iiyama vm pro 452 999,-
bij ascii computers
daar heb ik hem ook gehaald was binnen een dag binnnen (netjes )
bij ascii computers
de specs zijn helaas niet zo denderend:Op dinsdag 28 augustus 2001 11:31 schreef xantos het volgende:
[..]
een Sony...
Technische Specificaties Beeldbuis (bruikbaar beeld oppervlak): 19" Flat Display (18")
Grill pitch: 0.24 - 0.25mm
Resolutie (optimaal): 1280 x 1024@85Hz
Synchronisatie bereik: 30-107 kHz horizontal, 48-120Hz verticaal
Standaard: TCO-99
Stroomverbruik: 120W maximaal
Voeding: 100-240VAC, 50/60Hz
Ingangssignaal: 15 pin D-subminiature (analoog)
Afmetingen ( H x B x D) / Gewicht: H x W x D 463mm x 449mm x 463mm (18.2"x17.7"x18.2") / 25.8kg (56lbs)
voor z'n prijs is het wel oke zie ik nuOp dinsdag 28 augustus 2001 11:34 schreef xantos het volgende:
wat noem jij niet denderend? Voor mij voldoet ie prima!
Het gaat om prijs/kwaliteit verhouding.. tuurlijk zijn er betere.
'k Neem de Samsung, i.i.g. (de Dell verkopen ze niet bij NorrodFANTASTIC TEXT DISPLAY AND LOW PRICE: The inexpensive Samsung SyncMaster 950p and the sharp, Dell UltraScan P991 grab this month's Best Buy honors.
With good text and graphics, loads of features (including BNC ports), and a low price, the Samsung SyncMaster 950p is a top-notch monitor at a top-notch value. Dell's UltraScan P991 delivers superior text and sports a spiffy flat FD Trinitron tube at a reasonable price.
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
hoe bedoel je?Op dinsdag 28 augustus 2001 11:39 schreef xantos het volgende:
www.lebox.nl (op de site staan 999,- ex. btw) maar je kunt 'm krijgen voor 800,- inc. btw
das heel mooiOp dinsdag 28 augustus 2001 11:46 schreef xantos het volgende:
ik heb een mailtje gestuurd dat je 'm overal voor 800 piek krijgt! (mediamarkt, regenboog, etc..) Toen kon het opeens voor 650 gulden excl. btw + 30 gulden verzendkosten. totaal 802 gulden!!
Ik ben er zeer tevreden over. Ik dacht eerst aan een piyama maar na alle negatieve reacties toch maar niet.wat zijn je ervaringen?
alleen het beuren naar het zolder niet ALLEEN doenOp dinsdag 28 augustus 2001 11:31 schreef happy3736 het volgende:
iiyama vm pro 452 999,-
bij ascii computers
Als het je eerste monitor is, of het je gewoon niks kan schelen als ie maar beeld geeft, voldoet hij wel. Maar anders...Op dinsdag 28 augustus 2001 11:59 schreef rick17 het volgende:
bij de aldi een lifetec 19" met vlakke beeldbuis voor 699,-
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
het is alleen te doen 1 keer gedaan toen het net binnen wasOp dinsdag 28 augustus 2001 11:54 schreef MysteryTweaker het volgende:
[..]
alleen het beuren naar het zolder niet ALLEEN doen
onze happpy3736 heeft deze fout ook gemaakt
www.avpnews.com
Verwijderd
dat klinkt ook erg goedOp dinsdag 28 augustus 2001 12:36 schreef Silverfox het volgende:
Ik heb zelf een scott 995. Kost nu bij gistron FL.750
heeft een platte beeldbuis max 1600x1200@75 en geen lijntjes
das toch netjes he?Geachte heer, mevrouw,
Wij verkopen de Dell 19"trinitron voor Fl. 798,50 inclusief BTW en verzendkosten.
Fl. 650.-- monitor
Fl. 123.5 BTW
Fl. 25.-- verzendkosten.
met vriendelijke groet,
Dennis van Vugt
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
En waar was dat?Op dinsdag 28 augustus 2001 13:26 schreef Cutebritney het volgende:
deze mail kreeg ik net:
[..]
das toch netjes he?
Alleen ist dat zonder de Dell garantie en zijn het door Dell grijs doorverkochte modellen.. voldoen niet meer aan de huidige standaard. Wat dus niet zegt dat dat klote monitoren zijn, maar nieuwe techniek is anders.Op dinsdag 28 augustus 2001 13:26 schreef Cutebritney het volgende:
deze mail kreeg ik net:
[..]
das toch netjes he?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
is die plat/vlak?Op dinsdag 28 augustus 2001 13:33 schreef Evil-B het volgende:
ik heb nog wel een 21" van compaq met usb-hub, die doet 1600 bij 1000 op 85hz, mag de deur uit voor 1100, dan heb je meteen een hele fijne.
die dell heeft ook een Sony beeldbuis, en is ook vlakOp dinsdag 28 augustus 2001 13:38 schreef GameFreak het volgende:
Neem anders een Step Electronic Clever 1996. Is een perfect ding en die van mij had ik voor 940 gulden. Heeft alleen geen platte beeldbuis, maar wel een beeldbuis die gemaakt is door Sony. Voor meer informatie moet je maar eens kijken op http://www.step-online.com.
Edit: typo
Verwijderd
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
wow die specs zien er goed uit!voor die prijsOp dinsdag 28 augustus 2001 18:22 schreef Fuego het volgende:
Ik heb zelf een monitor van www.revive.nl
Voor 745 piek een HP (is gewoon sony) 20" trinitron. Die van mij was echt nog niet gebruikt, gewoon in verzegelde doos en nog thuisgebracht ook! Ik ben er iig zeer tevreden mee.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
die heb ik ook!Op dinsdag 28 augustus 2001 18:22 schreef Fuego het volgende:
Ik heb zelf een monitor van www.revive.nl
Voor 745 piek een HP (is gewoon sony) 20" trinitron. Die van mij was echt nog niet gebruikt, gewoon in verzegelde doos en nog thuisgebracht ook! Ik ben er iig zeer tevreden mee.
het zijn defecte monitoren die gerepareerd zijn (ik ben wederverkoper via m'n werk van Revive.nl). Overigens heb ik van m'n baas GEEN korting gekregenOp dinsdag 28 augustus 2001 19:30 schreef Turismo het volgende:
[..]
wow die specs zien er goed uit!voor die prijs
hoelang duurde de levering.
en hoe bedoel je nog verzegeld? verkopen ze veel 2ehands ofzo?en 3 yrs garantie?
ben zelf op zoek nog naar een 19" of groternamelijk
hoe zit dat met de garantie?Op dinsdag 28 augustus 2001 21:59 schreef uibeltje het volgende:
[..]
het zijn defecte monitoren die gerepareerd zijn (ik ben wederverkoper via m'n werk van Revive.nl). Overigens heb ik van m'n baas GEEN korting gekregenen heb er F850,- voor betaald, ik heb de HP A4033A en er zit gewoon een Sony triniton beeldbuis in.
Overigens bezorgt Revive voor F75,- de monitoren, maar als je er in de buurt woont doen ze dit gratis.
is van Arnhem naar ------->> Hilversum in de buurtOp dinsdag 28 augustus 2001 21:59 schreef uibeltje het volgende:
[..]
het zijn defecte monitoren die gerepareerd zijn (ik ben wederverkoper via m'n werk van Revive.nl). Overigens heb ik van m'n baas GEEN korting gekregenen heb er F850,- voor betaald, ik heb de HP A4033A en er zit gewoon een Sony triniton beeldbuis in.
Overigens bezorgt Revive voor F75,- de monitoren, maar als je er in de buurt woont doen ze dit gratis.
3 maandenOp dinsdag 28 augustus 2001 22:11 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
hoe zit dat met de garantie?
je kan die van mij kopenOp dinsdag 28 augustus 2001 22:50 schreef Turismo het volgende:
[..]
is van Arnhem naar ------->> Hilversum in de buurt, ach die 75 piek wil ik best dokken daarvoor beter dan de ptt
want dan ga ik denk ik wel bestellen, want zit hier achter een 2e hands Eizo 17incher die t nog perfect werkt, dus met 2e hands heb ik nie zon probs mee.
maar idd hoe zit t met garantie?
want me belangstelling is wel zwaar gewekt
een 20" sony trinitron lijkt mij echt
op die site staat dat er een klepje mist ofzo?Op dinsdag 28 augustus 2001 21:56 schreef uibeltje het volgende:
[..]
die heb ik ook!
maar ik verkoop hem, want ik wil naar TFT toe
ja ik heb het model eronder. Die a4033a... die is voortaan maar F695,-Op dinsdag 28 augustus 2001 22:59 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
op die site staat dat er een klepje mist ofzo?
kun je me daar iets meer van vertellen?
en hij is toch vlak/plat? (ik snap nog steeds geen k*t van dat trinitron/diamontron enz)
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
bij mijn weten nietOp dinsdag 28 augustus 2001 23:25 schreef Cutebritney het volgende:
die 4331A kan max maar 1280 x 1024 aan !!!
of klopt deze info niet ??
http://www.monitorworld.com/Monitors/hp/A4331A.html
Daar weet ik niets van.Op dinsdag 28 augustus 2001 23:50 schreef Turismo het volgende:
en hoe zit t nou met dat klepje dat mist
ik zie dat er 7 op voorraad zijn en allen missen ze dat klepje
maar ik ben dus geinteresseerd in dat andere model de 4331aOp dinsdag 28 augustus 2001 23:52 schreef uibeltje het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van.
Ik dacht dat het zo'n klepje is wat je wegvouwt als het ware om bij de knoppen voor je instellingen te komen. De 4033a heeft GEEN klepje erop zitten. dat andere type wel.
Verwijderd
Verwijderd
Dus je hebt een (grote) kans dat je een nieuwe krijgtOp woensdag 29 augustus 2001 14:53 schreef Fuego het volgende:
Ik heb dat betere model, en ik heb er dus wel gewoon klepje bij gekregen. En ik woon vlakbij die mensen (in Goes) dus kwamen ze gratis brengen, erg netjes
Na het vrouwtje geholpen te hebben met de doos voor de deur te zetten (hij paste er niet door) nog ff een praatje gemaakt en toen werd me verteld dat het een nieuwe was. Had ik helemaal niet verwacht want op de site stond van niet, ik weet eigenlijk nog steeds niet zeker maar hij werkt in ieder geval goed.
Let wel op: hij is verticaal 100% plat, maar horizontaal een bolling van misschien net een cm. Niet echt een probleem hoor. Hij kan iig 1600*1200 aan weet ik uit ervaring.
is die plat?Op woensdag 29 augustus 2001 15:47 schreef marteltor het volgende:
LG 995 SU.
Goede monitor,
ook nog eens 4 usb poorten aanwezig.
Dit is het vervolg op de 995E,
die als editor pick werd genoemd op zdnet.com
Verwijderd
Hij draait hier op 1152x864 op 85hz.Op woensdag 29 augustus 2001 08:37 schreef Sdancka het volgende:
Uibletje, in welke resolutie en refreshrate heb jij je 20 inch beest dan ingesteld?
Ik woon toch in de buurt van revive en heb nog een monitor nodig voor mijn nieuwe pc. 20 inch kan zeker geen kwaad, maar ik heb geen zin om in een resolutie van 1200X1024 met een refreshrate van 60 Hz
THANKS man !Op woensdag 29 augustus 2001 18:46 schreef Fuego het volgende:
Nou voor deze ene keer heb ik webcam plaatjes geschoten, is net genoeg kwaliteit om het te zien.
(het begint haast te lijken of ik die dingen zelf verkoop)
monitor naast 14"
kleppie eraf gesloopt
kleppie er weer opgeramd
Die klepjes zijn trouwens verdomde sterk, moest grof geweld aan te pas komen vooral bij het terugzetten
Verwijderd
is ie 950 gulden waard?Op woensdag 29 augustus 2001 19:50 schreef Allardie het volgende:
hmm lijkt net zo bol als mijn philips 109s
die doet hier bij mij 1280*1024 op 85 Hz, en kost nu 909 piek volgens de pricewatch.
Ben er wel tevreden over, maar hij is wel ontzettend groot, hij neemt heel je bureau in. Stuk groter dan zo'n XSD ingekorte versie
de 109P ??Op woensdag 29 augustus 2001 20:01 schreef HermeS het volgende:
britney, hoebevalt die philips die je nu hebt staan?
is die +- 950 gulden waard? of kan ik beter verder kijken?
maar vertikaal is ie dus wel helemaal 100% vlak?Op woensdag 29 augustus 2001 19:32 schreef Fuego het volgende:
lijkt inderdaad door de fototjes, ik zag het zelf ook net. Ik heb er ff een liniaal lang gehouden om het exact te meten, het is ruim een centimeter bool. Over een breedte van 40cm.
Ik heb wel eens LG 19" bol gezien en die waren echt veeel boller.
Nouja, nu ik toch al met die cam aan het spelen ben:
Cam opzekop vanaf boven recht langs scherm
1
2
3
4
5
6
| _____-----_____
| |
| |
| |
|____ _____|
----- |
1
2
3
4
5
6
| _____-----_____
| |
| |
| |
|____ _____|
----- |
DammOp woensdag 29 augustus 2001 20:05 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
de 109P ??
als ik die voor 950 piek kon krijgen zou ik dat ZEKER doen !
maar hij kost ook niet voor niets normaal 1400-1500....
109Sjes heb ik er laatst wel mogen gebruikenOp woensdag 29 augustus 2001 20:10 schreef HermeS het volgende:
[..]
Dammik zat verkeerd tekijken, bedoelde de 109S. hmm
Verwijderd
Ja klopt. Ik denk eigenlijk dat je las het kan het ding gewoon eens moet bekijken in het echt. Een monitor "zomaar" kopen zou ik niet zo snel doen. Ik heb hem zelf eerst bekeken bij een stand van revive op een beurs.Op woensdag 29 augustus 2001 20:09 schreef Cutebritney het volgende:
maar vertikaal is ie dus wel helemaal 100% vlak?
ja, goede tip, bedanktOp woensdag 29 augustus 2001 20:17 schreef Fuego het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik denk eigenlijk dat je las het kan het ding gewoon eens moet bekijken in het echt. Een monitor "zomaar" kopen zou ik niet zo snel doen. Ik heb hem zelf eerst bekeken bij een stand van revive op een beurs.
Probeer anders iemand in je omgeving te vinden met een gelijkwaardige monitor (eerste trinitrons)
dus dat gaat nieteens lukkenBestellen, betalen en verzenden
Belangrijk: Le Box levert uitsluitend aan geregistreerde dealers en wederverkopers. U kunt klant worden bij Le Box door een recent uittreksel van uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel door te faxen.
Verwijderd
nouja, ik dacht aan deze:Op woensdag 29 augustus 2001 20:33 schreef Fuego het volgende:
Ik denk niet dat je daar iets zal vinden wat op die 20" lijkt want die worden allang niet meer gemaakt. Maar natuurlijk wel zat andere mooie monitoren!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
welke "bekende" afbuiger?Op woensdag 29 augustus 2001 21:48 schreef Heintje het volgende:
Die Dell P991 is identiek aan de Sony E400. Hij heeft wel de bekende afbuiging naar beneden aan de rechterkant (tenminste: de 2 modellen die ik gehad heb), en de dotpitch is in het midden kleiner dan aan de randen, maar verder is het een prima monitor, zeker voor dat geld. En hij is echt helemaal plat.
Verwijderd
nix aan een GF3 met VGA??Op woensdag 29 augustus 2001 22:18 schreef bavariaboy het volgende:
ik zou een nooit bezuinigen op de monitor, want je hebt NIX aan een G-force3 met een vga monitor.
Als ik jou was zou ik dus 1200 voor 19" nemen
of 1000 voor 17"
1000 voor 19" zie ik nie zitten
Thanks !Op woensdag 29 augustus 2001 22:50 schreef Heintje het volgende:
De P991 is net zo plat als de 109P. Het zijn alletwee FD-Trinitrons/diamondtrons. De 109P heeft een betere eindcontrole in de fabriek gehad, en is daardoor doorgaans beter (en duurder).
De afbuiging die ik bedoel zit in de horizontale belijning. Als je goed kijkt zie je dat vrijwel alle platte buizen aan de rechterkant van het scherm naar beneden en vaak ook naar boven afbuigen (vanaf de middellijn). Het tweakers-forum is een site waar je dat goed ziet. Als je dat niet hebt met een platte buis, heb je mazzel. Tis wel iets wat typisch alleen door echt kritische gebruikers wordt opgemerkt. Dus als het er wel is, maar je ziet het niet, hebbie ook mazzel!
Verwijderd
oke, heel erg bedankt, deze ga ik kopenOp woensdag 29 augustus 2001 23:18 schreef Heintje het volgende:
Ik denk dat die afbuigingen daar inderdaad mee te maken hebben Cutebrit! Aan die P991 kun je je in ieder geval geen buil vallen.
jij hebt zeker nog nooit achter een vlak/plat scherm gezeten?Op woensdag 29 augustus 2001 23:27 schreef supermel_nl het volgende:
haal gewoon de philips 109 s is iets van 949,- tot 999,-
en heeft lightframe dus effe contrast omhoog gooien voor foto's en filmpies
heb je hem al?Op woensdag 29 augustus 2001 23:43 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
oke, heel erg bedankt, deze ga ik kopen
[..]
jij hebt zeker nog nooit achter een vlak/plat scherm gezeten?
zosnel ben ik nieOp vrijdag 31 augustus 2001 15:08 schreef HermeS het volgende:
[..]
heb je hem al?
hoe bevalt hij?
Ik heb de Philips 107s, de 17" versie van de 109s en het is een klotuh ding. Nooit moeten kopen, in het begin alles perfect, maar nu scheef, lelijk beeld in sommige resoluties, en het lijkt wel erger te worden. Ik vind het echt dus geen aanrader. Neem die P991, ik heb gehoord dat ie wel goed is. Trouwens, mag ik vragen waar je hem haalt?Op woensdag 29 augustus 2001 23:27 schreef supermel_nl het volgende:
haal gewoon de philips 109 s is iets van 949,- tot 999,-
en heeft lightframe dus effe contrast omhoog gooien voor foto's en filmpies
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
www.lebox.nlOp vrijdag 31 augustus 2001 20:11 schreef SMAR het volgende:
[..]
Ik heb de Philips 107s, de 17" versie van de 109s en het is een klotuh ding. Nooit moeten kopen, in het begin alles perfect, maar nu scheef, lelijk beeld in sommige resoluties, en het lijkt wel erger te worden. Ik vind het echt dus geen aanrader. Neem die P991, ik heb gehoord dat ie wel goed is. Trouwens, mag ik vragen waar je hem haalt?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
hoe heb je dit ogelost?Op woensdag 29 augustus 2001 20:30 schreef Cutebritney het volgende:
wat zie ik nu bij LeBox??
Bestellen, betalen en verzenden
Belangrijk: Le Box levert uitsluitend aan geregistreerde dealers en wederverkopers. U kunt klant worden bij Le Box door een recent uittreksel van uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel door te faxen.
dus dat gaat nieteens lukken
Nee, volgens mij niet.Op dinsdag 04 september 2001 17:01 schreef Heintje het volgende:
Heeft deze nou helemaal geen horizontale afbuiging?
De Dell is dus hetzelfde als de Sony E400, of hij hetzelfde is als de E400P, weet ik niet.Op dinsdag 04 september 2001 23:34 schreef Cartman! het volgende:
ik ben ook op zoek naar een 19" monitor, komt mooi uit dot topic
maaruh....kan je nu wel of niet bij le box die dell monitor bestellen voor F800,- als je geen KvK uitreksel hebt
snap ut nie meer.....goed dat ik dit zie want ik had me oog laten vallen op die Sony 400P en die vond ik IRL (bij office center) heeeeeeeel erg mooi beeld hebben
maar ik heb die Dell ook eens IRL gezien en ik vond ze id. erg op elkaar lijken, dat lag dus nie aan mij
maar ik ben na het lezen van dit topic nie veel wijzer, iedereenm raadt iets anders aan en elke monitor heeft weer mankementen......
maar ik ga zoals het er nu voorstaat die Dell kopen en als het niet bij le box kan voor 800 dan is ie noog voor 899 te krijgen, ook niet duur
Ik heb ze gewoon gemaild met dat ik hem op een beurs voor hfl 750 heb gezien, maar dat ik dan niet voor vervoer kan zorgen.Op woensdag 05 september 2001 11:54 schreef HermeS het volgende:
[..]
hoe heb je dit ogelost?
OKayOp woensdag 05 september 2001 18:23 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.
mieschien een paar mm, maar zeker niet zo dat je het opvalt (ik zie het nieteens)
[..]
De Dell is dus hetzelfde als de Sony E400, of hij hetzelfde is als de E400P, weet ik niet.
Maar het beeld is zeker heel erg mooi strak.
[..]
Ik heb ze gewoon gemaild met dat ik hem op een beurs voor hfl 750 heb gezien, maar dat ik dan niet voor vervoer kan zorgen.
Toen boden ze hem aan voor hfl 800 INC. verzendkosten.
Ik heb gewoon gemaild van dat ik hem wel wilde hebben, met adres enz erbij, had zaterdag gemaild, maandagochtend een bevestiging, disdag had ik hem
Ik denk dat dat "klant worden" bij lebox meer is voor groootinkopers, en daar hebben ze dus een KvK nummer voor nodig
Voor particulieren niet dus
Cutebrit.
Verwijderd
deze Dell (sony) heeft ook een .25 dotpich hoor...Op donderdag 06 september 2001 11:07 schreef VTA het volgende:
Ik zweer bij Philips. Heb zelf een Philips 109B20. Real Flat monitor met 18.0" VIS en 0.25mm dotpitch en 97 kHz!!Zit ook nog lightframe op (lache). Was even op site van Informatique en zie 'm daar staan voor 1199 piek. Kortom, geef twee meier meer uit en je hebt echt iets goeds.
Hun S-lijn (0.27mm dotpitch) is er al voor 900.
*&#%* zooi, ik heb ze vanmiddag gebelt, ze wouden nog je naam weten, omdat ze me niet geloofden, en ik moest dus wel een Kvk gegevenOp donderdag 06 september 2001 18:38 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
deze Dell (sony) heeft ook een .25 dotpich hoor...
Ik heb de wlebox nog eens gemaild, met dat het beeld ietwat donker is.
Meteen boden ze me hfl 50 korting aan !!
Dus ik heb hem nu voor hfl 750, INC. verzendkostten
das pas service

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |