Goedenavond,
Op dit moment ben ik zoekende naar een passende monitor gelet op mijn werkplek.
:fill(white):strip_exif()/f/image/4s2jQTwTqwcwiMne8f7unpWM.png?f=user_large)
Bureau is 60 diep en bij de X zit ik. In de hoek is het uiteraard meer als 60cm. De wiskundigen weten precies hoeveel ruimte er over zou zijn.
Ik vraag mij oprecht af of en hoe ik de juiste monitor kan uitkiezen gelet op de schermen waarbij ik ook nog normaal kan typen voor het scherm en mijn muis kan bedienen.
Oh ja: er zit muur aan beide kanten. Iets vast monteren aan de achterzijde is dus niet mogelijk zoals bij LG ergo line.
Voorkeur
32 inch
21:9
Ultrawide
Curved
100+ refreshrate
USB hub
€ <500,00
Een gemiddelde diepte van zo'n scherm is al gauw 28 cm en de keuze van het scherm met de poten/houder zullen ook zeker invloed hebben..
Alle input is welkom om te komen tot een juiste bestelling.
Het zou raar zijn om er 5 te moeten bestellen en 4 retour of misschien allen retourzenden
Op dit moment ben ik zoekende naar een passende monitor gelet op mijn werkplek.
:fill(white):strip_exif()/f/image/4s2jQTwTqwcwiMne8f7unpWM.png?f=user_large)
Bureau is 60 diep en bij de X zit ik. In de hoek is het uiteraard meer als 60cm. De wiskundigen weten precies hoeveel ruimte er over zou zijn.
Ik vraag mij oprecht af of en hoe ik de juiste monitor kan uitkiezen gelet op de schermen waarbij ik ook nog normaal kan typen voor het scherm en mijn muis kan bedienen.
Oh ja: er zit muur aan beide kanten. Iets vast monteren aan de achterzijde is dus niet mogelijk zoals bij LG ergo line.
Voorkeur
32 inch
21:9
Ultrawide
Curved
100+ refreshrate
USB hub
€ <500,00
Een gemiddelde diepte van zo'n scherm is al gauw 28 cm en de keuze van het scherm met de poten/houder zullen ook zeker invloed hebben..
Alle input is welkom om te komen tot een juiste bestelling.
Het zou raar zijn om er 5 te moeten bestellen en 4 retour of misschien allen retourzenden
[ Voor 10% gewijzigd door eFdee12 op 30-10-2022 21:34 ]