Hallo! Ik ben van plan / bezig om zonnepanelen te plaatsen op het schuine dak van mijn garage. Dit betreft een schuin dak van zo'n 3,6x8 meter, op de 1e verdieping, dus beginnend op zo'n 3 meter hoogte.
Nu heb ik de 1e 2 rijen van aluminium staven al gemonteerd op het dak. (de 1e rij had ik hier op deze foto erop liggen:
:strip_exif()/f/image/rQJ15NcD5xoETF77oKKHUEPT.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu ik 2 rijen erop heb liggen is mijn ladder niet meer hoog genoeg om verder mee te komen en wordt het voor mij wat gevaarlijk zonder beveiliging.
Wat raden jullie aan om verder te werken? Ik moet in totaal 6 horizontale balken leggen in de hoogte, dus ik moet nog wel een stukje hoger komen!
Nu heb ik de 1e 2 rijen van aluminium staven al gemonteerd op het dak. (de 1e rij had ik hier op deze foto erop liggen:
:strip_exif()/f/image/rQJ15NcD5xoETF77oKKHUEPT.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu ik 2 rijen erop heb liggen is mijn ladder niet meer hoog genoeg om verder mee te komen en wordt het voor mij wat gevaarlijk zonder beveiliging.
Wat raden jullie aan om verder te werken? Ik moet in totaal 6 horizontale balken leggen in de hoogte, dus ik moet nog wel een stukje hoger komen!
Oost west, 127.0.0.1 best!
:strip_exif()/f/image/JPwJ0mF6376ptpwm4mNJyIvP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iQBZvAEKV6VuVnYcPdvX6ewF.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vFiReEYp9tp9QkYcH48BKeyJ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/aEcZtVXAkEHaHOdSMPOujfjx.jpg?f=fotoalbum_large)