Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
want een biohazzard-teken is wel erg mooi
maar ff offtopic, wanneer kan je het koper versturen?
maar anders ben ik wel geïnteresseerd
is toch weinig verzendkosten
is een hele mooi teken vindt ik
dus ik hou me aanbevolen
Verwijderd
mja, kzou wel willen, maar m'n venstertje is er zowiezo te klein voor, en ik ben iets te gehecht geraakt aan m'n AddTronics...Op dinsdag 28 augustus 2001 15:03 schreef Demoniac het volgende:
Omdat de vorige poging om deze te laten maken helaas in het niets geëindigd is, en ik toch graag een window etch wil hebben, ben ik eens bij een stickerbedrijf in de buurt langsgefietst. Ik heb hier gevraagd om een offerte voor 10 - 50 window etches van 20 * 20 cm (kan nog groter/kleiner, was alleen ter indicatie) op 'glas-etsfolie'. Deze zal mij binnenkort toegemaild worden. Uitgegaan moet worden van 10 - 15 gulden per sticker, dus aanmerkelijk lager dan de prijzen bij zaken als PCMods.
Graag wil ik weten wie er zo'n window etch zou willen hebben, en bij voldoende animo zal ik deze dan laten maken.
Opmerkingen over formaat, logo en dergelijken zijn altijd welkom...
Greetz, Demoniac
Zal voor m'n volgende case worden
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
heb je die ook in kluerOp dinsdag 28 augustus 2001 15:08 schreef Phreak het volgende:
[afbeelding]
Om deze afbeelding gaat het dus.
Verwijderd
Het worden raamstickers, dus die worden in mat wit uitgevoerd (of misschien wel een kleur, dat weet ik niet of dat kan)Op dinsdag 28 augustus 2001 15:21 schreef rick17 het volgende:
[..]
heb je die ook in kluer
Dus als we 10 stickers afnemen wordt het ongeveer 12,50 per sticker, maar als we er 50 nemen ineens nog maar de helft
het is:Op dinsdag 28 augustus 2001 15:55 schreef SuperLuuk het volgende:
superluuk is ook wel geinteresseerd maar dan wel zn eigen logo.. dus vraag dus maar even hoe duur 10 kosten ofzo maar dan allemala andere logos
hoe duur 10 zijn, of
hoeveel 10 kosten
en niet hoe duur ze kosten!
Mail me maar met de specs
bart.thiesen@wanadoo.nl
BVD K03K
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
ik bedoel in kleur voor een achtergrondOp dinsdag 28 augustus 2001 17:50 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Het worden raamstickers, dus die worden in mat wit uitgevoerd (of misschien wel een kleur, dat weet ik niet of dat kan)
Ow...Op dinsdag 28 augustus 2001 19:46 schreef rick17 het volgende:
[..]
ik bedoel in kleur voor een achtergrond
Die zwerven ook ergens op de T.net servers rond geloof ik... maar niet bij mij
enne hoe kan ik daarbij komenOp dinsdag 28 augustus 2001 20:32 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Ow...
Die zwerven ook ergens op de T.net servers rond geloof ik... maar niet bij mij
indien zo, count me in: markvt@home.nl
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
tkerste@hotmail.com
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
robert@saiyan-power.com
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
ik geen window hebben
komt nog wel
bij inkoopprijs onder 8,-
hebbe hebbe hebbe
bob@bruijsten.com
www.kuiphuis.nl
[ Voor 20% gewijzigd door Bene op 08-02-2012 13:43 ]
Count in
w.h.scholtens@chello.nl
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
siebepol@hotmail.com
Zal ik ook even vragen...Op dinsdag 28 augustus 2001 15:55 schreef SuperLuuk het volgende:
superluuk is ook wel geinteresseerd maar dan wel zn eigen logo.. dus vraag dus maar even hoe duur 10 kosten ofzo maar dan allemala andere logos
EDIT: of welk logo dan ook... zolang je maar een plaatje hebt, en er voldoende vraag is (1 sticker laten maken is reteduur)
[ Voor 45% gewijzigd door benchMarc op 22-10-2021 10:39 ]
Verwijderd
dus als er nog meer die willen als ik kunnen die ook gemaakt worden?
en is er geen voorbeeld ofzo?
Lijkt me ook wel leuk....Op zondag 02 september 2001 11:55 schreef SuperLuuk het volgende:
alleen de koe dus zonder www.dutchpowercows.org eronder..
Hoeveel is reteduur eigenlijk voor 1 logo??
Verwijderd
en tweakers.net logo vind ik eigenlijk maar lelijk
dus stem koe KOEEE moeeeh!
OT: die ankh zit zit sinds gisteren rood op me kast gespoten
EDIT: Toch maar liefst die roos, die ankh zitter al aan de andere kant op zoals ik al zei