goede 19" monitor voor <1000

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:31
Op dinsdag 04 september 2001 17:01 schreef Heintje het volgende:
Heeft deze nou helemaal geen horizontale afbuiging?
Nee, volgens mij niet.

mieschien een paar mm, maar zeker niet zo dat je het opvalt (ik zie het nieteens)
Op dinsdag 04 september 2001 23:34 schreef Cartman! het volgende:
ik ben ook op zoek naar een 19" monitor, komt mooi uit dot topic :)

maaruh....kan je nu wel of niet bij le box die dell monitor bestellen voor F800,- als je geen KvK uitreksel hebt :?

snap ut nie meer.....goed dat ik dit zie want ik had me oog laten vallen op die Sony 400P en die vond ik IRL (bij office center) heeeeeeeel erg mooi beeld hebben :)

maar ik heb die Dell ook eens IRL gezien en ik vond ze id. erg op elkaar lijken, dat lag dus nie aan mij :P

maar ik ben na het lezen van dit topic nie veel wijzer, iedereenm raadt iets anders aan en elke monitor heeft weer mankementen......

maar ik ga zoals het er nu voorstaat die Dell kopen en als het niet bij le box kan voor 800 dan is ie noog voor 899 te krijgen, ook niet duur :)
De Dell is dus hetzelfde als de Sony E400, of hij hetzelfde is als de E400P, weet ik niet.

Maar het beeld is zeker heel erg mooi strak. :)
Op woensdag 05 september 2001 11:54 schreef HermeS het volgende:

[..]

hoe heb je dit ogelost?
Ik heb ze gewoon gemaild met dat ik hem op een beurs voor hfl 750 heb gezien, maar dat ik dan niet voor vervoer kan zorgen.
Toen boden ze hem aan voor hfl 800 INC. verzendkosten.

Ik heb gewoon gemaild van dat ik hem wel wilde hebben, met adres enz erbij, had zaterdag gemaild, maandagochtend een bevestiging, disdag had ik hem :)

Ik denk dat dat "klant worden" bij lebox meer is voor groootinkopers, en daar hebben ze dus een KvK nummer voor nodig :)
Voor particulieren niet dus :)

Cutebrit.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 17:57
Op woensdag 05 september 2001 18:23 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Nee, volgens mij niet.

mieschien een paar mm, maar zeker niet zo dat je het opvalt (ik zie het nieteens)
[..]

De Dell is dus hetzelfde als de Sony E400, of hij hetzelfde is als de E400P, weet ik niet.

Maar het beeld is zeker heel erg mooi strak. :)
[..]

Ik heb ze gewoon gemaild met dat ik hem op een beurs voor hfl 750 heb gezien, maar dat ik dan niet voor vervoer kan zorgen.
Toen boden ze hem aan voor hfl 800 INC. verzendkosten.

Ik heb gewoon gemaild van dat ik hem wel wilde hebben, met adres enz erbij, had zaterdag gemaild, maandagochtend een bevestiging, disdag had ik hem :)

Ik denk dat dat "klant worden" bij lebox meer is voor groootinkopers, en daar hebben ze dus een KvK nummer voor nodig :)
Voor particulieren niet dus :)

Cutebrit.
OKay
cool, bedankt. ga hem bestellen (als ze het nog voor 800 doen tenminste :D ).

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik wil um ook, het duur voor mij alleen nog een maandje of 2 misschien, ik w8 op de nieuwe athlon, de 266 DDR A chipset van via (een goed mobo die die heeft bedoel ik dus :) ) en misschien de Creative Audigy en de Radeon 2..........

Verwijderd

Ik zweer bij Philips. Heb zelf een Philips 109B20. Real Flat monitor met 18.0" VIS en 0.25mm dotpitch en 97 kHz!! :P Zit ook nog lightframe op (lache). Was even op site van Informatique en zie 'm daar staan voor 1199 piek. Kortom, geef twee meier meer uit en je hebt echt iets goeds.
Hun S-lijn (0.27mm dotpitch) is er al voor 900.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:31
Op donderdag 06 september 2001 11:07 schreef VTA het volgende:
Ik zweer bij Philips. Heb zelf een Philips 109B20. Real Flat monitor met 18.0" VIS en 0.25mm dotpitch en 97 kHz!! :P Zit ook nog lightframe op (lache). Was even op site van Informatique en zie 'm daar staan voor 1199 piek. Kortom, geef twee meier meer uit en je hebt echt iets goeds.
Hun S-lijn (0.27mm dotpitch) is er al voor 900.
deze Dell (sony) heeft ook een .25 dotpich hoor...

Ik heb de wlebox nog eens gemaild, met dat het beeld ietwat donker is.

Meteen boden ze me hfl 50 korting aan !! :)

Dus ik heb hem nu voor hfl 750, INC. verzendkostten :)
das pas service :)

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 17:57
Op donderdag 06 september 2001 18:38 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

deze Dell (sony) heeft ook een .25 dotpich hoor...

Ik heb de wlebox nog eens gemaild, met dat het beeld ietwat donker is.

Meteen boden ze me hfl 50 korting aan !! :)

Dus ik heb hem nu voor hfl 750, INC. verzendkostten :)
das pas service :)
*&#%* zooi, ik heb ze vanmiddag gebelt, ze wouden nog je naam weten, omdat ze me niet geloofden, en ik moest dus wel een Kvk gegeven :) anders kreeg ik hellemaal niks!

maar met heel veel geluk heb ik hem morgen, heb nu al 2x 15 inch dells. en die zijn ook wat aan de donkere kant. maar ik heb er dus 650 voor betaald, hun kopen ze van Dell Ierland, voor 60% van de prijs, omdat het orders zijn die geanuleerd zijn.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Bij MTI ( www.mti.nl )zijn HP91 HP monitoren te koop (19 inch) voor maar F750,- (zit er zelf ook aan te denken, want 750 is niet erg veel)
http://www.hp.com/desktops/products/monitors/D8911A.html
Copy Paste:

Display type 19-inch flat square (18.0-inch viewable); P22 phosphor (medium-short persistence), antiglare, antistatic

Dot pitch 0.26 mm

Horizontal scan rate 30-95kHz

Resolutions Recommended: 1280x1024 @ 85Hz
Maximum: 1600x1200 @ 75Hz

Display Plug&Play VESA DDC2B; PC99 compliant

Power consumption Typical: 125W
Suspend: <5W
Active Off: <5W
(VESA DPMS compliant)

Physical specifications Dimensions (HxWxD) : 18.34x18.11x18.50 in (466x460x470 mm)
Weight : 44.1 lbs (20.0 kg)

Regulatory MPRII, MPRIII Level A, TCO99, Blue Angel, Energy Star (1)

Note 1: As an ENERGY STAR partner, HP has determined that this product meets the ENERGY STAR guidelines for energy efficiency.

Warranty 3 year international limited hardware warranty (3 years return to bench in North America)(1)

Note 1: For full details, see the HP hardware warranty statement provided with your hardware.

Afbeeldingslocatie: http://www.hp.com/desktops/products/monitors/images/d8911a_b.jpg

Weet iemand of dit een goede monitor is? (niet vaag op hoge resoluties enzo)

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 23:34

BNX

Ik heb het privilege om een week geleden een paar monitoren te mogen testen i.v.m. mijn vermoeddelijke aankoop van een 19". Ik zette er 3 naast elkaar, nl:

Iiyama S900MT1 = 690 piek
Philips 109S20 = 780 piek
Iiyama VM PRO 452 = 975 piek

Na het testen vond ik de Philips als slechtste uit mijn persoonlijke testen komen. Het design v/d monitor is wel mooi, maar het beeld is een grote viskom...

De S900MT1 scoorde bij mij wat beter, maar het moire effect is te sterk bij beide monitoren (Philips en Iiyama).

Als laastte besloot ik een iets duurder model te proberen en dit was de VM PRO 452 met een Diamondtron NF beeldbuis. Wat is dit dag en nacht verschil als je allerdrie monitoren op 1280x1024 naast elkaar ziet staan. Mijn besluit was om de VM PRO 452 te nemen voor een paar honderd gld meer.

Maar als 2e alternatief is er voor de minder veel eisende gebruiker de S900MT1 een leuk beestje :).

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Pagina: 1 2 Laatste