Dag,
ik ben bezig met het samenstellen van een zelfbouw PC. De bedoeling is deze te koppelen aan een VR bril, de HTC Vive Pro 2. Het budget (los van de bril) is ongeveer € 2000. Er zijn geen specifieke voorkeuren qua merk, grootte, geluidsniveau of energieverbruik. Na het nodige uitzoekwerk denk ik op dit moment aan de volgende opstelling:
Behuizing: MSI MAG Forge 110R
Processor: Intel Core I7 12700F 12 cores
Koeling: Be Quiet! Dark Rock 4
Moederbord: MSI Pro Z690-P
Geheugen: Raider Gaming 16GB DDR4-3200
Grafische kaart: NVIDIA RTX 3060 Ti 8Gb
Harde schijf: SSD M.2 500GB Kingston NV1
Voeding: 700 WATT Raider Pro Gaming
Internet: 1Gbit netwerkkaart
Ik hoor graag tips over wat er eventueel beter zou kunnen aan bovengenoemde opstelling. De bedoeling van de desktop is eigenlijk alleen VR gebruik, in combinatie dus met de HTC Vive Pro 2.
ik ben bezig met het samenstellen van een zelfbouw PC. De bedoeling is deze te koppelen aan een VR bril, de HTC Vive Pro 2. Het budget (los van de bril) is ongeveer € 2000. Er zijn geen specifieke voorkeuren qua merk, grootte, geluidsniveau of energieverbruik. Na het nodige uitzoekwerk denk ik op dit moment aan de volgende opstelling:
Behuizing: MSI MAG Forge 110R
Processor: Intel Core I7 12700F 12 cores
Koeling: Be Quiet! Dark Rock 4
Moederbord: MSI Pro Z690-P
Geheugen: Raider Gaming 16GB DDR4-3200
Grafische kaart: NVIDIA RTX 3060 Ti 8Gb
Harde schijf: SSD M.2 500GB Kingston NV1
Voeding: 700 WATT Raider Pro Gaming
Internet: 1Gbit netwerkkaart
Ik hoor graag tips over wat er eventueel beter zou kunnen aan bovengenoemde opstelling. De bedoeling van de desktop is eigenlijk alleen VR gebruik, in combinatie dus met de HTC Vive Pro 2.