Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc is bedoeld ter vervanging van onze huidige kassa pc (Fujitsu Esprimo P2760 nu met 4gb werk en grotere ssd)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen harde prijs maar ik zoek een voordelige pc waar we weer even mee uit de voeten kunnen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
neel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een complete pc waar we office 365, whatsapp en ons boekhoudpakket op kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
kwaliteit over snelheid maar het blijft budget
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
schijf eerst minimaal 1tb ivm gedeelde onedrive over meerdere pc's
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Heb ik alles en zijn er nog suggesties eventueel. zijn de integrated graphics goed genoeg voor een simpel scherm?
Bovenstaand wat ik tot nu toe heb. alvast bedankt voor de hulp
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc is bedoeld ter vervanging van onze huidige kassa pc (Fujitsu Esprimo P2760 nu met 4gb werk en grotere ssd)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen harde prijs maar ik zoek een voordelige pc waar we weer even mee uit de voeten kunnen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
neel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een complete pc waar we office 365, whatsapp en ons boekhoudpakket op kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
kwaliteit over snelheid maar het blijft budget
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
schijf eerst minimaal 1tb ivm gedeelde onedrive over meerdere pc's
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Heb ik alles en zijn er nog suggesties eventueel. zijn de integrated graphics goed genoeg voor een simpel scherm?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 145,- | € 145,- |
| 1 | Moederborden | ASRock A320M-DGS | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 78,80 | € 78,80 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT16G4SFRA32A | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 57,45 | € 57,45 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 94,90 | € 94,90 |
| Totaal | € 495,05 | |||
Bovenstaand wat ik tot nu toe heb. alvast bedankt voor de hulp