ASUS ROG Strix B650E-F GAMING | 7800X3D | ASUS TUF GAMING RTX 5090 | 32GB DDR5 | 2,5 TB storage | Be quiet! Pure Base 500DX | Windows 10 Pro
Ik zou juist oppassen met Reddit én die youtube reviews en meer vertrouwen op bronnen als Rtings.com (hoewel je wel alles goed moet lezen en niet enkel op de eindcijfers af moet gaan).
Op Reddit zijn inderdaad goede ervaringen te vinden, maar wel begraven onder troep van mensen die zaken niet goed doortesten en/of onwaarheden verkondigen.
@kwdtje Heb je het over de coolermaster monitoren? Want de vrr flikker in combinatie met fald is nog niet verholpen. Ook niet met de nieuwste firmware.
Als je daar niet gevoelig voor bent, is het natuurlijk geen probleem
Maar ik zou hier niet blij van worden (links GP27U, rechts Samsung neo G8):
:strip_exif()/f/image/PMiDQTkURG3BH8qMJ5qwlQbZ.jpg?f=fotoalbum_large)
n.b. de neo G7 heeft ook problemen met flikkering op lage helderheid.
Het is nogal een wespenest die monitoren met een fald met voldoende zones. Extreem duur (asus), problemen met flikkerend beeld (coolermaster), problemen met kwaliteit (samsung), geen/nauwelijks recensies (AOC).
Vandaar dat ik liever goede recensies afwacht.
Op Reddit zijn inderdaad goede ervaringen te vinden, maar wel begraven onder troep van mensen die zaken niet goed doortesten en/of onwaarheden verkondigen.
@kwdtje Heb je het over de coolermaster monitoren? Want de vrr flikker in combinatie met fald is nog niet verholpen. Ook niet met de nieuwste firmware.
Als je daar niet gevoelig voor bent, is het natuurlijk geen probleem
Maar ik zou hier niet blij van worden (links GP27U, rechts Samsung neo G8):
:strip_exif()/f/image/PMiDQTkURG3BH8qMJ5qwlQbZ.jpg?f=fotoalbum_large)
n.b. de neo G7 heeft ook problemen met flikkering op lage helderheid.
Het is nogal een wespenest die monitoren met een fald met voldoende zones. Extreem duur (asus), problemen met flikkerend beeld (coolermaster), problemen met kwaliteit (samsung), geen/nauwelijks recensies (AOC).
Vandaar dat ik liever goede recensies afwacht.
[ Voor 48% gewijzigd door GromuhlDjun op 03-05-2023 11:55 ]
Helaas komt de Acer XV275KP3 niet naar Nederland. Weer eentje die van de al magere lijst afgestreept kan worden.
Ik hou de ontwikkelingen van andere mini led schermen in de gaten maar mocht iemand erachter komen dat een 27/28 inch model (met HDR 1000) in Nederland te koop komt (Naast die van Coolermaster) dan hoor ik het graag!
ASUS ROG Strix B650E-F GAMING | 7800X3D | ASUS TUF GAMING RTX 5090 | 32GB DDR5 | 2,5 TB storage | Be quiet! Pure Base 500DX | Windows 10 Pro
Ik kon niet meer wachten en heb de M27t20 besteld. Gisteren binnen gekomen en al even kunnen spelen. Ik moet zeggen, het ziet er echt goed uit. Ik kom zelf van OLED (tv beneden) maar dit benaderd het wel heel erg. Zwart ziet er met local dimming echt zwart uit.
Ik heb een stukje Dead Space gespeeld en dat zag er echt goed uit. Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor werk en PS5.
Normaliter ben ik echt allergisch voor black smear / slechte kijkhoeken maar heb daar bij deze monitor gelukkig geen last van nog.
Moet nog wel de nieuwste firmware er op zetten.
Ik heb een stukje Dead Space gespeeld en dat zag er echt goed uit. Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor werk en PS5.
Normaliter ben ik echt allergisch voor black smear / slechte kijkhoeken maar heb daar bij deze monitor gelukkig geen last van nog.
Moet nog wel de nieuwste firmware er op zetten.
Ik heb afgelopen dinsdag de KTC M27P20 Pro binnengekregen. Ook besteld via Geekmaxi. Ik was eerst wat sceptisch over deze webshop maar @kwdtje wist mij te overtuigen dat het wel goed zit
. Tot nu toe heel tevreden met het scherm! Ik heb de spellen Apex Legends, Cyberpunk en Rainbow Six Siege getest op 4K met high/ultra settings, HDR en 160 hertz en dat ziet er echt top uit! Mijn videokaart (3080ti) wordt daarmee wel flink aan het werk gezet en samen met het scherm wordt het geheel behoorlijk warm . Helpt ook niet echt dat ik op zolder zit waar de temperaturen de laatste dagen al heel warm zijn
Ik heb nog geen gevallen van flickering gezien. Verder gebruik ik het scherm om op te werken en dan zie ik bij witte achtergronden wel een lichte grijze gloed aan de onderkant. Eens kijken of ik dat nog weg kan krijgen. Ik heb verder nog geen firmware update gedaan.
De monitor kwam binnen in een behoorlijk grote doos met alleen rechtsboven wat beschadiging maar verder niet. De monitor staat te koop voor €699,- en met discountcode GkQhsHyH ging daar nog 5% vanaf naar €665,-. Die prijs vind ik een stuk aantrekkelijker dan de 'premium' prijs van het vergelijkbare scherm van Cooler Master die op dit moment voor €899,- te koop staat.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iTJ4TnFBpUfNQzUNW4KEF6WJ.jpg?f=user_large)
Ik heb nog geen gevallen van flickering gezien. Verder gebruik ik het scherm om op te werken en dan zie ik bij witte achtergronden wel een lichte grijze gloed aan de onderkant. Eens kijken of ik dat nog weg kan krijgen. Ik heb verder nog geen firmware update gedaan.
De monitor kwam binnen in een behoorlijk grote doos met alleen rechtsboven wat beschadiging maar verder niet. De monitor staat te koop voor €699,- en met discountcode GkQhsHyH ging daar nog 5% vanaf naar €665,-. Die prijs vind ik een stuk aantrekkelijker dan de 'premium' prijs van het vergelijkbare scherm van Cooler Master die op dit moment voor €899,- te koop staat.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iTJ4TnFBpUfNQzUNW4KEF6WJ.jpg?f=user_large)
Ik kijk erg uit naar dit scherm van LG https://www.lg.com/us/monitors/lg-27gr95um-gaming-monitor
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/knDAUmK3mztVS0XMF2Qt5P12.webp?f=user_large)
Hij is blijkbaar al uit in de VS en blijkbaar ook met 500 dollar korting. Denk dat hij bij de Nederlandse introductie rustig 1100-1200 euro gaat kosten.....
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/knDAUmK3mztVS0XMF2Qt5P12.webp?f=user_large)
Hij is blijkbaar al uit in de VS en blijkbaar ook met 500 dollar korting. Denk dat hij bij de Nederlandse introductie rustig 1100-1200 euro gaat kosten.....
Pagina: 1
/f/image/QyApTNDMRShN9HtEEqSfHiOt.png?f=fotoalbum_large)