Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
mijn email lezen enkele apps opzetten MICROSPFT word /excell ed gebruiken spelletje sniet gamen f gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
[b]Wat mag het systeem gaan koste maximaal 300 euro
[
[monitor is aanwezig + printer epson
b]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? geen
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. goed scherp beeld Heb een oogprobleem en vandaar dat ik met een monitor wilwerken
[b]
. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget,/ja
mijn email lezen enkele apps opzetten MICROSPFT word /excell ed gebruiken spelletje sniet gamen f gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
[b]Wat mag het systeem gaan koste maximaal 300 euro
[
[monitor is aanwezig + printer epson
b]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? geen
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. goed scherp beeld Heb een oogprobleem en vandaar dat ik met een monitor wilwerken
[b]
. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget,/ja