Hallo allemaal.
Helaas heb ik een zelfde soort probleem.
Buren die zwaar verslaafd zijn aan de shag. Ramen nooit open en lamellen zo geel als de zon, en nee niet zo gekocht, waren ooit wit!
Het probleem kwam pas aan het licht toen we hier een jaar woonde en de mechanische installatie nog maar 1 werkende stand te hebben, kortom na het douchen de hele bende beslagen.
Nieuwe unit gekocht en aangesloten, werkte prima, ging je douchen dan ging die automatisch harder afzuigen. Probleem opgelost dacht ik.
Toen werd het herfst (nu weer) en na het douchen een vieze rooklucht op zolder.
Opzoek gegaan en kwam uit de kast boven waar ook de unit hangt, daar was de lucht helemaal niet om te harden!
Kieren in de nok van het huis lopen kitten en met purschuim, maar helaas.
Ook alles om de pijpen heen dicht gemaakt, ook niet geholpen.
Staat overigens altijd een rooster open op zolder.
Heeft iemand nog tips?
Zou het helpen de muur te schilderen in dat gedeelte, of kan daar geen lucht doorkomen?
Een manier om te zien of het daarboven ergens tocht?
Bij de buren op zolderen zitten ze trouwens nooit.
Alvast bedankt.
Afgesplitst vanuit Geurhinder van buren (sigaretten)
Helaas heb ik een zelfde soort probleem.
Buren die zwaar verslaafd zijn aan de shag. Ramen nooit open en lamellen zo geel als de zon, en nee niet zo gekocht, waren ooit wit!
Het probleem kwam pas aan het licht toen we hier een jaar woonde en de mechanische installatie nog maar 1 werkende stand te hebben, kortom na het douchen de hele bende beslagen.
Nieuwe unit gekocht en aangesloten, werkte prima, ging je douchen dan ging die automatisch harder afzuigen. Probleem opgelost dacht ik.
Toen werd het herfst (nu weer) en na het douchen een vieze rooklucht op zolder.
Opzoek gegaan en kwam uit de kast boven waar ook de unit hangt, daar was de lucht helemaal niet om te harden!
Kieren in de nok van het huis lopen kitten en met purschuim, maar helaas.
Ook alles om de pijpen heen dicht gemaakt, ook niet geholpen.
Staat overigens altijd een rooster open op zolder.
Heeft iemand nog tips?
Zou het helpen de muur te schilderen in dat gedeelte, of kan daar geen lucht doorkomen?
Een manier om te zien of het daarboven ergens tocht?
Bij de buren op zolderen zitten ze trouwens nooit.
Alvast bedankt.
Afgesplitst vanuit Geurhinder van buren (sigaretten)
[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 17-10-2022 15:14 ]