Toon posts:

Stereoversterker met streaming voor Dali Rubicon 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie een beetje goede stereo versterker met streaming? Rond de 1000 nieuwprijs?
Er komen rubicon 2 speakers op.
E-arc is fijn maar geen must.

Zat wat marantz modellen t kijken. Maar las dat die ook wel eens problemen hadden met hdmi handshake. Iets wat ik zelf ook had met mijn sr5015.

Denon pma900 leek wel leuk. Melody x of een marantz nr1200?

Net mijn nad m10 verkocht. Beetje klaar met nad. Na diverse apparaten toch beetje idee dat de prijzen wel erg flink zijn.
Dus maar eens wat anders proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

Posts afgesplitst van [Speakers] Het Dali Ervaringen/Discussie Topic. Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica koopadvies, waarbij een dergelijke vraag in het Dali topic offtopic is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:34
Moet het compact zijn?

Sonos Amp zou je ook naar kunnen kijken.

Hoewel ik zelf denk ik eerder naar een Marantz NR1200 of een Denon DRA-800H zou kijken.

uitvoering: Denon DRA-800H Zwart

Denk dat je erg veel meer moet uitgeven dan die twee kosten om iets te krijgen wat echt significant beter is.

Verder is het denk ik als in een quote van Doe Maar:
"Het is een kwestie van geloof, geloof ik, dat moet je dus zelf weten"

Wat mij betreft zeggen de cijfertjes niet alles, is het dus ook wat je zelf goed vindt.

[ Voor 22% gewijzigd door RobbieT op 06-10-2022 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FeaR schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:19:
[MBR]Posts afgesplitst van [Speakers] Het Dali Ervaringen/Discussie Topic. Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica koopadvies, waarbij een dergelijke vraag in het Dali topic offtopic is.[/]
Excuus. Ben liever bij me dali matties. Die weten wat er past bij een set rubicons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobbieT schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:35:
Moet het compact zijn?

Sonos Amp zou je ook naar kunnen kijken.

Hoewel ik zelf denk ik eerder naar een Marantz NR1200 of een Denon DRA-800H zou kijken.

uitvoering: Denon DRA-800H Zwart

Denk dat je erg veel meer moet uitgeven dan die twee kosten om iets te krijgen wat echt significant beter is.

Verder is het denk ik als in een quote van Doe Maar:
"Het is een kwestie van geloof, geloof ik, dat moet je dus zelf weten"

Wat mij betreft zeggen de cijfertjes niet alles, is het dus ook wat je zelf goed vindt.
Thnx voor de optie. Ga ik zeker even naar kijken. Maar ik ga verder in het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:56:
[...]
Thnx voor de optie. Ga ik zeker even naar kijken. Maar ik ga verder in het andere topic.
Eh, nee. Het is geen verzoek van mijn kant. Hier is de plek voor aankoopadvies en een stereoversterker in een Dali topic is offtopic.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FeaR schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:57:
[...]

Eh, nee. Het is geen verzoek van mijn kant. Hier is de plek voor aankoopadvies en een stereoversterker in een Dali topic is offtopic.
Dat was mijn reactie op de post na jou

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:55:
[...]

Excuus. Ben liever bij me dali matties. Die weten wat er past bij een set rubicons
Wat er 'bij elkaar past' is een audiofiele misvatting. Als je geen exotische apparaten aan elkaar wilt knopen, past elke normale speaker op iedere normale receiver/versterker. Kijk welke voldoet aan jouw eisen vwb aansluitingen en opties.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een denon pma 900 geworden. Mooi warm geluid. Veel detail. Direct prettiger dan de nad m10. Misschien iets minder gadgets etc maar geluid is zeer goed!
Pagina: 1