Het heeft helaas maar deels geholpen. Crash komt niet zo vaak meer voor, maar gebeurd toch nog. Geen BSOD meer, dat wel.
Ik heb even een screenshot genomen van de dump-files die ik gevonden heb.
:strip_exif()/f/image/V098qfkQQNlkR2TQg4Aa47XW.jpg?f=fotoalbum_large)
OculusTrayTool kan ik negeren, dit was gewoon de software die crashte, deed de computer niet vastlopen.
Vrserver en Home2-Win64-Shipping.exe zijn van de Oculus software en SystemSettings is van ergens in de Windows map.
Ik denk dat ik me dus moet concentreren op die laatste 2. Maar hoe open/lees ik deze bestanden nu? En naar wat moet ik dan precies kijken?
Met WinDBG krijg ik soms de file gelezen, of toch een klein beetje.
Ik heb even een screenshot genomen van de dump-files die ik gevonden heb.
:strip_exif()/f/image/V098qfkQQNlkR2TQg4Aa47XW.jpg?f=fotoalbum_large)
OculusTrayTool kan ik negeren, dit was gewoon de software die crashte, deed de computer niet vastlopen.
Vrserver en Home2-Win64-Shipping.exe zijn van de Oculus software en SystemSettings is van ergens in de Windows map.
Ik denk dat ik me dus moet concentreren op die laatste 2. Maar hoe open/lees ik deze bestanden nu? En naar wat moet ik dan precies kijken?
Met WinDBG krijg ik soms de file gelezen, of toch een klein beetje.
- SystemSettings geeft iets van: The stored exception information can be accessed via .ecxr.
(5ad0.5714): Unknown exception - code c000041d (first/second chance not available).
En het enigste wat ik er online over kan vinden, gaat over iets van dat de applicatie afsluit door een 'early thread created by app'. Kan Oculus misschien niet overweg met hyperthreading? - Home2-Win64-Shipping geeft: The stored exception information can be accessed via .ecxr.
(3370.16b0): Access violation - code c0000005 (first/second chance not available)
Daar vind ik enkel iets over dat het om een acces violation gaat, dat de app een geheugenadres probeert te lezen of schrijven waar die de rechten niet toe heeft.
[ Voor 37% gewijzigd door eyeEmotion op 12-12-2022 00:17 ]