Tja, alles heeft zijn voor- en nadelen.PinusRigida schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:01:
[...]
Lol, ik heb idd. met gelijkaardige gedachte gespeeld en heb er zelfs wat fans voor apart gehouden... alleen passen die niet zo 'snug' en onzichtbaar onderaan een radiator.
Voor m'n thuiswerk/hobbyzolder zou het een goeie oplossing zijn maar daar hebben m'n radiatoren dan ook geen hulp nodig, het is onze woonkamer die (te) traag opwarmt en wat hulp kan gebruiken. Mij zou het niet storen maar jouw idee krijg ik nooit aan m'n vrouw verkocht.
Hier nog zo'n ideetje (en hier kun je je vrouw wel mee overtuigen, crappy laptopcoolertje bij de kringloop vandaan... €1.50)
Nope, ze wil -niks- zichtbaars... (maar dan wel kerstversieringThe_BoKmeester schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:07:
[...]
Tja, alles heeft zijn voor- en nadelen.
Hier nog zo'n ideetje (en hier kun je je vrouw wel mee overtuigen, crappy laptopcoolertje bij de kringloop vandaan... €1.50)USB-powered
[Afbeelding]
Ik heb o.a. deze klaarliggen als test, ook gekannibaliseerd uit een crappy (Trust) laptopcoolertje en tja: het werkt uiteraard maar zoals gezegd: waar ik ze nodig heb, mag ik ze niet gebruiken. Op zichzelf zijn ze ook lang niet voldoende natuurlijk.
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/RPwSWNbpmSgEq7xxUxYllN1x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uAdXKPgnZchJ3AvFfKvmuxbp.jpg?f=fotoalbum_large)