R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Hetzelfde verhaal geldt voor morgen, maar dan is de hi rente lager (eigenlijk zonde als je de hi al hebt gekocht en 100% zeker weet dat je gaat staken).
Telegram vraag:
If you stake today hi with no tier. And tomorrow you have silver. will that staked hi from yesterday increase with booster (interest + (20%)?
Antwoord hi: Yes, that is how the booster works.
Ik zelf heb geen flexibele hi gekocht en heb (daily release) hi gekocht voor tier level. Dan heb je geen rente. Hi moet zich nog bewijzen daarom koop ik nu geen extra hi. Ook al wordt de rente minder morgen.
[ Voor 24% gewijzigd door enermax op 10-11-2022 17:34 ]
dus als ik nu 10 0000 hi koop en stake voor 365 dagen dan heb ik gold al met de hoge rente (40%) en nog eens 30% erbovenop?
Ik kijk net in de app en als ik klik op gold om aan te melden dan krijg ik te zien coming soon? Klopt het dat je dus nog geen gold membership kan aangaan?

als je op buy klikt bij hi dan kun je kiezen om deze te betalen met ofwel cryptomunten ofwel creditcard.Fasthook schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:48:
Ik mis iets elementairs denk ik, ik heb net USDT overgemaakt naar Hi, staat ook in de app, maar hoe maak ik hier Hi van? Hi staat niet bij supported currencies...
Duh... ik ga koffie halen. Zocht daar weer naar HI in plaats van USDT. BedanktItsValium schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:50:
[...]
als je op buy klikt bij hi dan kun je kiezen om deze te betalen met ofwel cryptomunten ofwel creditcard.
Ik vraag dit altijd op telegram en heb binnen 1minuut antwoord:ItsValium schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:27:
...
dus als ik nu 10 0000 hi koop en stake voor 365 dagen dan heb ik gold al met de hoge rente (40%) en nog eens 30% erbovenop?
Ik kijk net in de app en als ik klik op gold om aan te melden dan krijg ik te zien coming soon? Klopt het dat je dus nog geen gold membership kan aangaan?
Ja, als je nu flexibel hi koopt en staked tot gold dan is de rente vandaag 40*1.3=52% 365 dagen lang. Na de update (morgen gepland volgens mij) 20*1.3=26% voor goud. Hoop dat je goed er over nadenkt. Goud tier in hi is niet niks om te verliezen
[ Voor 18% gewijzigd door enermax op 10-11-2022 19:59 ]
Heb je een mail gestuurd voor de 5% hi bonus door usdt deposit? Die moet je 90 dagen in flexibel laten staan.
[ Voor 20% gewijzigd door enermax op 10-11-2022 20:34 ]
Ik werd na een bericht in het hi telegram kanaal benaderd door iemand van "hi support" en of ik even mijn wallet via DApps wil connecten en de qr code sharen.... Er wordt notabene in het kanaal gemeld dat niemand je via een DM zal benaderen. Maar het is ongetwijfeld erg lucratieve business.
Een van de redenen waarom ik geen Telegram heb. Zo vaak rare verhalen gehoord waarbij mensen zijn gescamd.glatuin schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:15:
NB Kijk uit met scammers op telegram.
Ik werd na een bericht in het hi telegram kanaal benaderd door iemand van "hi support" en of ik even mijn wallet via DApps wil connecten en de qr code sharen.... Er wordt notabene in het kanaal gemeld dat niemand je via een DM zal benaderen. Maar het is ongetwijfeld erg lucratieve business.
ai niet gezien dat de usdt rente zakt. En nee geen mail gestuurd. Waar moet die mail dan heen?enermax schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:10:
@ItsValium Helaas wordt die usdt 4% morgen. Maar je zou ook usdt in stake kunnen zetten. Dan heb je 12%*1.2=14.4% Hi rente. Maar ik heb niet graag usdt voor lange tijd gelockt. En binance geeft je flexibel 8% op USDT. Kan je ook van die rente later weer hi kopen als je een hogere tier wil hebben.
Heb je een mail gestuurd voor de 5% hi bonus door usdt deposit? Die moet je 90 dagen in flexibel laten staan.
Bovenstaande actie is niet meer per vandaag. Maar jij had al usdt deposit neem ik aan. https://resources.hi.com/eth-usdt-deposit-campaign-closing/
[ Voor 30% gewijzigd door enermax op 11-11-2022 06:12 ]
Inderdaad, kreeg vanmorgen weer een scam DM.Zodra ik klaar ben met Hi support gooi ik Telegram er weer vanaf. Wat een naar platform is dat ook.Niann-Tsyr schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 01:03:
[...]
Een van de redenen waarom ik geen Telegram heb. Zo vaak rare verhalen gehoord waarbij mensen zijn gescamd.
Helaas nog even bezig daar met Hi support aangezien ze me wel geholpen hebben (via officiele kanaal).
Helaas via je eerste link niets meer te zien, ja ik had al usdt, maar kan dus niet meer aanmelden ermee voor de actie zo blijkt of zou het via support toch nog kunnen?enermax schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 06:08:
Even kijken of je voldoet. (Deposit 1000+ usdt) get 5% hi. Afgelopen: https://hi.com/learn/campaigns/switch-bonus.
Bovenstaande actie is niet meer per vandaag. Maar jij had al usdt deposit neem ik aan. https://resources.hi.com/eth-usdt-deposit-campaign-closing/
En ivm telegram die heb ik ook niet en blijkbaar zijn de spam en andere fratsen op dat platform nog niet verholpen/verdwenen waardoor ik niet geneigd ben om het weer eens te gaan testen
Stuur een email naar bonus@hi.com met een screenprint van je storting, je nick op de hi app, je krijgt dan binnen een werkdag een bevestigingsmail.ItsValium schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 12:01:
[...]
Helaas via je eerste link niets meer te zien, ja ik had al usdt, maar kan dus niet meer aanmelden ermee voor de actie zo blijkt of zou het via support toch nog kunnen?
En ivm telegram die heb ik ook niet en blijkbaar zijn de spam en andere fratsen op dat platform nog niet verholpen/verdwenen waardoor ik niet geneigd ben om het weer eens te gaan testen
Ik gebruik gewoon Discord. Heeft ook gewerkt.glatuin schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:51:
[...]
Inderdaad, kreeg vanmorgen weer een scam DM.Zodra ik klaar ben met Hi support gooi ik Telegram er weer vanaf. Wat een naar platform is dat ook.
Helaas nog even bezig daar met Hi support aangezien ze me wel geholpen hebben (via officiele kanaal).
Gewoon is dat niet wanneer je geen gamer bent.Niann-Tsyr schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:45:
[...]
Ik gebruik gewoon Discord. Heeft ook gewerkt.
Nee, maar vroeger had je ook IRC. Is toch geen rocket science of wel?glatuin schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:26:
[...]
Gewoon is dat niet wanneer je geen gamer bent.
Tip: Deze link stond al in de startpost: Hier staat iets meer info tov de app: https://web.hi.com/
[ Voor 7% gewijzigd door enermax op 11-11-2022 21:31 ]
Omweg via wallet-> pancakeswap, link in faq. Ik test vandaag methode zonder hw wallet. Rechtsreeks hi naar -> Mexc central exchange. 10hi withdraw naar Mexc en dan 1 dollar usdt withdraw naar hi of Binance.ItsValium schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 12:16:
misschien kijk ik erover maar kan je je daily release hi rechtstreeks in de app omzetten naar usdt? of moet je het via andere weg verkopen?
@glatuin Voor mij is de virtual kaart belangrijker en die komt eerder. Je kunt er je perks en online betalingen mee doen (hi rewards). Als je nu al een kaart wilt, koppel je virtual hi aan Curve kaart (Gratis aanvragen).
[ Voor 21% gewijzigd door enermax op 12-11-2022 13:00 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/UZWtjWpAiLdFfoTYETfwnqBe.png?f=user_large)
[ Voor 73% gewijzigd door enermax op 12-11-2022 12:59 ]
Ik heb overigens wel een klein fluffje gekocht op PCS, weet niet of ik deze kaart ga gebruiken maar als deze munt een x10 gaat doen wil ik niet missen natuurlijk
Je kan ook gewoon de BNB naar Binance sturen, is goedkoper dan BUSDenermax schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:19:
Verkopen kan nog niet in de app. Alternatief nog niet geprobeerd. Maar volgens mij kost uitboeken naar Binance chain 10 hi (50 cent). Dan moet je evt nog swappen naar BUSD om naar Binance te gaan. (kosten 0.25 hi + binance trans).
[Afbeelding]
Alternatief 2: Ik ken deze exchange niet: Bitsmart. Misschien is een wallet niet nodig, maar kun je gelijk daarnaar verplaatsen. Geen idee of ze binance of ethchain gebruiken voor hi. Iemand ervaringen
Je kan hi niet verkopen in hi app -> Pancakeswap. Als je hi -> busd of bnb doet, maakt denk ik niet veel uit voor transactie prijs naar Binance. Heb geen bnb in mijn wallet kan het niet testen.Kol Nedra schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 15:54:
[...]
Je kan ook gewoon de BNB naar Binance sturen, is goedkoper dan BUSD
volgens mij als je Hi wilt verkopen voor busd zit er gewoon de bnb swap ertussenenermax schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 16:51:
[...]
Je kan hi niet verkopen in hi app -> Pancakeswap. Als je hi -> busd of bnb doet, maakt denk ik niet veel uit voor transactie prijs naar Binance. Heb geen bnb in mijn wallet kan het niet testen.
dus Hi naar BNB naar busd
Stake your LP tokens from providing liquidity in the HI/BUSD pair on PancakeSwap.
Replace fear of the unknown with curiosity | 34 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Ik vraag me serieus af waarom je een coin zou kopen, zonder zelf enig voordeel te hebben, die anderen gratis gaan krijgen bij uitgaven waardoor je dus kan verwachten dat er dus alleen maar gedumpt gaat worden.Kol Nedra schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 15:35:
vraagje: kun je de app gebruiken zonder kyc?
Ik heb overigens wel een klein fluffje gekocht op PCS, weet niet of ik deze kaart ga gebruiken maar als deze munt een x10 gaat doen wil ik niet missen natuurlijk
Ja en als Hi een enorme koersdaling doormaakt dan sta je gemiddeld dik in de min. Pas op met dit soort berichten. Het lang vastzetten van dergelijke shitcoins levert je doorgaans alleen maar problemen op.enermax schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:13:
Als je nog hi flexibel hebt. Staken is vandaag 30% voor 180 dagen en 40% 365 dagen. Dat % blijf je 180/365 dagen houden. Als je morgen dezelfde hi staked wordt dat 15% en 20%. Ik zelf ga er geen extra hi door kopenMaar ik meld het toch even.
Replace fear of the unknown with curiosity | 34 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
ik lees dat die coins lang gelocked worden, dus ik zie hier wel een kanknakworst schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 18:10:
[...]
Ik vraag me serieus af waarom je een coin zou kopen, zonder zelf enig voordeel te hebben, die anderen gratis gaan krijgen bij uitgaven waardoor je dus kan verwachten dat er dus alleen maar gedumpt gaat worden.
veel zit er niet in hoor, 2 kratjes
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 12-11-2022 18:26 ]
[ Voor 185% gewijzigd door Taro op 23-12-2022 17:34 ]
Even wat ontwikkelingen in de tussentijd:
- Tijdens een AMA werd (voordat de eerste cashback ook maar is uitgedeeld) de cashbacks en perks extreem terug geschaald : Black 1% 1 perk, Silver 2% 3 perks, Gold 3% 5 perks, Platinum 5% 10 perks, Diamond 8% 15 perks
- Voor mensen die al op de wachtlijst stonden is het voor een jaar deels teruggedraaid
- De eerste virtuele kaarten worden uitgedeeld, maar er zijn veel mensen die hem niet geactiveerd krijgen. Sowieso krijgen de beta testers nog geen cashback
- Hi dollar is heel erg aan t crashen door de ogenschijnlijke rugpull
[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 23-12-2022 18:10 ]
In de 24 uur na de AMA is er zelfs ruim 10 13% van de market cap af gegaanTaro schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 18:17:
Als dit de betreffende Hi coin is, dan zou ik inderdaad erg voorzichtig zijn en sowieso niets voor langere tijd vastzetten:
[Afbeelding]

Dat testen ziet er zo uit.
:strip_exif()/f/image/nZLc7TjldyLlOM5Fbj3fE8ZQ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 86% gewijzigd door enermax op 23-12-2022 20:49 ]
:strip_exif()/f/image/pi6ZSkNGSjoLkdch7hSqvyCP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door enermax op 23-12-2022 20:46 ]
Elke dag komt 1/365ste deel van je hi vrij als je 1 year release hebt gekocht. Dit kun je terug staken met rente en kom je weer boven de 1000. Als je terug staked dan komt het niet meer elke dag vrij maar staat het een half jaar of 1 jaar vast.NordicMan schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 20:49:
Ben ik mis, of unstaked de kaart zichzelf terug naar een lagere tier? Had 1001 hi staked, nu val ik terug in basic, met 100 hi unstaked?
[ Voor 11% gewijzigd door enermax op 23-12-2022 20:54 ]
M'n Euro'tje viel net, met die daily release, nog maar voor n tientje bijgesmetenenermax schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 20:52:
[...]
Elke dag komt 1/365ste deel van je hi vrij als je 1 year release hebt gekocht. Dit kun je terug staken met rente en kom je weer boven de 1000. Als je terug staked dan komt het niet meer elke dag vrij maar staat het een half jaar of 1 jaar vast.
Heel grote shitshow ja en gok is de exact term die ik er aan zou hangen…knakworst schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:30:
Behoorlijke shitshow bij Hi. Die zilver is op dit moment het enige dat een gokje waard is.
:strip_exif()/f/image/Sta7JTjgFEpj92ky617yorvG.jpg?f=fotoalbum_large)
Bijzonder om te volgen. Zijn er hier al mensen die zo’n virtuele kaart hebben en er iets over kunnen zeggen?
Ja, maar veel meer dan een debit kaart is het op dit moment niet. De extra's zoals cashback en perks werken pas vanaf de lancering (waarschijnlijk tweede helft volgende week).Tomba schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 18:12:
Zijn er hier al mensen die zo’n virtuele kaart hebben en er iets over kunnen zeggen?
De transacties werken in ieder geval prima, met en zonder Curve. Refunds (of GBIT) worden snel verwerkt en het transactieoverzicht is correct. Een Excel sheet zoals sommigen bij Plutus bijhouden is dus niet nodig.
[ Voor 5% gewijzigd door Sjors1999 op 26-12-2022 00:31 ]
Zou Max 10€ moeten zijn. Wilde het opzoeken en echt onvindbaar op de website. Wel kwam ik deze pagina tegen:Sjors1999 schreef op maandag 26 december 2022 @ 00:31:
Ik was benieuwd naar de rebate van bijvoorbeeld de lidl perk. Er staat bij 100% rebate, bij Netflix oid is dat logisch (abbonementsvorm), maar wat krijg je bij een aankoop op Amazon of lidl?
https://hi.com/products/debit-card
Gewoon nog de voorwaarden op de website die ze helemaal niet gaan honoreren

Ik meen dat het maximaal $12 per perk per maand is maar ik heb geen idee waar ik daar gelezen had en kan het ook niet meer vindenTomba schreef op maandag 26 december 2022 @ 09:40:
Zou Max 10€ moeten zijn. Wilde het opzoeken en echt onvindbaar op de website.

Gewoon aanpassen inderdaad.lubbertkramer schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 16:41:
Mijn virtuele Hi kaart is beschikbaar maar ik zie na het toevoegen in Curve GBP staan terwijl ik bij Hi gewoon euro zie. Iemand deze al zonder gevolgen naar EUR gezet in Curve of? (Even gespiekt bij Plutus maar daar staat gewoon EUR standaard)
De kaart is nog zo nieuw dat Curve niet weet welke kaarten in welke valuta zijn uitgegeven.
Thanks en aangepast! Zo maar eens een eerste test betaling ermee doen en dan wachten tot ze de voordelen geactiveerd hebbenTimmy schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 16:50:
[...]
Gewoon aanpassen inderdaad.
De kaart is nog zo nieuw dat Curve niet weet welke kaarten in welke valuta zijn uitgegeven.
[ Voor 7% gewijzigd door lubbertkramer op 27-12-2022 18:14 ]
Ook Masterclass en Blinkist verwijderd als extra:Starting soon, approximately with App Version 2.4.4, members will no longer be able to purchase our native token HI at the special 1-Year Daily Release price in the App.
As we transition to the new mode, members who are eligible for free MasterClass and Blinkist subscriptions will no longer be able to redeem them. To be clear, effective today hi members can no longer redeem free MasterClass or Blinkist subscriptions
[ Voor 26% gewijzigd door Tomba op 27-12-2022 18:42 ]
Dat is zo te zien een artikel van september. Ik begreep eerder dat ze niet/nauwelijks gebruikt worden...
Geld op de Hi kaart zetten is gewoon geld overmaken naar Hi IBAN of moet je het daarna nog converteren binnen Hi?lubbertkramer schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 18:11:
[...]
Thanks en aangepast! Zo maar eens een eerste test betaling ermee doen en dan wachten tot ze de voordelen geactiveerd hebben
Tweede munteenheid is ETH, BTC en USDT zie ik, weet iemand waarom dit niet Hi zelf is?
Nee, je hoeft na het overboeken naar je Hi rekening niets te doen. De Euros zijn direct te gebruiken.lubbertkramer schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 20:40:
Geld op de Hi kaart zetten is gewoon geld overmaken naar Hi IBAN of moet je het daarna nog converteren binnen Hi?
Tweede munteenheid is ETH, BTC en USDT zie ik, weet iemand waarom dit niet Hi zelf is?
Hi en andere crypto worden in de toekomst toegevoegd maar geen idee wanneer. Misschien horen we er later deze week, als de kaart gelanceerd zou moeten worden, meer over.
Aan het wachten tot het erop staat maar wel mooi dat het dan gelijk beschikbaar is i.p.v. eerst nog top-up moeten doen.Timmy schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 21:15:
[...]
Nee, je hoeft na het overboeken naar je Hi rekening niets te doen. De Euros zijn direct te gebruiken.
Hi en andere crypto worden in de toekomst toegevoegd maar geen idee wanneer. Misschien horen we er later deze week, als de kaart gelanceerd zou moeten worden, meer over.
Reminder dat Silver niveau 160 dollar kost nu (33%korting).
Dan krijg je 3 perks + 5% cashback eerste jaar. In theory met 500 euro uitgaven zit je dan op 30 euro van perks + 25 cashback = 55 euro cashback per maand. Na 3 maanden zou je dan uit de kosten moeten zijn. Ja het zal een rollencoaster worden maar daar doen we het voor tochNa 31dec!! Dan kost zilver 236 dollar en dan heb je maar 2% cashback bij zilver.
Ik denk zelf dat hi nog zal dalen in 2023. Maar in beide situaties heb je hopelijk winst.[ Voor 20% gewijzigd door enermax op 28-12-2022 12:42 ]
Wat ik niet begrijp, elke dag komt er 1/365 deel vrij van je Hi. Moet je deze weer verplicht staken om op 10.000 Hi te blijven? Of kan je deze ergens anders weg zetten?
Je moet inderdaad boven de 10.000 stake blijven voor dat niveau. Dus je moet een deel herstaken om boven de 10.000 te blijven. Herstaken: dan heb je 15%+3% apy voor 6 maanden of 20+4% (12 maanden).WishmasterNL schreef op woensdag 28 december 2022 @ 12:19:
Ik ga denk ik ook instappen op silver voor 10.000 Hi = $160.
Wat ik niet begrijp, elke dag komt er 1/365 deel vrij van je Hi. Moet je deze weer verplicht staken om op 10.000 Hi te blijven? Of kan je deze ergens anders weg zetten?
Het deel dat je herstaked dat komt niet vrij 1/365 dan hoef je dus niet meer te herstaken. Maar 1x in half jaar. Je krijgt daily rente van hi.
Ik zou eigenlijk ~175 dollar erin stoppen ipv 160 dollar dan heb je iets meer marge in je stake niveau.
[ Voor 12% gewijzigd door enermax op 28-12-2022 12:28 ]
Ja klopt, ik heb daarom een marge van 10% aangehouden bij de aanschaf van Hi Dollar. Eventueel kan je via Auto-earn je vrijgekomen hi automatisch laten herinvesteren dan heb je er geen omkijken naar (al heb ik geen idee wat er dan met je ‘cashback Hi dollars’ gebeurt)WishmasterNL schreef op woensdag 28 december 2022 @ 12:19:
Ik ga denk ik ook instappen op silver voor 10.000 Hi = $160.
:strip_exif()/f/image/1Pt0c8JBcxuUmb7CdBv5W2z1.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb je 50 hi -> gaat dan in earn 180dagen daily payout. Link.Tomba schreef op woensdag 28 december 2022 @ 12:34:
[...]
(al heb ik geen idee wat er dan met je ‘cashback Hi dollars’ gebeurt)
..
If activated, each day HI in your Flexible (if above 50 HI) are automatically deposited to Earnings with 30% APY 15*earn booster%, a 180 day term and daily payout.
[ Voor 15% gewijzigd door enermax op 28-12-2022 12:43 ]
Dan lijkt me het geen goed ideeenermax schreef op woensdag 28 december 2022 @ 12:37:
[...]
Heb je 50 hi -> gaat dan in earn 180dagen daily payout. Link.
If activated, each day HI in your Flexible (if above 50 HI) are automatically deposited to Earnings with 30% APY 15*earn booster%, a 180 day term and daily payout.
Hoezo niet? Je kan dan toch 10.100 hi kopen. En dit aanzetten. Dan staked hij met zilver terug tegen 18% rente. Op dit moment kun je beter de hi verkopen voor USDT/BUSD en dan weer kopen met 33% korting. Maar dat kan niet meer over 3 dagen
Ik zelf ga ervan uit dat hi flink zakt, en dat ik met de cashback mijn inzet terug verdien. Ik heb zelf hi zilver op 310$ (dubbele!) gekocht en verwacht na ~5maanden het terug te verdienen. Ik heb ook hi cadeau gekregen toen ik USDT deed storten. Die actie loopt niet meer. Die USDT genereert wel daily Hi rente. In theorie blijft 1 usdt 1 usdt en de hi rente is nu 9.6% (90days). Als hi zakt dan krijg je meer hi. Ik stuur hi direct naar MEXC->usdt. Houd er wel rekening mee dat je usdt vast staat... en het niet goed afliep met FTX
[ Voor 40% gewijzigd door enermax op 28-12-2022 13:03 ]
Nou ja als mijn cashback daarmee ook auto invest 180 dagen vast gezet wordt ben ik niet blijenermax schreef op woensdag 28 december 2022 @ 12:50:
[...]
Hoezo niet? Je kan dan toch 10.100 hi kopen. En dit aanzetten. Dan staked hij met zilver terug tegen 18% rente. Op dit moment kun je beter de hi verkopen voor USDT/BUSD en dan weer kopen met 33% korting. Maar dat kan niet meer over 3 dagen
Ik zelf ga ervan uit dat hi flink zakt, en dat ik met de cashback mijn inzet terug verdien. Ik heb zelf hi zilver op 310$ (dubbele!) gekocht en verwacht na ~5maanden het terug te verdienen. Ik heb ook hi cadeau gekregen toen ik USDT deed storten. Die actie loopt niet meer. Die USDT genereert wel daily Hi rente. In theorie blijft 1 usdt 1 usdt en de hi rente is nu 9.6% (90days). Als hi zakt dan krijg je meer hi. Ik stuur hi direct naar MEXC->usdt. Houd er wel rekening mee dat je usdt vast staat... en het niet goed afliep met FTX
Ik ben ingestapt met ongeveer 145€ en heb daar zo’n 10900 Hi Dollar voor gekregen die een jaar vast staat. Met de 3 (
Ik wacht nog even af hoe makkelijk ik Hi ervan krijg want je kunt ze niet in app sellen maar moet via MetaMask naar Pancakeswap gaan, omzetten naar iets dat je dan weer kan verkopen voor fiat via een andere Exchange zoals Kraken (of Hi zelf natuurlijk) Allemaal erg bewerkelijk in mijn ogen en heel vreemd dat hun eigen token niet te verhandelen is op hun eigen Exchange. Tot ik daar wat duidelijkheid in heb doe ik mijn grote aankopen nog via Plutus.
[ Voor 27% gewijzigd door enermax op 28-12-2022 14:34 ]
Eigenlijk krijg je dus 50% rente op die inleg. Naar mijn idee een indicatie wat voor shitcoin ze het zelf vinden.enermax schreef op woensdag 28 december 2022 @ 12:13:Reminder dat Silver niveau 160 dollar kost nu (33%korting).
Dan krijg je 3 perks + 5% cashback eerste jaar. In theory met 500 euro uitgaven zit je dan op 30 euro van perks + 25 cashback = 55 euro cashback per maand. Na 3 maanden zou je dan uit de kosten moeten zijn. Ja het zal een rollencoaster worden maar daar doen we het voor tochNa 31dec!! Dan kost zilver 236 dollar en dan heb je maar 2% cashback bij zilver.
Ik denk zelf dat hi nog zal dalen in 2023. Maar in beide situaties heb je hopelijk winst.
Heb toch de gok genomen en voor grofweg 1200 euro de upgrade naar gold genomen.
Met een jaar 8 procent plus 5 perks haal ik de inleg er makkelijk uit, hopelijk fomo'en er genoeg mensen in om die koers een beetje overeind te houden.
:strip_exif()/f/image/SOGjnBlmgP8OWvSwfVsdfBSN.jpg?f=fotoalbum_large)
En de cashback is geactiveerd!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VgR8nm0xrCGbzsTLMjQid1J1.jpg?f=user_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Tomba op 29-12-2022 08:48 ]
Dat is mooi jammer. Ik zou vandaag gaan inkopen. Maar $250 ipv $150 is me net even te gek voor een gokjeTomba schreef op donderdag 29 december 2022 @ 08:46:
FYI de 1 year lockup met korting is niet meer
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@knakworst Rente op earn hi was al eerder verlaagd. Nu de 33% buy korting weg is, de tweede verlaging. Ik begreep dat hi gekocht vanuit de app, direct naar het team gaat. En niet via exchange.
[ Voor 52% gewijzigd door enermax op 29-12-2022 09:41 ]
Heb nog helemaal geen geld op de Hi kaart staanenermax schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:29:
Topic begon met $300+ voor zilverdus 250 nog steeds een koopje. Begrijp van Tomba dat cashback werkt. Nu alleen nog de kaart... Waar blijft je update @Tomba
@knakworst Rente op earn hi was al eerder verlaagd. Nu de 33% buy korting weg is, de tweede verlaging. Ik begreep dat hi gekocht vanuit de app, direct naar het team gaat. En niet via exchange.
Dan heb ik nog net op tijd die upgrade gedaan. Nu nog kaart activatie. Hopelijk snel.Tomba schreef op donderdag 29 december 2022 @ 08:46:
FYI de 1 year lockup met korting is niet meer
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ha, daar is mijn screenshot weer
Het wachten is op een nieuwe app update. Als ik het goed begrijp staat die inmiddels bij Google en Apple klaar voor controle en publicatie. Kan helaas soms enkele dagen duren.enermax schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:29:
Topic begon met $300+ voor zilverdus 250 nog steeds een koopje. Begrijp van Tomba dat cashback werkt. Nu alleen nog de kaart... Waar blijft je update @Tomba
Voor voor de perks is de app-update nodig. De cashback werkt top (heb al veel gbit gedaan) maar perks is dus nog even wachten.
Hahaha was jij dat
Ben benieuwd, wil eigenlijk zsm mijn inleg eruit hebben. Misschien toch de moeite waard om wat hoge aankopen van Plutus om te zetten. Alleen dat geld erop krijgen duurt zo enorm langTimmy schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:56:
[...]
Het wachten is op een nieuwe app update. Als ik het goed begrijp staat die inmiddels bij Google en Apple klaar voor controle en publicatie. Kan helaas soms enkele dagen duren.
Voor voor de perks is de app-update nodig. De cashback werkt top (heb al veel gbit gedaan) maar perks is dus nog even wachten.

Misschien "per ongeluk" >45dagen plutus omzetten. Zou dat niet te vaak doen (misbruik). Voor nieuwe plutus is het denk ik het risico niet waard. Voor 1000 euro PLU (30Euro) -> gbit Hi krijg je dan 20 euro extra. En plutus heeft vaak problemen met correct weergeven van GBIT.Tomba schreef op donderdag 29 december 2022 @ 12:05:
[...]
benieuwd, wil eigenlijk zsm mijn inleg eruit hebben. Misschien toch de moeite waard om wat hoge aankopen van Plutus om te zetten. Alleen dat geld erop krijgen duurt zo enorm lang
[ Voor 9% gewijzigd door enermax op 29-12-2022 12:22 ]
Ze hebben om deze reden vorige maand de algemene voorwaarden aangepast. Het is inderdaad misbruik en kan resulteren in het opzeggen van je Plutus account en je bent alle opgebouwde PLU kwijt. Dus inderdaad oppassen als je deze route kiestenermax schreef op donderdag 29 december 2022 @ 12:16:
Misschien "per ongeluk" >45dagen plutus omzetten. Zou dat niet te vaak doen (misbruik).
- Er komt vanavond een update van de app. Dat is in verband met een nieuwe partner die in de komende uren wordt aangekondigd.
- Morgen volgt dan weer een app update, dit maal met de algemene release van de debit card. Dat zal ook het moment worden waarop je perks kan selecteren.
- Voor iedereen met een gold account waarvan de debit card nog niet geactiveerd is zal deze in de komende uren worden geactiveerd.
Nice, ben benieuwd. Zou wel leuk zijn om nog snel wat perks mee te pakkenTimmy schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:05:
Zojuist een aantal updates van "T" op Telegram...
- Er komt vanavond een update van de app. Dat is in verband met een nieuwe partner die in de komende uren wordt aangekondigd.
- Morgen volgt dan weer een app update, dit maal met de algemene release van de debit card. Dat zal ook het moment worden waarop je perks kan selecteren.
- Voor iedereen met een gold account waarvan de debit card nog niet geactiveerd is zal deze in de komende uren worden geactiveerd.
Op iOS staat deze nu in de store en je kunt een web3 .hi domain claimen.Timmy schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:05:
Zojuist een aantal updates van "T" op Telegram...
[…]
Hier nog geen mogelijkheid in de nieuwste app versie met de web3 update.Tomba schreef op donderdag 29 december 2022 @ 16:51:
Lees net in de Buyers Telegram groep dat vooralsnog de perks Aldi, Lidl en Booking ontbreken voor Nederlandse gebruikers. (Er zijn dus al mensen die perks kunnen selecteren)
Crosspost vanuit Plutus topic maar hier ook relevant / wellicht iemand die ervaring heeft
Zoals velen weten ben ik druk met de bouw van een nieuwe woning en zoek ik manieren om die facturen ook te kunnen betalen via Plutus/Hi voor extra cashback. Nu kwam ik ergens tegen dat Paypal hetzelfde kan als Billhop maar i.p.v. 3,5% wat Billhop rekent een vaste fee heeft. Ik ga hier nu eens een factuur van 7000 euro mee betalen via Paypal wat gekoppeld is aan mijn Curve creditcard -> om dan via HI/Plutus GBIT te doen om te kijken of dit werkt. Bij Billhop was ik 245 euro aan kosten kwijt en Paypal(Xoom) rekent 28,49 voor een factuur van 7000 euro.
Zie hier voor meer informatie -> https://www.paypal.com/nl...-en-hoe-werkt-het-faq3340 en https://www.xoom.com/bill-pay
Iemand toevallig al ervaring met Xoom i.p.v. Billhop? Trustpilot is een beetje wisselend qua reviews maar bedrijf bestaat al wel een tijdje maar kennelijk recent onderdeel van Paypal geworden -> https://www.trustpilot.com/review/www.xoom.com?page=968
/f/image/ngeux0cqwWjGmFBjxcNT09H0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zyhqDfu19anJ0uMFQlVy6Myb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QmmPN9LtV4zRsBeiK2bsigvA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BbuDJpLTB3lP4LKOfbLl6Ate.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door lubbertkramer op 29-12-2022 17:21 ]
Ik zie ook dat mijn nummer in de wachtlijst voor de card steeds lager wordt. Mensen kappen ermee?
[ Voor 6% gewijzigd door Niann-Tsyr op 29-12-2022 17:43 ]
Is al gepost (1 year release), lees effe terug.Niann-Tsyr schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:42:
Ik zie in de nieuwe app update dat de 1-year release price weg is, maar dat als je nu zou kopen staat er achter market price (1-year autostake). Kan je beter Hi ergens anders kopen en doorsturen.
Ik zie ook dat mijn nummer in de wachtlijst voor de card steeds lager wordt. Mensen kappen ermee?
En de mensen met Gold of hoger worden momenteel al geactiveerd vandaar dat jouw nummer op de wachtlijst lager wordt
[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 29-12-2022 17:43 ]
Het gedeelte dat nieuw is / een toevoeging op de eerdere post is dat het gaat om auto-staked (1 year earnings). Je koopt dus en het wordt automatisch voor je vastgezet. Hierdoor kan het interessanter zijn om het extern te kopen als je het korter wil staken / niet wil staken.Tomba schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:43:
[...]
Is al gepost (1 year release), lees effe terug.
En de mensen met Gold of hoger worden momenteel al geactiveerd vandaar dat jouw nummer op de wachtlijst lager wordt
Zilver ook al toch? Hier mijn virtuele zilver kaart actief en mijn eerste betalingen gedaan inclusief cashback.Tomba schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:43:
[...]
Net testaankoop oliebollen aankoop via Curve -> HI gedaan en nu GBIT gedaan om te kijken hoe snel die verwerking gaat voor het terugstorten
Volgens mij alleen als je het had aangevraagd in de Telegram groep.lubbertkramer schreef op donderdag 29 december 2022 @ 18:24:
[...]
Zilver ook al toch? Hier mijn virtuele zilver kaart actief en mijn eerste betalingen gedaan inclusief cashback.
Net testaankoop oliebollen aankoop via Curve -> HI gedaan en nu GBIT gedaan om te kijken hoe snel die verwerking gaat voor het terugstorten
On a different note:
:strip_exif()/f/image/IuJf989v0wgw81FbKsU8r0nU.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgens mij ook. Vandaag alleen gold en hoger. En dan is morgen (wederom een app update nodig) de algemene release.Tomba schreef op donderdag 29 december 2022 @ 18:25:
Volgens mij alleen als je het had aangevraagd in de Telegram groep.
Ja dat had ik al gelezen, maar jouw screenshot liet zien 'market price unlocked'. Dat staat er niet meer bij mij. Nu is het 'Auto-staked (1 year earnings)', dus vandaar dat ik zei beter om ergens anders Hi te kopen en door te sturen.Tomba schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:43:
[...]
Yes je hebt helemaal gelijk, heb de verkeerde screenshot geplaatstNiann-Tsyr schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:17:
[...]
Ja dat had ik al gelezen, maar jouw screenshot liet zien 'market price unlocked'. Dat staat er niet meer bij mij. Nu is het 'Auto-staked (1 year earnings)', dus vandaar dat ik zei beter om ergens anders Hi te kopen en door te sturen.
Opzich was het een prima screenshot, deze was van vannacht, maar in de tussentijd hebben ze het aangepast.Tomba schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:31:
Yes je hebt helemaal gelijk, heb de verkeerde screenshot geplaatst
Niet alle gold nog. Sta nog op #140. Hopelijk morgen.Timmy schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:11:
[...]
Volgens mij ook. Vandaag alleen gold en hoger. En dan is morgen (wederom een app update nodig) de algemene release.
:strip_exif()/f/image/CfwIMIerQBvR3WRc2pQgIglo.jpg?f=fotoalbum_large)
Hi.com is een nieuwe partij en brengt daarom een hoog risico met zich mee. Wees terughoudend en zeer voorzichtig. Investeer alleen geld dat je bereid bent te verliezen. Ga geen lange termijn verplichtingen (Bijv. staking) aan.
Referrals / invites aanbieden of er om vragen is niet toegestaan. Wees je er daarnaast van bewust dat sommige gebruikers voordelen kunnen krijgen door jou iets te adviseren (bijv. referral/invite inkomsten).
Er is melding gedaan van oplichting via Telegram groepen. Wees je ervan bewust dat niet iedereen de intentie heeft om je daadwerkelijk te helpen, maar je ook kan proberen op te lichten.
Blijf daarom kritisch en voorzichtig!