Mxstream niet leverbaar???

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 12:45
Ik voerde net een postcodecheck uit en wat bleek tot m'n verbazing.

Uit de postcode-check is gebleken dat het helaas niet mogelijk is Mxstream op uw locatie te leveren.

Mxstream maakt gebruik van de ADSL-technologie. De prestaties van deze technologie zijn afhankelijk van de lengte van de ondergrondse telefoonkabel. Bij te lange ondergrondse telefoonkabels voldoet de kwaliteit van ADSL niet meer aan de kwaliteitsnormen van KPN Telecom.

Ik woon duzz in een dorp 10 km van Venlo af... En ongeveer 500 meter van de centrale.. Duzz zeker wel binnen de lengte van 3,6 km die de adsl overbruggen kan. (http://www.geocities.com/telefooncentrales)

Wil dit duz zeggen dat Kpn deze centrale niet geschikt wilt gaan maken voor Adsl???

Of is dit gewoon een fout van hun?

Ik hoop het laatste want @home zit er voorlopig ook nog niet in :( Terwijl de kabels ervoor al 3 jaar geleden hier zijn gelegd.. Alleen de wijkkastjes moeten nog geschikt gemaakt worden.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:52
Dat zegt ie ook als ik de postcode check doe :(

Verwijderd

Dat is die centrale voorlopig niet rendabel genoeg om om te bouwen naar ADSL, simpele bedrijfseconomische redenatie...had je zelf ook wel op kunnen komen :)

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Alle telefoon centrales moeten eerst gereed gemaakt worden voor adsl. Dit doen ze dus eerst waar de meeste mensen zijn.. Zoals in Rotterdam bijvoorbeeld :) :)
Ze zullen dus als laatste de telefoon centrales gereed maken op het platteland :):)

Dus dat wordt nog even wachten voor je

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 12:45
Postcode telefooncentrale Arcen:

Acn Lingsforterweg 1 5944 BB ARCEN

Voer ik in op de Postcode check bij Mxstream

Resultaat:

Uit de postcode-check is gebleken dat het helaas niet mogelijk is Mxstream op uw locatie te leveren.

Mxstream maakt gebruik van de ADSL-technologie. De prestaties van deze technologie zijn afhankelijk van de lengte van de ondergrondse telefoonkabel. Bij te lange ondergrondse telefoonkabels voldoet de kwaliteit van ADSL niet meer aan de kwaliteitsnormen van KPN Telecom.

Hoewel Mxstream op de door u gewenste locatie technisch niet geleverd kan worden, kunt u natuurlijk wel gebruikmaken van een van de alternatieven die KPN Telecom u te bieden heeft. Bijvoorbeeld een snelle ISDN-verbinding. Meer informatie over ISDN vindt u op www.kpn.com.

M.a.w Centrale wordt gewoon niet geschikt gemaakt?? :'(

Verwijderd

Hiervoor hebben we, zoals de I&T FAQ al aangeeft, een verzamelthread voor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.