wraakreview*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.442 views

• para255
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 30-09-2022
hallo deze baby @VincentB93 reageert niet op vraag en aanbod add dus heeft ie daar een review voor gekregen,
nu moest ie poepen in ze luiertje en gaf ie mij een wraak review
kan deze verwijdert worden

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-09 23:21
Zelf een Wraak (dat schrijf je met een W) review schrijven, dan krijg je er eentje terug, en dan kom je hier zeuren dat die review weg moet? Hoe kom je er op. En dit woordgebruik ook... Wat een kleuter.

Ik zeg jij gewoon lekker een ban, vind dit echt totaal niet op Tweakers passen. Vincent zijn communicatie is zo te zien ook niet geweldig, maar dit is echt compleet van de pot gerukt.
Maar ik ben geen mod, en dat is misschien maar goed ook. :+

[ Voor 17% gewijzigd door WEBGAMING op 29-09-2022 21:05 ]

• para255
hoor het nou account van 2015 alleen maar negative reviews wie is hier de kleuter? een ban? met zulke stats wie verdient hier de ban? niet ik tjapie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ongetwijfeld al gelezen, @para255 maar in Belangrijke wijziging in de voorwaarden V&A per 8 juni 2022 staat nog steeds dat er een nieuwe regel is ingesteld: geef mensen 72 uur (3 dagen dus) om te reageren op berichten. Pas daarna een review / oordeel achterlaten.

Heel vervelend dat jij een produkt / deal / betaling verwacht maar niet iedereen zit 24/7 aan de PC :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• para255
niet iedereen zit 24/7 aan de PC waar slaat dat op dan? ik wel ofzo? bemoei je lekker met iets anders inplaats van handje boven ze hoofd te houden

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Palthe

Lees even wat Max schrijft in plaats van zo primair op iedereen te reageren. Jij schrijft volgens de regels onterecht een heel slechte review maar klaagt vervolgens dat je er zelf, overigens ook onterecht, 1 terug krijgt. Waarschijnlijk krijg ik nu ook weer een infantiele reactie terug, maar misschien moet je even de voorwaarden tot je nemen in plaats van je straattaal hier los te laten.

• para255
in plaats van je straattaal hier los te laten. nog een wat voor straattaal?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Reptielenbrein
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 06:12
Ik pak alvast de popcorn en cola.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drs_Ben
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 27-09 14:43
Ik heb dit topic al gerapporteerd. Dit soort taalgebruik gebruik je maar in je WhatsApp groepen met je maatjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

para255 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:23:
in plaats van je straattaal hier los te laten. nog een wat voor straattaal?
In de broek poepende baby’s, tjapie, mensen moeten zich niet bemoeien etc. Lees gewoon je eigen berichten terug en reflecteer daar op. Ik denk dat je een stuk overtuigender bent als je je manier van communiceren aanpast. Verder is dit voor de mods dus ik laat het hierbij.

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:06
Palthe schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:31:
[...]

In de broek poepende baby’s, tjapie, mensen moeten zich niet bemoeien etc. Lees gewoon je eigen berichten terug en reflecteer daar op. Ik denk dat je een stuk overtuigender bent als je je manier van communiceren aanpast. Verder is dit voor de mods dus ik laat het hierbij.
Het is meestal een zelfprojectie. @para255 projecteert zichzelf in zijn reacties. In dat geval zou hij een broekpoepende baby tjapie zijn die zich teveel bemoeit met anderen. Klinkt niet onplausibel.

Verwijderd

Door dit kinderachtige gedrag van de TS zet ik ‘m alvast op de zwarte lijst om in de toekomst iig geen V&A zaken mee te doen :')

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:12

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hier gaan we niet eens op reageren.
@para255 als je een verzoek aan ons hebt, mag je het nog een keer proberen in een nieuw topic, maar dan met normale woorden.

[ Voor 7% gewijzigd door teacher op 29-09-2022 22:39 ]

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.