Uitzetten "echte deal" prijsdalingen in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:05
Ik doel op onderstaande fenomeen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bTbYQX-S6Hlm2htVzZBgdgutfhI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vLgyMi3C49dP4j34iNoXUKyP.png?f=user_large
  • Het komt nogal schreeuwerig over
  • Ik heb meestal geen interesse in het feit dat een product recentelijk in prijs is gedaald.
  • Er zijn wel wat filter slides beschikbaar maar dan zie ik de betreffende producten niet meer.
  • Ik kan het ook niet makkelijk uitzetten met custom CSS want om duistere redenen wordt de groene kleur zo aangebracht. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O2ovUcyNhYkP-s2GBqSGgo1FiEc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8MX4cMwzqb3rLcxe8fvsEjfe.png?f=user_large
Simpelweg, het is voor mij overbodige informatie die alleen maar zorgt voor ruis. Graag zou ik het dus uit willen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Heb je een linkje naar waar je dit ziet? Want ik ben dit zelf nog nooit tegengekomen eigenlijk, maar ik gok dat er met Custom CSS vast wel wat te bewerkstelligen is (desnoods met wat !important) :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

@Hahn het is een redelijk nieuwe toevoeging geloof ik. Bijvoorbeeld categorie: Solid state drives staan er twee relatief bovenaan :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Migrator schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:46:
@Hahn het is een redelijk nieuwe toevoeging geloof ik. Bijvoorbeeld categorie: Solid state drives staan er twee relatief bovenaan :)
Ik zie wel 'Echte deals', maar ik krijg geen groene achtergrond te zien. Mogelijk een A/B-test?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O-jkg3LtYimXGUDpINsZO_34BIE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kSFgqNC37SMOqORT8KMxPToN.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
Hahn schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:44:
Heb je een linkje naar waar je dit ziet? Want ik ben dit zelf nog nooit tegengekomen eigenlijk, maar ik gok dat er met Custom CSS vast wel wat te bewerkstelligen is (desnoods met wat !important) :)
Sure, categorie: Toetsenborden

Ik zou met een attribute selector in de weer kunnen om te matchen op

code:
1
style="background: rgb(229, 247, 212);"

Ik vind het alleen zo onnodig in de eerste plaats. Als ik mijn cynische pet opzet zou ik haast denken dit een parade paardje van een product owner die er leuke KPIs mee kan scoren en in het proces niet echt stil gestaan heeft of gebruikers er daadwerkelijk nut bij hebben. En wellicht heb ik het helemaal verkeerd en is een groot gedeelte van de pricewatch gebruikers op zoek naar prijsdalers ipv simpelweg het juist product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Die zie ik zelf trouwens ook niet nee, ik vermoed idd A/B test, maar heb zelf custom CSS dus kan ik niet helemaal garanderen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Migrator schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:49:
Die zie ik zelf trouwens ook niet nee, ik vermoed idd A/B test, maar heb zelf custom CSS dus kan ik niet helemaal garanderen :p
In een incognito window zie ik het ook niet, dus het komt niet door onze Custom CSS :P

Een andere bug is dat dit topic blijkbaar niet meer toegankelijk is? :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZU00d-BpqCiHzur_Kq6j7Kx6HFQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DB79ujg0YD5DrmwYUdwyRdOJ.png?f=user_large
Creesch schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:49:
[...]

Sure, categorie: Toetsenborden

Ik zou met een attribute selector in de weer kunnen om te matchen op

code:
1
style="background: rgb(229, 247, 212);"

Ik vind het alleen zo onnodig in de eerste plaats. Als ik mijn cynische pet opzet zou ik haast denken dit een parade paardje van een product owner die er leuke KPIs mee kan scoren en in het proces niet echt stil gestaan heeft of gebruikers er daadwerkelijk nut bij hebben. En wellicht heb ik het helemaal verkeerd en is een groot gedeelte van de pricewatch gebruikers op zoek naar prijsdalers ipv simpelweg het juist product.
Het lijkt een A/B-test te zijn, dus wie weet faalt de test en wordt het vanzelf weggehaald :P En zo niet, dan is het blijkbaar niet 'onnodig' ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Hahn op 24-10-2022 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
Migrator schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:49:
Een A/B test zou wel verklaren waarom het zo schreeuwerig is zonder de optie om het uit te zetten. Maar dit is dan wel weer het soort categorie waar ik me afvraag wat ze hier hopen te testen. Het voegt echt nul meerwaarde voor mij toe en eigenlijk alleen maar irritatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
Hahn schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:50:
[...]

In een incognito window zie ik het ook niet, dus het komt niet door onze Custom CSS :P

[Afbeelding]
Persoon reageerde in het topic <niet meer toegankelijk>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Hahn schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:50:
[...]

[Afbeelding]
Heb ik ook last van ja, Big A/B test wil niet dat we in dit topic reageren!!!1
Creesch schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:51:
[...]

Een A/B test zou wel verklaren waarom het zo schreeuwerig is zonder de optie om het uit te zetten. Maar dit is dan wel weer het soort categorie waar ik me afvraag wat ze hier hopen te testen. Het voegt echt nul meerwaarde voor mij toe en eigenlijk alleen maar irritatie.
Tsja, waarschijnlijk toch of er meer mensen op de grote dalers klikken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Creesch schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:49:
Hier de product owner die er leuke KPI's mee kan scoren :Y) ;)

Nee, zonder gein, dit is inderdaad een A/B-test. Ik kan je geruststellen dat we dit testen op basis van een behoefte die we hebben gezien in gebruikersonderzoek mbt "echte prijsdalers" in de Pricewatch :) Middels meerdere tests, waaronder deze, proberen we te valideren hoe die behoefte concreet ingevuld kan worden. Kwalitatieve feedback als dit topic nemen we daarin ook mee, dus dank daarvoor!

De test eindigt trouwens deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
@jelle.

Ik gok dat mijn feedback helaas niet belangrijk genoeg was aangezien mijn pricewatch er vandaag weer uit zag als een kermis attractie. Wel fijn dat het nu geïmplementeerd is met een css class dus het was snel weer weggepoetst.

Ik blijf bij mijn feedback punt dat dit nodeloos geforceerd en schreeuwerig is. Mensen die er echt interesse in hebben zullen de banners onder de prijs heus wel zien.

Edit:

Nog een stuk aanvullende feedback, geef gebruikers minstens de optie om bij prijsdalingen die zaken er uit te filteren die in <recente periode> eerst flink zijn gestegen in prijs. Met andere woorden, laat geen nep dalingen zien. Een groot aantal artikelen waar vol trots bij staat dat ze X% in prijs zijn gedaald zijn nog steeds even duur of zelfs duurder dan bij introductie.

[ Voor 34% gewijzigd door Creesch op 18-11-2022 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Creesch schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:40:
Ik doel op onderstaande fenomeen:
[Afbeelding]
  • Het komt nogal schreeuwerig over
  • Ik heb meestal geen interesse in het feit dat een product recentelijk in prijs is gedaald.
  • Er zijn wel wat filter slides beschikbaar maar dan zie ik de betreffende producten niet meer.
  • Ik kan het ook niet makkelijk uitzetten met custom CSS want om duistere redenen wordt de groene kleur zo aangebracht. [Afbeelding]
Simpelweg, het is voor mij overbodige informatie die alleen maar zorgt voor ruis. Graag zou ik het dus uit willen zetten.
Ik zit ook in de 'groene' bak voor de test en vind het persoonlijk echt geen toevoeging, wat mij betreft mag de groene achtergrond weggelaten worden. Helemaal met Black Friday is het een weinig zinvolle toevoeging. Bij de SSD's is bij mij nu zo ongeveer de hele top 20 nu groen gekleurd. Hopelijk snel weer een normale achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
DarkFly schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:22:
[...]

Ik zit ook in de 'groene' bak voor de test en vind het persoonlijk echt geen toevoeging, wat mij betreft mag de groene achtergrond weggelaten worden. Helemaal met Black Friday is het een weinig zinvolle toevoeging. Bij de SSD's is bij mij nu zo ongeveer de hele top 20 nu groen gekleurd. Hopelijk snel weer een normale achtergrond.
Ik ben bang dat het geen test meer is, zie de datum dat ik dit origineel heb gepost. Wellicht hebben ze het specifiek even aangezet voor Black Friday, maar ik gok dat het echt niet tijdelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Creesch schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:00:
[...]

Ik ben bang dat het geen test meer is, zie de datum dat ik dit origineel heb gepost. Wellicht hebben ze het specifiek even aangezet voor Black Friday, maar ik gok dat het echt niet tijdelijk is.
Ik zie het nu ook, en inmiddels is het met CSS gedaan, dus nu kan je het wel makkelijk uitzetten met Custom CSS:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
.highlighted-deal {
  background: transparent;
}

Dus dat is tenminste iets :P

Pagina: 1