuist betaald. Al met al een goede deal voor 215 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerjanT
Clifdon schreef op woensdag 14 december 2022 @ 06:13:
Ik had ook korting. 14,32 inklaring zojuist betaald. Al met al een goede deal voor 214 euro.
Mazzelaars zijn jij en @LA-384 >:)

Ik heb overigens bij de track&trace van Cainiao ook de verontrustende status “abnormal status” en als laatste update “ Unable to clear in customs”. Ik veronderstel dat ze de status online betaling nog niet kennen. Bij PostNL staat inmiddels geen bezorgtijd maar ik veronderstel dat ze het pakket vandaag op de transportband zetten en dat morgen het busje voor komt rijden. En anders vast ergens deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
  • Laatst online: 12:22
had een bezorgtijd voor vandaag gekregen gisteren, inmiddels de melding dat er 14,32€ moet worden betaald en bezorgtijd onbekend.

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Jup, kreeg vanochtend ook de mail voor de 14 euro inklaringskosten te betalen. Wat een drama zeg. Hoop dat ie zsm geleverd wordt! Zeker ik nu met de koude mooi de koudebruggen kan onderzoeken :)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:16
wowly schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:49:
Jup, kreeg vanochtend ook de mail voor de 14 euro inklaringskosten te betalen. Wat een drama zeg. Hoop dat ie zsm geleverd wordt! Zeker ik nu met de koude mooi de koudebruggen kan onderzoeken :)
Drama? Loopt toch allemaal voorspoedig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 16:45
Zelfde hier. 14 euro inklaringskosten. Ik vind het voorspoedig gaan .... goede deal uiteindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thido

thido

Tilburg

Zelfde traject als die van @Clifdon . Staat nu nog op 'inklaring gestart' dus verwacht ook het mailtje binnenkort.

All electric! 8500Wp / LG l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Ik klaag nu niet 😁
Kan haast niet op dat ding wachten. Sinds de bouw van mijn huis 12 jaar geleden wilde ik zoiets hebben, maar waren toen schier onbetaalbaar. Al het geld ging naar de ruwbouw 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:29
wowly schreef op woensdag 14 december 2022 @ 11:31:
Ik klaag nu niet 😁
Kan haast niet op dat ding wachten. Sinds de bouw van mijn huis 12 jaar geleden wilde ik zoiets hebben, maar waren toen schier onbetaalbaar. Al het geld ging naar de ruwbouw 😜
Zeker in deze periode met vorst buiten is het leuk speelgoed: ThinkPad in "[IR] Het grote Ik wil/heb een warmtebeeldcamera"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thido

thido

Tilburg

Ik mag €60,11 betalen lees ik zojuist.

Edit: €50,11 BTW en €10,- afhandelingskosten.
Thermometers en pyrometers, niet gecombineerd met andere instrumenten is de omschrijving.

@Leon- , @discusws , @Clifdon : wat staat er bij jullie bij omschrijving op de Postnl factuur?

[ Voor 76% gewijzigd door thido op 14-12-2022 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 16:45
thido schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:25:
Ik mag €60,11 betalen lees ik zojuist.

Edit: €50,11 BTW en €10,- afhandelingskosten.
Thermometers en pyrometers, niet gecombineerd met andere instrumenten is de omschrijving.

@Leon- , @discusws , @Clifdon : wat staat er bij jullie bij omschrijving op de Postnl factuur?
Een lotterij is het ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KMAoY9U_V5pmOSDqeR8f5VHnygI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SqxjiI1bReU6drpClNoju9AW.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thido

thido

Tilburg

Ik zie het al, bij mij staat gewoon het daadwerkelijke aankoopbedrag op de factuur.
Dat zal het wel zijn dan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
bij mij stond bijna hetzelfde als bij @Leon-

Douanewaarde* 49,11 EUR

Jammer dat de hoge waarde erin staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:29

MaxPoweR

-=StopTech=-

Ik moest 14,32 euro inklaringskosten betalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-07 15:24
Is er ook al een topic om deze onderling uit te lenen (verhuren)? Ik vind het best duur om zo'n ding aan te schaffen, maar zou graag (voor een kleine vergoeding/een paar biertjes) zo'n ding een weekje willen lenen in de omgeving Doetinchem... ;)

Zie net dat ik op V&A moet kijken. Excuus voor het bericht.

[ Voor 11% gewijzigd door Aristos op 14-12-2022 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZveenT
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:21
ZveenT schreef op zondag 27 november 2022 @ 17:13:
Dank voor de tip (!)
Wil er al een tijd een om thuis te monitoren.. maar vond het toch te duur.
Ik heb hem 27 nov besteld.. Inmiddels nog steeds niks gehoord.

Is dat normaal? :) Wel afgeschreven op creditcard. Maar geen emails of bevestiging van Ali

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:40
Aristos schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:43:
Is er ook al een topic om deze onderling uit te lenen (verhuren)? Ik vind het best duur om zo'n ding aan te schaffen, maar zou graag (voor een kleine vergoeding/een paar biertjes) zo'n ding een weekje willen lenen in de omgeving Doetinchem... ;)
ja zeker, zoek even op "warmtebeeld" in https://tweakers.net/aanbod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerjanT
discusws schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:00:
bij mij stond bijna hetzelfde als bij @Leon-

Douanewaarde* 49,11 EUR

Jammer dat de hoge waarde erin staat.
Bij mij stond er “Douanewaarde* 49,11 EUR” het lijkt erop dat de commerciële korting/waardeverlaging BTW daar staat. Kan het zo snel niet vinden in Ali.

Ik ben nog in afwachting van een bezorgmoment, deze staat nog op onbekend (gisteravond direct betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
ZveenT schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:47:
[...]

Ik heb hem 27 nov besteld.. Inmiddels nog steeds niks gehoord.

Is dat normaal? :) Wel afgeschreven op creditcard. Maar geen emails of bevestiging van Ali
Verkoper al gevraagd.

[ Voor 3% gewijzigd door discusws op 14-12-2022 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
thido schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:33:
[...]

Ik zie het al, bij mij staat gewoon het daadwerkelijke aankoopbedrag op de factuur.
Dat zal het wel zijn dan ;-)
Welke factuur bedoel je dan? Die in het portal van Aliexpress of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 15:32
Wolly schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:01:
[...]

Welke factuur bedoel je dan? Die in het portal van Aliexpress of ergens anders?
Factuur van de inklaring van postnl. Kun je vinden op de pagina van de betaallink.

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
RaymondD schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:05:
[...]

Factuur van de inklaring van postnl. Kun je vinden op de pagina van de betaallink.
Mijne is net "aangekomen in transitland/regio": , heb nog geen bericht van Postnl gekregen ;)

• ZveenT
Hmm, ik dacht dat ik krijg een e-mail. Zie nu in inlog inderdaad iets staan.

douane
Kan niet worden ingeklaard bij de douane. We inspecteren uw bestelling

Ik wacht het rustig af.

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-07 19:09
ZveenT schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:10:
[...]

Hmm, ik dacht dat ik krijg een e-mail. Zie nu in inlog inderdaad iets staan.

douane
Kan niet worden ingeklaard bij de douane. We inspecteren uw bestelling

Ik wacht het rustig af.
Heb je de postnl app? dan heb je daar waarschijnlijk een zending met factuur.

Ook hier 14.32 over moeten maken, morgen komt hij dan eindelijk!

• ZveenT
jichem schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:32:
[...]

Heb je de postnl app? dan heb je daar waarschijnlijk een zending met factuur.

Ook hier 14.32 over moeten maken, morgen komt hij dan eindelijk!
Dat heb ik niet. Is dat noodzaak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-07 19:09
ZveenT schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:12:
[...]

Noodzaak weet ik niet, het is wel heel makkelijk.

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:40
[...]

volgens mij krijg jij anders een brief dat je het bij het postophaal punt kunt ophalen, de kosten zijn dan ook hoger dan als je het al van te voren hebt betaalt (€3 extra).
Dus nee, niet noodzakelijk, maar zoals hierboven al weergeven, wel gemakkelijk.

• Stellar
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:37
[...]

Volgens mij kun je de trackingscode van Ali ('traceer bestelling', rechtsbovenaan de pagina) gewoon invoeren bij PostNL in combinatie met je postcode, dan krijg je een eventuele factuur ook te zien.

In mijn geval kreeg ik ook een mail van PostNL met daarin een betaallink.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:05

HollovVpo1nt

I like gadgets

[...]

Nee. Ik kreeg een mail met een link waarmee ik het kon betalen. Als je niet betaalt binnen een bepaald termijn, dan zal die bij een PostNL pakket punt bezorgd worden waar je het op kunt halen, waarbij de kosten hoger zullen zijn dat wanneer je het online betaalt.
En anders, zoals @Stellar hierboven omschrijft , de AliExpress tracking code van je bestelling kun je bij PostNL track-en trace invoeren. Het pakket moet dan wel bij PostNL aangemeld zijn. Dus mocht je nog geen PostNL tracking hebben, geen paniek, dan is die dus nog niet aangemeld in NL.

[ Voor 25% gewijzigd door HollovVpo1nt op 15-12-2022 13:49 ]

• discusws
Morgen bezorging volgens de postnl app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZveenT
HollovVpo1nt schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:47:
[...]

Nee. Ik kreeg een mail met een link waarmee ik het kon betalen. Als je niet betaalt binnen een bepaald termijn, dan zal die bij een PostNL pakket punt bezorgd worden waar je het op kunt halen, waarbij de kosten hoger zullen zijn dat wanneer je het online betaalt.
En anders, zoals @Stellar hierboven omschrijft , de AliExpress tracking code van je bestelling kun je bij PostNL track-en trace invoeren. Het pakket moet dan wel bij PostNL aangemeld zijn. Dus mocht je nog geen PostNL tracking hebben, geen paniek, dan is die dus nog niet aangemeld in NL.
Oke. Dank voor je toelichting. Ik zie inderdaad een factuur achter de code.
Zal wel aan mij liggen, maar fijn dat Ali hier uitleg over geeft met bestellen. Heb echt geen mailtjes ontvangen met instructies, spam incl alles nagekeken.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

ZveenT schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:44:
[...]

Oke. Dank voor je toelichting. Ik zie inderdaad een factuur achter de code.
Zal wel aan mij liggen, maar fijn dat Ali hier uitleg over geeft met bestellen. Heb echt geen mailtjes ontvangen met instructies, spam incl alles nagekeken.
Ik moet zeggen dat het mij ook niet duidelijk is hoe PostNL aan je e-mail adres zou komen. Ik heb mij ooit geregistreerd voor de PostNL app, misschien dat ze mij via die route hebben gevonden. Maar als je e-mail niet bekend is bij PostNL zal je gok ik ook geen mail krijgen, maar een briefje dat je pakketje bij een PostNL punt ligt.

• Stellar
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:37
HollovVpo1nt schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:47:
[...]

Ik moet zeggen dat het mij ook niet duidelijk is hoe PostNL aan je e-mail adres zou komen. Ik heb mij ooit geregistreerd voor de PostNL app, misschien dat ze mij via die route hebben gevonden. Maar als je e-mail niet bekend is bij PostNL zal je gok ik ook geen mail krijgen, maar een briefje dat je pakketje bij een PostNL punt ligt.
Mijn e-mail is daar niet bekend. Het enige account dat ik daar heb, is van een paar woonadressen geleden en daar valt geen link mee te leggen. Ik vermoed dat er een mailadres gekoppeld is aan de verzending middels het trackingnummer, of dat er iets staat vermeld op het pakket zelf.

Enfin, we dwalen af :) morgen komt 'ie hier ook aan!

• Nokkenstok
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 27-06 08:32
Zijn er meer mensen die bij het artikel uit de openingspost de melding krijgen: "dit product kan niet naar uw adres verzonden worden" of is er ondertussen een nieuwe link?

• LA-384
Nokkenstok schreef op donderdag 15 december 2022 @ 17:27:
Zijn er meer mensen die bij het artikel uit de openingspost de melding krijgen: "dit product kan niet naar uw adres verzonden worden" of is er ondertussen een nieuwe link?
Kan zomaar zijn dat verkoop aan Nederland (tijdelijk) opgeschort is.

Tijdens Black Friday en singles Day schijnen er meer dan 170 pc210's verkocht te zijn aan Nederlandse kopers. De Nederlandse leverancier heeft daarom geklaagd bij de fabrikant dat ze op deze manier potentiële klanten mislopen. In reactie daarop werd de prijs al verhoogd naar €399, maar misschien is er nu wel een algehele verkoopstop.

• Wolly
  • Niet online
Ontvangen door postnl, wordt morgen bezorgd.

Ik heb verder niets vernomen over extra kosten voor inklaring of btw?

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
LA-384 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 18:48:
[...]

Tijdens Black Friday en singles Day schijnen er meer dan 170 pc210's verkocht te zijn aan Nederlandse kopers. De Nederlandse leverancier heeft daarom geklaagd bij de fabrikant dat ze op deze manier potentiële klanten mislopen. In reactie daarop werd de prijs al verhoogd naar €399, maar misschien is er nu wel een algehele verkoopstop.
Als je de bezorglocatie verandert in Duitsland, dan is het artikel wel verkrijgbaar. Althans, dat was gisteren het geval.

• BartW
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:21
LA-384 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 18:48:
[...]

Gisteravond heb hem besteld voor voor €275 (€333 met belasting). Nu wachten hoeveel de importheffing wordt.

• RaymondD
Wolly schreef op donderdag 15 december 2022 @ 18:49:
Ontvangen door postnl, wordt morgen bezorgd.

Ik heb verder niets vernomen over extra kosten voor inklaring of btw?
Dan heb je mazzel denk ik. Die van mij wordt ook morgen bezorgd (25-11 besteld). Ik moest €14,33 betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U0Ffo7hQSVjfkQiKRclycnMgoXI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0ecX0EFFhGzT9uFRUjgVP6Oc.png?f=fotoalbum_large

Zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06 17:20
Die van mij is net binnen, leuk speelgoed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gieliovd520
Vandaag ook bezorgd! €215 betaald en niet €14 inklaringskosten.

Eerste indruk, super ding! Voelt kwalitatief goed, beeld is mooi. Nog even spelen met instellingen.

De eerste verrassingen en problemen in huis al gedetecteerd!

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondD
Hier Vandaag tussen 18:50 en 20:50. Hoop dat hij komt vandaag, ik heb slechte ervaringen met late bezorgtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Hier ook binnen. Gaf mooi in beeld een paar dingen die ik al dacht.
Waar ik wel van schrok waren afwisselend oranje en blauw in de dakkapel. Die balken isoleren toch wel heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scatman
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:27
Ik heb deze ook besteld, en deze is op 12 december in Luik geland en op 13 december in handen van PostNL en moet in België geleverd worden.
Daar lijkt die te blijven hangen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jESvYM-cikDR8TUckNv--w4tvow=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nAMTqYg6SoehdBJemtrwaLLo.png?f=user_large

Bpost zijn status is: wachten op NL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_uZUVKrTlxaVFgJRt9haQ7CHkRo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7e3E99mQK7qR1OF2Mho8tK2c.png?f=user_large

Iemand hier ervaring mee? Ik heb nog geen enkele communicatie van PostNL ontvangen en kan de code enkel tracen via: https://postnl.post en niet via https://www.postnl.nl (daar wordt niets gevonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerjanT
Hier vanmiddag ook ontvangen. Voelt kwalitatief goed. Paar kleine dingen in huis gevonden. Temperatuur kent nauwelijks afwijking. Nu beetje met de instellingen spelen.

Minpuntje: alleen een US-adapter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andrehj
GerjanT schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 20:03:
Minpuntje: alleen een US-adapter.
Als je even klaagt wordt dat zo opgelost. Zie Andrehj in "Guide PC210 warmtebeeldcamera met korting @ AliExpress"

[ Voor 23% gewijzigd door Andrehj op 16-12-2022 20:12 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-07 22:46
Hier ook vandaag ontvangen met een US-adapter. Ik heb hier zelf nog wel een andere adapter liggen en waarschijnlijk ook nog wel een passene EU-stuk om op de adapter te zetten. Maar waarschijnlijk laad ik hem toch altijd via USB-C op, dus voorlopig gaat de adpater in de adapter-bak erbij ;)

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Hier ook ontvangen incl EU adapter (had ik gevraagd). Geen inklaringskosten of wat dan ook, al was ik wel 243 euro kwijt omdat de bestelling was 'verlopen' en ik toen opnieuw heb besteld na Black Friday.

Nu nog leren hoe te gebruiken :+

Oh, en @fsfikke bedankt d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Wolly op 16-12-2022 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
henkNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 22:04:
Vandaag nog even zitten spelen met de PC210.

De doos waarin hij is geleverd is eigenlijk al prima om hem veilig te bewaren. Bij mij is deze doos alleen tijdens transport een klein beetje uitwendig beschadigd, ik ga toch nog voor een hard-case.

Het valt me op dat het echt een heel degelijk en relatief zwaar apparaat is, voelt niet goedkoop aan.
Prima knoppen met goede feedback.

Menu is simpel van opzet en ik mis eigenlijk weinig opties. Zoals eerder gezegd, even omlaag scrollen tot het wereldbolletje, dan voor English kiezen.
Markers (voor temperatuur) zetten zou een leuke nice to have zijn, wellicht is dat in de PC software nog te doen.

Er zat ook een Sandisk 32GB SD-kaart in. Made in Taiwan, dus wellicht een originele?

De software/firmware waarmee hij is uitgerust:
[Afbeelding]

Nu nog even de laatste versie van Thermotools zoeken, dan kan ik ook daarmee aan de gang.

Op een meegeleverd papiertje staat de volgende link: https://drive.263.net/link/kv5HJJFK5uUN3F3/
daar is op 15-11-2022 versie 3.5.0.x geupload. Virustotal geeft aan dat hij schoon is.
Bij Eleshop is versie 3.4.13 nog te downloaden.
Klopt het dat ThermoTools manual.pdf niet te openen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clifdon
Hier ook ontvangen. In totaal met inklaring en btw dus 215 euro betaald. Netjes een EU adapter er bij zoals ik hen had gevraagd. Top dingetje

Eerlijk gezegd nog geen gekkigheid kunnen vinden behalve een slecht afgestelde radiator. En dat ik nu weet dat er een verwarmingsbuis loopt op de plek waar ik een lamp in het plafond wilde boren. Waarschijnlijk alsnog geen probleem maar wel even opletten dat ik niet meer dan 4cm diep boor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkNL
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Wolly schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:06:
[...]

Daar lijkt het idd op 8)7
Misschien nog wel ergens offline staan.

[ Voor 9% gewijzigd door henkNL op 17-12-2022 12:58 ]

EV: Tesla M3H 2024 | PV: 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | D-WTW: QB1-16 | AC: MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | Honda CBF600SA - 2005 | Thuisaccu: HW - 2,7kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:27

Illusion

(the art of)

Wolly schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:06:
[...]

Hier staat een linkje naar een werkende manual.
https://eleshop.eu/guide-...ermal-imaging-camera.html

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thido

thido

Tilburg

Heb er ook ok gevraagd maar kreeg antwoord dat ze die niet meer hadden en dat er dus een ander bij zit.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Andrehj schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:30:
[...]

Zeker wel. Want je kunt hem gewoon met USB-C opladen. Die heb je vast wel ergens liggen.
offtopic:
gaan we nou echt massaal om een EU adapter vragen zodat die vanuit China hierheen gebracht wordt terwijl je de middelen om het op te laden vrijwel zeker al thuis hebt? Ik ben zeker geen klimaardrammer en besteld geregeld van Ali, maar dit gaat misschien zelfs voor mij een beetje te ver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andrehj
HollovVpo1nt schreef op zondag 18 december 2022 @ 11:37:
offtopic:
gaan we nou echt massaal om een EU adapter vragen zodat die vanuit China hierheen gebracht wordt terwijl je de middelen om het op te laden vrijwel zeker al thuis hebt? Ik ben zeker geen klimaardrammer en besteld geregeld van Ali, maar dit gaat misschien zelfs voor mij een beetje te ver
Het gaat niet om de hele adapter, maar om het schuifstukje met de contactpennen wat je erop schuift, zodat de adapter in een EU stopcontact past.
Bovendien is het een stuk duurzamer als een paar mensen gaan klagen dat een medewerker bij Guide de verkeerde delen naar de EU verstuurt, waarna men bij Guide wakker wordt en in het vervolg de juiste versie gaat versturen, dan dat iedereen maar zwijgzaam een onbruikbare adapter accepteert, die vervolgens ongebruikt in het afval verdwijnt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaymondD
HollovVpo1nt schreef op zondag 18 december 2022 @ 11:37:
[...]

offtopic:
Idd.... dit dus. Er zit wel een kabeltje bij dus als je perse iets wil kun je ook voor een paar euro een universeel laadblokje bij de action halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokkenstok
Via de link in de openingspost betaal je op dit moment 392 euro, zijn hier nog kortingscodes op toepasbaar of zijn er alternatieven? Zie hierboven heel andere bedragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelpie3000
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Iedereen die op Black Friday besteld heeft zn PC210 al binnen?

Bij mij zou die vrijdag worden bezorgd, maar dat is niet gelukt. Tevens een beetje een vreemde melding in de app. Aan de ene kant zeggen ze dat het pakket nog niet verwerkt of door PostNL is ontvangen, maar hij stond wel voor vrijdag op de planning om te bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-07 21:47
@Nokkenstok Ik denk dat het even wachten wordt tot de volgende aanbieding, op dit moment zijn de prijzen een stuk hoger dan tijdens blackfriday. Ze zullen niet meer dat niveau halen vermoed ik, maar hoop ook op korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Nokkenstok schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:39:
Via de link in de openingspost betaal je op dit moment 392 euro, zijn hier nog kortingscodes op toepasbaar of zijn er alternatieven? Zie hierboven heel andere bedragen :)
Dat is een beetje het concept van een aanbieding, bij de AH zijn sommige producten deze week ook duurder dan vorige week in de Bonus.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokkenstok
fsfikke schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:09:
[...]

Dat is een beetje het concept van een aanbieding, bij de AH zijn sommige producten deze week ook duurder dan vorige week in de Bonus.
Ik begrijp het idee van een aanbieding :). Was gewoon benieuwd of er op dit moment iets beters te vinden is t.o.v. de link in de opening post.

Ik ga het mee in de gaten houden en meld me hier als ik iets interessants tegen kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Nokkenstok schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:25:
[...]

Ik begrijp het idee van een aanbieding :). Was gewoon benieuwd of er op dit moment iets beters te vinden is t.o.v. de link in de opening post.

Ik ga het mee in de gaten houden en meld me hier als ik iets interessants tegen kom!
Je kan ook de verkoper mailen, heb ik ook gedaan toen de bestelling automatisch werd gecanceld en hij heeft toen wel wat met de prijs kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Laatst online: 18-05 18:57
Nokkenstok schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:25:

Heb je zelf al eens gezocht op AE?
tip: 322 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nokkenstok
Op dit moment is de link in de openings post weer flink gezakt in prijs t.o.v. voorgaande dagen.

nu te bestellen voor 305,03 inclusief BTW, maakt dus 252 euro bij afrekenen (excl. BTW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeVv
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:51
Nokkenstok schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:00:
Op dit moment is de link in de openings post weer flink gezakt in prijs t.o.v. voorgaande dagen.

nu te bestellen voor 305,03 inclusief BTW, maakt dus 252 euro bij afrekenen (excl. BTW).
Vorige keer was ik te laat, nu maar meteen besteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelpie3000
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Appelpie3000 schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:52:
Iedereen die op Black Friday besteld heeft zn PC210 al binnen?

Bij mij zou die vrijdag worden bezorgd, maar dat is niet gelukt. Tevens een beetje een vreemde melding in de app. Aan de ene kant zeggen ze dat het pakket nog niet verwerkt of door PostNL is ontvangen, maar hij stond wel voor vrijdag op de planning om te bezorgen.
Hij is binnen, had gewoon wat meer geduld moeten hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remtronica
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-07 21:50
PeeVv schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:13:
[...]

Vorige keer was ik te laat, nu maar meteen besteld :9
De link werkt hier niet. Geeft aan dat die in dit gebied niet beschikbaar is? Welke link gebruik je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Remtronica schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:23:
[...]

De link werkt hier niet. Geeft aan dat die in dit gebied niet beschikbaar is? Welke link gebruik je dan?
https://nl.aliexpress.com...4zpr&gatewayAdapt=glo2nld

Deze link uit de OP werkt prima.

• PeeVv
Kreeg dit bericht van de verkoper:
Dear friend,

First of all, thank you for your order for PC210. As your seller, I have one thing want to let you know.

Due to the large number of orders on Double 11 and Black Friday, we sent hundreds of PC210 to our customers in November. Our inventory is not enough now. In addition, all PC210 are out of stock in China.

The Guide Sensmart factory is stepping up production of the new PC210, which is expected to have new inventory in January. Could you please extend 20 days shipping time? We will appreciate it if you could understand us.

We will give you priority to arrange shipment in January, and send you a PC210 Bag, it's OK?
Look forward to your early confirmation and reply.

Guide Thermal Imager Store
Voorraad is nog niet aangevuld, dus verzending duurt wat langer dat normaal. Prijs is ook weer opeens flink hoger geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corsat
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:00
Ik kwam vandaag deze tegen bij Ali voor 281,25 incl vat.

https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=MTEQrHv1fZ5R

Is dat de originele pc210 of zie ik iets over het hoofd. Mits goed opgestuurd komt er nog zo’n 15 euro bij

[ Voor 49% gewijzigd door corsat op 27-12-2022 16:18 ]

Ecodan 7,5kW Nibe F130 ventilatie warmtepomp, 300l RVS SWW, 8400wp zonnepanelen, LL airco/verwarming, 2 MARSTEK VENUS E firmware v151 combination CT003 v114 app v1.6.33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrehj
corsat schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 16:16:

Is dat de originele pc210 of zie ik iets over het hoofd. Mits goed opgestuurd komt er nog zo’n 15 euro bij
Bij die actie van laatst was de verkoper de fabrieksstore van Guide. Nu is dat iemand anders, die morgen weer weg kan zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeVv
corsat schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 16:16:

Met verzendkosten van €23,89 erbij scheelt het 25 cent met mijn bestelling van de officiële store. Zou als je de tijd hebt wachten tot die weer in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corsat
Ik heb doorgeklikt, kortingen eraf en heb 248 betaald. Op 23 januari wordt hij bezorgd. Ben benieuwd.

Ecodan 7,5kW Nibe F130 ventilatie warmtepomp, 300l RVS SWW, 8400wp zonnepanelen, LL airco/verwarming, 2 MARSTEK VENUS E firmware v151 combination CT003 v114 app v1.6.33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radeoxx
  • Laatst online: 12:39
corsat schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 19:28:
Ik heb doorgeklikt, kortingen eraf en heb 243 betaald. Op 23 januari wordt hij bezorgd. Ben benieuwd.
Welke heb je nu precies besteld dan? Ik kom op €305 als ik nu zou willen bestellen.

[ Voor 8% gewijzigd door radeoxx op 29-12-2022 00:36 ]

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal

• corsat
Ik kreeg gisteren 2 berichten, eerst dat het pakket onderweg zou zijn en daarna een bericht van de verkoper dat hij een fout heeft gemaakt en nu extra geld wilt, 40 dollar. Ik heb gelukkig met mijn creditkaart betaald en wacht nu maar af wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 22:01

The Bad Seed

Chaotic since 1983

scatman schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 15:09:
Ik heb deze ook besteld, en deze is op 12 december in Luik geland en op 13 december in handen van PostNL en moet in België geleverd worden.
Daar lijkt die te blijven hangen?
[Afbeelding]

Bpost zijn status is: wachten op NL
[Afbeelding]

Iemand hier ervaring mee? Ik heb nog geen enkele communicatie van PostNL ontvangen en kan de code enkel tracen via: https://postnl.post en niet via https://www.postnl.nl (daar wordt niets gevonden).
Hoe is het hiermee afgelopen? Als ie 'al' geleverd is, welke kosten zijn er nog bijgekomen in België?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
Iemand nog een goede aanbieding gevonden? Goedkoopste op Ali is nu rond de 350 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 06:39
Ja hier ben ik ook benieuwd naar. Guide Store staat nu op 392 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 22:01

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Deze staat voor mij met list price 315 https://www.aliexpress.co...mp=1&gatewayAdapt=glo2nld
en wordt 305 bij toevoegen aan winkelmandje (3% seller discount) BTW inclusief. Als je dan op checkout klikt komt het BTW ex ('Price adjustment') op 252.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
The Bad Seed schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 17:53:
Deze staat voor mij met list price 315 https://www.aliexpress.co...mp=1&gatewayAdapt=glo2nld
en wordt 305 bij toevoegen aan winkelmandje (3% seller discount) BTW inclusief. Als je dan op checkout klikt komt het BTW ex ('Price adjustment') op 252.
Snap er niks van, bij mij toont ie een heel andere prijs (+/- 350 euro).

Je voert geen kortingscodes ofzo in?

Update: link verstuurd naar mobiel, daar werkt het wel. Als je op check-out komt kom je op EUR 262 totaal. Cashback verwacht ik nog 0 tot 2%.

Zojuist besteld. Ik hoop dat ik de juiste keus heb gemaakt. Heb nog eigenlijk geen/weinig research gedaan maar gewoon deze besteld o.b.v. dit topic, haha.

[ Voor 21% gewijzigd door radeoxx op 01-01-2023 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scatman
The Bad Seed schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 00:35:
[...]

Hoe is het hiermee afgelopen? Als ie 'al' geleverd is, welke kosten zijn er nog bijgekomen in België?
Hij is 29 december (eindelijk) geleverd :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u8V4oFV_DK3uQMgP-2pioSazW10=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jgbQaZ6XhJRVLPIWVa3CIr47.png?f=user_large
Ik heb uiteindelijk 28,51€ moeten bijbetallen (gelukkig heeft de verzender het item maar als "49,xx€ gemarkeert)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hyVeDVa5EgGYQew_pwn4gZnbFK4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qZd3v5f95iagt86UCGGycaS2.png?f=user_large

Wel schandalig dat Bpost 15€ hiervoor aanrekent en PostNL 4€ (hallo Europa?!?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05-07 07:02
Je betaalt de btw en rechten toch al bij Ali, waarom dan alsnog invoerrechten en douanekosten ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scatman
harley schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:47:
Je betaalt de btw en rechten toch al bij Ali, waarom dan alsnog invoerrechten en douanekosten ?
Omdat het een pakket van >150€ betreft, dan rekent Ali ook geen btw.
Zie: https://www.postnl.nl/kla...gskosten/wanneer-betalen/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IsGmxbl8wTpXcFfGY62WpTQzJ6U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xD3v1o9SSK2ad294fTKHPGst.png?f=user_large
en: https://www.bpost.be/nl/pakje-ontvangen/douaneAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Iiks1CODbBEJyyPPngq6O9oSSU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/82GSn0hr9nESIcGESKAToc5X.png?f=fotoalbum_large

Het is wel schandalig dat PostNL 4€ aanrekent en Bpost 15€ (bijna 4x zoveel!!!)
Van monopoli misbruik gesproken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radeoxx
Gister en eergister stond de PC210 er opeens op voor EUR +/- 560 op Ali.

Nu staat hij er op voor EUR 261,90 exclusief BTW! Dus grijp snel je kans zou ik zeggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/euiIgPXFLI_PfTev0gKaAMheFZw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WGmdmML1BozYgfHZh1MoUNTX.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbn_ldp
  • Laatst online: 05-07 22:05
radeoxx schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:43:
Gister en eergister stond de PC210 er opeens op voor EUR +/- 560 op Ali.

Nu staat hij er op voor EUR 261,90 exclusief BTW! Dus grijp snel je kans zou ik zeggen.

[Afbeelding]
Heb je een verwijzing naar de shop, want ik zie hem niet?

Zubadan 11,2, 50x170Wp SF, WTW Orcon HRC400, Douche WTW Qblue v6, Wijas POW lcd multi doorstromer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scatman
zie eerste post van dit topic (maar prijzen veranderen dagelijks (of zelfs meermaals per dag) dus kan zijn dat het ondertussen al anders is)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BartW
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:21
14 december heb ik de PC210 voor €332,82 besteld bij Infrared tool store. Daar ging nog een price adjustment van €57,94 overheen waardoor het totaalbedrag op €275,88 kwam. Vandaag werd deze bij het PostNL afhaalpunt afgeleverd en hoefde ik geen importheffing oid te betalen. De eerste indruk van de camera is positief; de komende dagen maar eens e.e.a. gaan bekijken en proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbn_ldp
  • Laatst online: 05-07 22:05
BartW schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 23:21:
14 december heb ik de PC210 voor €332,82 besteld bij Infrared tool store. Daar ging nog een price adjustment van €57,94 overheen waardoor het totaalbedrag op €275,88 kwam. Vandaag werd deze bij het PostNL afhaalpunt afgeleverd en hoefde ik geen importheffing oid te betalen. De eerste indruk van de camera is positief; de komende dagen maar eens e.e.a. gaan bekijken en proberen.
Hoe krijg je die prijsaanpassing dan? Ik zie bv deze https://m.nl.aliexpress.c...17-4de3-ad4e-8e90b1539af4. Kan daar dan nog extra korting af?

Zubadan 11,2, 50x170Wp SF, WTW Orcon HRC400, Douche WTW Qblue v6, Wijas POW lcd multi doorstromer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scatman
Doe hem in je winkelwagen en de btw gaat er vanaf. Bij iedereen lijkt vervolgens het pakket op een kleine 50€ gewaardeerd te zijn waardoor je bij invoer btw op die 50€ betaalt ipv op de reële waarde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CJG
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-09-2023

CJG

bbn_ldp schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 11:39:
[...]

Hoe krijg je die prijsaanpassing dan? Ik zie bv deze https://m.nl.aliexpress.c...17-4de3-ad4e-8e90b1539af4. Kan daar dan nog extra korting af?
Let op : voor €221 is de T120 ! Ze bieden 2 modellen aan.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste