[b]Eind dit jaar krijg ik de sleutel van mijn volgende woning, het is een hoekwoning uit 1885 maar zo’n 8 jaar geleden verbouwd (geïsoleerd dakopbouw, betonnen bgg vloer en ik gok geïsoleerde muren en HR++ beglazing).
-Huishouden van 2 personen
-Oppervlakte woning = 90m2
-4 kamers
Historisch gasverbruik: 1200m³/jaar in 2020/2021, 900m³/jaar in 2016t/m2020
Koevlaas2 --> 5,8kW[/b]
- Zoals op de foto te zien is zitten er in heel het huis kleine radiatoren
- Elektrische vloerverwarming badkamer
- Bad aanwezig, in de keuken een Quooker (200 liter benodigd?)
Ik ben even benieuwd hoe jullie naar deze aangeboden installatie kijken, zowel technisch als qua prijs en of dit gaat voldoen.
Als ik snel schakel zou die eventueel dit jaar nog gemonteerd kunnen worden. Thanks!
-Huishouden van 2 personen
-Oppervlakte woning = 90m2
-4 kamers
Historisch gasverbruik: 1200m³/jaar in 2020/2021, 900m³/jaar in 2016t/m2020
Koevlaas2 --> 5,8kW[/b]
Afgiftesysteem
- 7 radiatoren (3x woonkamer, 1x hal, 1x hal, 1x slaapkamer 1, 1x slaapkamer 2, 1x slaapkamer 3)- Zoals op de foto te zien is zitten er in heel het huis kleine radiatoren
- Elektrische vloerverwarming badkamer
SWW:
- plek voor boiler op zolder- Bad aanwezig, in de keuken een Quooker (200 liter benodigd?)
Warmtepompvoorkeur:
L/W met buitenunit op de uitbouw, zo efficiënt, zuinig en stil mogelijkWie gaat het installeren?
Installateur gaat het installeren en inregelenOfferte
Ik heb vandaag een offerte van een installateur ontvangen waarmee ik ook op bezoek ben geweest en ik ben benieuwd of jullie deze kunnen beoordelen ook:Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Foto’s
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik ben even benieuwd hoe jullie naar deze aangeboden installatie kijken, zowel technisch als qua prijs en of dit gaat voldoen.
Als ik snel schakel zou die eventueel dit jaar nog gemonteerd kunnen worden. Thanks!