Laptop CPU/GPU generatie filters

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TellurousPoppy
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-04 08:02
Bij het vergelijken van Laptops mis ik de laatste tijd regelmatig de mogelijkheid om te filteren op generatie van zowel CPU als GPU. Enkel i5 of i7 zegt te weinig. Een 8th-gen of 12th-gen bijv. zegt meer. Deze filter mis ik bij de CPUs zelf ook.

Zouden deze kunnen worden toegevoegd?

Voor GPUs en CPUs zou ik eigenlijk ook graag de (introductie) MSRP (adviesprijs) willen kunnen zien.

Het zou me niet verbazen als deze suggesties eerder zijn gedaan maar ik wou het toch even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:42

Mooijekind

Manager Product Content
Bij de CPU zijn we kort geleden begonnen met het vermelden van de generatie. We zullen kijken of we dit kunnen doortrekken naar de laptops zodat deze informatie ook daar beschikbaar is.
Qua GPU kunnen we kijken of we ook deze informatie makkelijk toonbaar kunnen maken zonder dat het ons heel veel extra werk kost.

Adviesprijzen kunnen we je helaas niet aan helpen. We kunnen alleen de retailprijzen tonen van de aangesloten shops. De adviesprijs krijgen we ook niet op een andere manier aangeleverd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

M.b.t. GPU, misschien dan ook meteen [GPU] Filter voor NVENC en/of GPU Code Name erbij pakken? Geen idee of daar al enige voortgang in is ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde