Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na het turbulent verlopen topic vorige week over seks binnen relaties, dacht ik: Waarom niet een algemeen topic over relaties? Veel mensen hebben er een en als je er een zoekt is het ook wel leuk om over te praten lijkt mij.

Hoe staat jullie relatie erbij? Verloopt het allemaal goed of staat de boel op ontploffen? Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:17

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Een topic moet altijd beginnen met een feitelijke en objectieve topicstart, voor zover dat mogelijk is. Dit zodat het onderwerp van een topic en de achtergrond daarvan duidelijk zijn.

• Bij het openen van een topic over een actualiteit is een korte en feitelijke beschrijving van de actualiteit en/of een samenvatting van een nieuwsbericht daarover voldoende. Geef daarbij een link naar de bron of bronnen. Bij urgent nieuws zal deze regel minder strikt worden gehanteerd.

• Bij het starten van een discussie is een stelling van groot belang. Zorg dat deze duidelijk en objectief geformuleerd is. Leid de stelling in met behulp van een tekst waarin de aanleiding voor de discussie staat en waar eventueel al voors en tegens worden afgewogen. Laat je eigen mening over de stelling buiten de topicstart, maar plaats daarvoor een losse post.

Ook voor de titel van het topic geldt dat deze objectief en feitelijk dient te zijn. Een bewering in de titel mag, maar zet deze wel in aanhalingstekens.

Twijfel je of je topicstart aan de regels voldoet en/of wil je feedback op je openingspost? Twijfel dan niet om de moderators een DM te sturen. :)
Aangezien je hier duidelijk niet aan voldoet, hang ik hier een slotje aan. Dat je nu AWM rechten hebt, wil niet zeggen dat we geen eisen hebben aan het openen van topics ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Dit topic is gesloten.