XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Lego... /me wordt melancholisch
En wat denk jij van de LEGO steentjesOp dinsdag 28 augustus 2001 17:17 schreef DDreameRR het volgende:
moet je wel heel veel lijm hebben
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Ooit gehoord van Technisch LegoOp dinsdag 28 augustus 2001 17:17 schreef DDreameRR het volgende:
moet je wel heel veel lijm hebben
maar leuk om dit ff te posten
Maar die laatste foto is volgens mij niet echt met lego gedaan
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Uiteraard wel die ene zijkant plexiglas laten zodat je naar binnen kunt kijken ...
Hebben jullie trouwens die kleine heatpipes ook gezien van legoblokjes aan de binnekant boven het geheugen ....
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
Verwijderd
wel lol gedaan...
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
Heeft me toch mooi een 10 opgeleverd.
LEGO RULEZ!!!!
specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Het ziet er ook niet uit, maar het is toch gewoon vet als je zoiets hebt of nietOp dinsdag 28 augustus 2001 21:37 schreef AtomicShockwave het volgende:
Ben ik nou de eerste die het VERSCHRIKKELIJK lelijk vind
Van LEGO kan je alles maken
iek EDO ram ?
zoek het alleen niet om te gaan sorteren
NeeNeeOp dinsdag 28 augustus 2001 23:16 schreef Eraser127 het volgende:
heb'k niet zoveel van
Maar het is misschien een idd voor het ontwikkelen van de Tweakers Case (CTC)!
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Ik kan dat, ik heb lekker keiveel (jahaa, eindhoven) zwarte blokjesOp dinsdag 28 augustus 2001 18:10 schreef JiveDAF het volgende:
* UDuckling5 zou op zoek gaan naar heeeeeeel veeeeeeeel zwarte legoblokjes en plaatjes en hem helemaal zwart maken.
Flap
Ben paar uurtjes geleden begonnen met afbreken van oude dingen die nog op zolder stonden. En vanavond of morgen start ik er mee
Of het gaat lukken, das een andere vraag
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Pics vind je hier :
KLIKKEN
Kwaliteit is
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
* RoRoo gaat een 19" rack bouwen van legooooo!!!
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Nog volop aan bezig
't Wordt een 486 met enkel een 5 1/4" floppy en netwerkkaartje erin + voeding natuurlijk
'k Vrees alleen dat ik uiteindelijk net te weinig blokjes ga hebben
Er is natuurlijk ook nog duplo (daar heb ik ook nog ergens twee tonnetjes van
Maar 'k heb daar op dit moment niet zo'n zin in, dus 't vervolg van de legomod zal voor binnen een aantal dagen/maanden zijn... we zien wel
Zal direct nog wat fotookes online zetten !
De floppy, moederbord en isa-kaartjes zitten al ingepakt
ik zoek nog een p100 ofzow dan maak ik wel zo een dingOp donderdag 30 augustus 2001 20:34 schreef DinoRaptor het volgende:
`COol man! Ik wou dat ik nog een oude computer had voor zó'n zoort project... De lego heb ik wel
lijkt me lachu
If it ain't broke, fix it till it is...
Verwijderd
ga maar een skijken of ik ook zoiets kan knutselen voor m'n mp3bak, zo'n lego case is een stuk felexibeler
Volgens mij zijn ze nog lego steentjes aan het vast lijmen!!Op vrijdag 31 augustus 2001 01:56 schreef laupro het volgende:
Jongens, waar blijven de foto's??
is kijken of ik die motor ook ergens voor kan gebruiken.. (ventilatoren ofzo) (ikheb in totaal 6 motoren)
Zoals ik dus zei, zal er ooit nog wel eens aan voortdoen, maar ik moet maandag beginnen werken en heb niet veel zin meer om draadjes te solderen aan een oude vuile voeding. 'k Doe het nog wel een keertje...Op vrijdag 31 augustus 2001 01:56 schreef laupro het volgende:
Jongens, waar blijven de foto's??
Verder kan ik op dit moment geen extra fotookes meer tonen omdat de enige pc (cel700) die een usb heeft voor mijn webcam op dit moment 'out of order, changing components' is... Dusja...
Volgende week zondag is het beurs en doen we inkopen
http://www.brickshelf.com/scans/
of ftp://brickshelf.com/, hoe die het voor mekaar gemaakt hebt, petje af, alles gescand en ingedeeld op jaartal en zow.
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Hoezo jeugdsentimentOp donderdag 06 september 2001 12:18 schreef Gem1e het volgende:
Als we het toch over bouwen gaan hebben, kun je hier de tekeningen vinden, er staan er geloof ik 50000 op,het is een unofficial Lego site, en heeft ook fpt link,ik heb op het moment 3 en een halve cd volgezet met zippers, 2.5 gig.
of ftp://brickshelf.com/, hoe die het voor mekaar gemaakt hebt, petje af, alles gescand en ingedeeld op jaartal en zow.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
DIE TREIN UIT 1991 HEB IK!!! LOL!Op donderdag 06 september 2001 12:18 schreef Gem1e het volgende:
Als we het toch over bouwen gaan hebben, kun je hier de tekeningen vinden, er staan er geloof ik 50000 op,het is een unofficial Lego site, en heeft ook fpt link,ik heb op het moment 3 en een halve cd volgezet met zippers, 2.5 gig.
ik heb de vrachttrein, het station, dubbeldekker, treinovergang, spoorbaan autootje, die gele kleine have, politie boot.Op donderdag 06 september 2001 18:41 schreef shorty151 het volgende:
[..]
DIE TREIN UIT 1991 HEB IK!!! LOL!
en pas later de autotreinwagon
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
nee,nee, kijk maar goedOp donderdag 06 september 2001 20:08 schreef Hitpoint het volgende:
Site is downof verkeerde url
of deze:
ftp://brickshelf.com/pub/scans/
maar er zijn ontiegelijk veel dir`s, kijk maar met flashget siteviewer
anders gewoon via
daar kun je ze rechtstreeks bekijken,en ook zip`s downe.:))