Beste tweakers,
Ik heb enkele jaren geleden zelf deze desktop in elkaar gestoken met hulp tweakers uiteraard met waar voor dank. Maar na enkele jaartjes zou ik tog best wel een upgrade willen uitvoeren.
Nu weet ik juist niet heel goed wat eerst zou upgraden, GPU lijkt me het beste maar met de nieuwe reeksen en de prijsdalingen is het misschien tog beter om even te wachten en op vlak van CPU merk ik nog steeds geen problemen qua gamen en prestaties alhoewel het miscchien tog wel vezel beter kan
In het lijstje hieronder staan de compomentne van mijn huidige desktop en alsook de monitor die ik nu gebruik.
Laat maar weten wat jullie denken en alvast bedankt.
Ik heb enkele jaren geleden zelf deze desktop in elkaar gestoken met hulp tweakers uiteraard met waar voor dank. Maar na enkele jaartjes zou ik tog best wel een upgrade willen uitvoeren.
Nu weet ik juist niet heel goed wat eerst zou upgraden, GPU lijkt me het beste maar met de nieuwe reeksen en de prijsdalingen is het misschien tog beter om even te wachten en op vlak van CPU merk ik nog steeds geen problemen qua gamen en prestaties alhoewel het miscchien tog wel vezel beter kan
In het lijstje hieronder staan de compomentne van mijn huidige desktop en alsook de monitor die ik nu gebruik.
Laat maar weten wat jullie denken en alvast bedankt.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 286,45 | € 286,45 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Plus | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Videokaarten | EVGA GTX 1080 Ti Gaming | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Compute 3,5", 2TB | € 73,81 | € 73,81 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H440 New Edition Zwart/Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | ASUS ROG Strix XG43VQ Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 150,- | € 150,- |
| 1 | Ventilatoren | NZXT Aer RGB 2 Starter Kit (3x), 120mm | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 93,30 | € 93,30 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 78,- | € 78,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 890,56 | ||