Legrichting klik-pvc

Pagina: 1
Acties:
  • 650 views

• berndw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-01 17:34
Beste tweakers,

ik wil klik-pvc leggen op mijn bovenverdieping. De kamers bevinden zich zoals je ziet op de afbeelding in verschillende lengterichtingen. Wat is de handigste/makkelijkste/beste manier om op de hele bovenverdieping dezelfde vloer te leggen:

* alles in 1 richting (hoe doe je dit dan op de overloop)
* per kamer in de lengterichting (hoe maak je dan de overgang)
* slaapkamer 1.02 in de lengte en de rest van de kamers + de overloop in de breedte
* een andere manier

Als de overloop een probleem wordt, heb ik mogelijk nog wat gietvloer over van beneden die ik dan op de overloop zou kunnen leggen. Dan zouden alleen de slaapkamers overblijven, maar dan zit je wel met allerlei overgangen bij de deuren. En ik weet ook niet of dat mooi is überhaupt.

Zouden jullie mee willen denken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jrpWGD1KnSL-8VuDlt0FV5ANoik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SD9YkPqP2ROnvEwUTP9b4A9o.jpg?f=fotoalbum_large

• MinusIV
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-03-2025
Ik zou het persoonlijk 'noord-zuid' doen als je af gaat op deze tekening. Dan ligt het in elke slaapkamer in de lengte vanaf de natuurlijke lichtbron, wat veel mensen het mooist vinden. Dan kan je hem ook doorleggen. En dan werken vanaf de kant van 1.02 naar de andere kant..

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-01 20:16
Wat hierboven al is genoemd, ik zou het áltijd in dezelfde richting doen. Een vloer in verschillende richtingen doet echt pijn aan m'n ogen. Wellicht hebben andere daar minder last van...
En daarnaast inderdaad ook ''met het licht mee'' leggen. En dan inderdaad links beginnen en rechts eindigen.

[ Voor 14% gewijzigd door Loek92 op 29-09-2022 16:07 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-01 15:23
Ik zou hier even kijken: Legadvies click-PVC nieuwbouw

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• berndw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-01 17:34
Thanks @Señor Sjon . Deze mag op slot wat mij betreft.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-01 15:23
Ok

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.