Alterneer je gear

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-05 02:39
.plan: Alterneer je Gear: ontdek de nieuwe AMD Ryzen 7000 Series-processors

Zoals de comments onder het artikel al aangegeven is deze actie alles behalve duidelijk.

Krijg je alleen de CPU ter review of een compleet systeem?

Gezien het een compleet nieuwe platform betreft is het onrealistisch om te verwachten dat iemand mee doet die alles voorhanden heeft aangezien dit de CPUs zijn die er op werken en er dus weinig te upgraden valt.

Het lijkt mij dat het artikel verduidelijkt mag worden met wat alternate levert en wat je zelf voor handen moet hebben.

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-05 14:40

DaFeliX

Tnet Devver
Dit artikel is geen redactioneel artikel, maar gesponsord en tot stand gekomen dankzij Alternate en Tweakers Partners. Dit is de afdeling binnen Tweakers die verantwoordelijk is voor commerciële samenwerkingen, winacties en Tweakers events zoals meet-ups, Developers Summit, Testfest en meer. Kijk hier voor een overzicht van alle acties en events. Mocht je ideeën met ons willen delen over deze vorm van adverteren, dan horen wij dat graag. Hierover kun je met ons in gesprek via [Discussie] Reclame algemeen.
Dit topic hoort niet in GR, zoals ook te lezen is onder 't artikel zelf. Ik verwijs je daarom graag naar het genoemde topic.

Dit topic gaat daarom op slot.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Dit topic is gesloten.