Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een multitasker. Het liefste 3 browsers open met 100 tabbladen per browser. Daarnaast een game en Spotify. Of Adobe Photoshop en Illustrator in plaats van een game.
Games: Minecraft (modded), Elden Ring, The Witcher,
Software: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als iets voor 1000 zou kunnen, ben ik blij. 1500 is de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wel randapparatuur, geen componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een tower met alle benodigde onderdelen. Een goeie processor, een degelijke hoeveelheid ram, een redelijke videokaart. Het liefste een tower met cd-speler en mogelijkheid tot audioµfoon in één 3,5mm-jack, én bluetooth.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, zo lang het betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet minstens even goed zijn als mijn huidige setup. (24gb ram, Intel Core i7-7700HQ, GeForce GTX 1060), twee monitoren van 1920x1080. Huidige laptop: https://tweakers.net/pric...eopard-pro/specificaties/
Ga je overklokken?
Niet per sé behoefte aan
Wat verwacht je van ons?
Zoveel mogelijk bang-for-buck, zo lang het maar betrouwbaar is en kan matchen met mijn huidige laptop. Uitbreidbaar zodat, wanneer ik meer te besteden heb, ik niet vast zit.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een multitasker. Het liefste 3 browsers open met 100 tabbladen per browser. Daarnaast een game en Spotify. Of Adobe Photoshop en Illustrator in plaats van een game.
Games: Minecraft (modded), Elden Ring, The Witcher,
Software: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als iets voor 1000 zou kunnen, ben ik blij. 1500 is de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wel randapparatuur, geen componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een tower met alle benodigde onderdelen. Een goeie processor, een degelijke hoeveelheid ram, een redelijke videokaart. Het liefste een tower met cd-speler en mogelijkheid tot audioµfoon in één 3,5mm-jack, én bluetooth.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, zo lang het betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet minstens even goed zijn als mijn huidige setup. (24gb ram, Intel Core i7-7700HQ, GeForce GTX 1060), twee monitoren van 1920x1080. Huidige laptop: https://tweakers.net/pric...eopard-pro/specificaties/
Ga je overklokken?
Niet per sé behoefte aan
Wat verwacht je van ons?
Zoveel mogelijk bang-for-buck, zo lang het maar betrouwbaar is en kan matchen met mijn huidige laptop. Uitbreidbaar zodat, wanneer ik meer te besteden heb, ik niet vast zit.