Nee, volgens mij niet.Op dinsdag 04 september 2001 17:01 schreef Heintje het volgende:
Heeft deze nou helemaal geen horizontale afbuiging?
mieschien een paar mm, maar zeker niet zo dat je het opvalt (ik zie het nieteens)
De Dell is dus hetzelfde als de Sony E400, of hij hetzelfde is als de E400P, weet ik niet.Op dinsdag 04 september 2001 23:34 schreef Cartman! het volgende:
ik ben ook op zoek naar een 19" monitor, komt mooi uit dot topic
maaruh....kan je nu wel of niet bij le box die dell monitor bestellen voor F800,- als je geen KvK uitreksel hebt
snap ut nie meer.....goed dat ik dit zie want ik had me oog laten vallen op die Sony 400P en die vond ik IRL (bij office center) heeeeeeeel erg mooi beeld hebben
maar ik heb die Dell ook eens IRL gezien en ik vond ze id. erg op elkaar lijken, dat lag dus nie aan mij
maar ik ben na het lezen van dit topic nie veel wijzer, iedereenm raadt iets anders aan en elke monitor heeft weer mankementen......
maar ik ga zoals het er nu voorstaat die Dell kopen en als het niet bij le box kan voor 800 dan is ie noog voor 899 te krijgen, ook niet duur
Maar het beeld is zeker heel erg mooi strak.
Ik heb ze gewoon gemaild met dat ik hem op een beurs voor hfl 750 heb gezien, maar dat ik dan niet voor vervoer kan zorgen.Op woensdag 05 september 2001 11:54 schreef HermeS het volgende:
[..]
hoe heb je dit ogelost?
Toen boden ze hem aan voor hfl 800 INC. verzendkosten.
Ik heb gewoon gemaild van dat ik hem wel wilde hebben, met adres enz erbij, had zaterdag gemaild, maandagochtend een bevestiging, disdag had ik hem
Ik denk dat dat "klant worden" bij lebox meer is voor groootinkopers, en daar hebben ze dus een KvK nummer voor nodig
Voor particulieren niet dus
Cutebrit.