File Recovery Software

Pagina: 1
Acties:
  • 574 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan19
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 20-03-2024
Hallo leden.

Als ik : File Recovery Software wil gebruiken welke programma`s moet ik dan sluiten in Taakbeheer.
Het programma komt nu tot (48 %) en dan komt er een Melding dat er programma`s op de achtergrond werken.

Mvg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:03

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hoe moeten wij weten welke software er bij jouw draait ?
Maar zoveel mogelijk. of nog beter, zoek file recovery software welke niet onder windows werkt !

[ Voor 25% gewijzigd door heuveltje op 27-10-2022 12:49 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan19
Wat bedoel je met Software ?!
er zijn 112 processen aan het draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan19
Windows 7 Home Premium / 32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVMartin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Opstarten in veilige modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanton
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Ik gebruik elke dag file recovery software (DMDE, R-Studio, ReclaiMe, UFS Explorer en mijn eigen baksels) en heb die melding nog nooit gezien. Laat dus even iets duidelijker weten wat je aan het doen bent en plak er eventueel screenshots bij.

Joep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan19
Stanton schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:35:
Ik gebruik elke dag file recovery software (DMDE, R-Studio, ReclaiMe, UFS Explorer en mijn eigen baksels) en heb die melding nog nooit gezien. Laat dus even iets duidelijker weten wat je aan het doen bent en plak er eventueel screenshots bij.
Die Harde Schijf uit mijn vorige Topic met File Recovery Software bewerken.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CrL8DHcP9yurDX1OF0pGhFptRJU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kVWzbe9qyEtubmlYhAIT0DR5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Johan19 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:37:
[...]

Die Harde Schijf uit mijn vorige Topic met File Recovery Software bewerken.[Afbeelding]
Oude harde schijf aansluiten op een andere Pc bevatte ook al niet zoveel info...?

Eerlijk antwoord? Schakel een betaald bedrijf in of mik die disk weg. Ben zelfs al bang dat je dusdanig veel "akties" gedaan hebt dat je halve MFT al weg is en je recovery met de minuut minder goed zal gaan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan19
Schakel een betaald bedrijf in .
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb.
Waar is die Harde Schijf van : Seagate.,dus .
Ik had net zo goed niet deze Topic kunnen starten,
want het antwoord waar ik naar vroeg heb ik nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Johan19 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:49:
Schakel een betaald bedrijf in .
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb.
Waar is die Harde Schijf van : Seagate.,dus .
Ik had net zo goed niet deze Topic kunnen starten,
want het antwoord waar ik naar vroeg heb ik nog steeds niet.
Johan19 in "Oude harde schijf aansluiten op een andere Pc" & Johan19 in "Oude harde schijf aansluiten op een andere Pc"

Maar welk antwoord zoek je dan? Je krijgt de disk niet zichtbaar in diskmgmt, niet in BIOS, je hebt nog niet eens verteld welk filesystem er mogelijk op staat, etc.

Maar meedenkend dan: welke opties, tests, antwoorden heeft dat "betaalde bedrijf" dan gegeven en waarom hebben ze je niet kunnen helpen en ben je (weer?) zelf aan het frummelen met die disk?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan19
MAX3400 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:25:
[...]

Johan19 in "Oude harde schijf aansluiten op een andere Pc" & Johan19 in "Oude harde schijf aansluiten op een andere Pc"

Maar welk antwoord zoek je dan? Je krijgt de disk niet zichtbaar in diskmgmt, niet in BIOS, je hebt nog niet eens verteld welk filesystem er mogelijk op staat, etc.

Maar meedenkend dan: welke opties, tests, antwoorden heeft dat "betaalde bedrijf" dan gegeven en waarom hebben ze je niet kunnen helpen en ben je (weer?) zelf aan het frummelen met die disk?
In deze Topic gaat het over ;
File Recovery Software.
mijn vraag is en was ; welke programma`s moet ik dan sluiten in Taakbeheer. ?!
ik weet het ,men leest er snel over heen.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis eigen inzet en uitzoekwerk. Je mag alles vragen op het forum mits je maar aangeeft wat je zelf gevonden hebt en wat er onduidelijk is. Zie ook de Huisregels. en de standaard template die naar voren komt als je een topic opent.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dicht bij gebrek aan eigen inzet. Het staat je natuurlijk vrij een nieuw topic te openen. Let daarbij op bovenstaande.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.