Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweede gebruiker Google Home ziet KaKu lampen offline

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Spacialz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 12:15
Mijn vraag en wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Heb een mooie ICS-2000 werkend hangen in het huis.
Alles werkt naar behoren en via mijn Google Home app kan ik alles netjes aansturen.
Vrouwlief toegevoegd aan het "huis".
KaKu app gekoppeld aan Google Home, lampen offline, Kaku ontkoppeld in de Home app.
Hierna de KaKu app uit Playstore gevist en ingelogd met succes.
Nogmaals gekoppeld in de Home app maar de lampjes blijven offline staan

Relevante software en hardware die ik gebruik
Beide een A52S.
ICS-2000
Google Home
KaKu app

Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?

Alle reacties

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:21
Wat voor lampen gaat het om? De premium-line (Zigbee) lampen? De andere Kaku ontvangers zal je niet zien omdat deze alleen maar kunnen ontvangen, maar dat wist je vast al...
Werkt het wel als je Google Home weglaat en alleen de KaKu app gebruikt?

En omdat ik het niet kan laten: "Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?" ;)

• Spacialz
Archer_VC10 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:09:
Wat voor lampen gaat het om? De premium-line (Zigbee) lampen? De andere Kaku ontvangers zal je niet zien omdat deze alleen maar kunnen ontvangen, maar dat wist je vast al...
Werkt het wel als je Google Home weglaat en alleen de KaKu app gebruikt?

En omdat ik het niet kan laten: "Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?" ;)
Alle lampen zijn voorzien van de KaKu ACC-2300 wellicht handig dat ik dat erbij vermeld 8)7

Via de KaKu app werkt alles naar behoren.

En opnieuw opstarten van de ICS2000 lijkt mij ergens overbodig aangezien het op mijn A52S(en Google Home Mini)prima werkt.
Toestel van vrouwlief is ook herstart, toevallig updates :+

• Archer_VC10
Hmm... dat is geen Zigbee apparaat maar alleen een 433MHz ontvanger. Die kan volgens mij nooit 'online' zijn aangezien die geen bevestiging terug kan sturen naar je ICS-2000. Hier moet ik het even opgeven want ik ben niet genoeg thuis in de ICS-2000 en heb ook niet de spullen om dit te kunnen testen/reproduceren.

Wild speculerend: moet je de instellingen van de ICS-2000 misschien nog kopieren of overzetten naar een nieuwe gebruiker? Wat staat hierover in de handleiding?

• Spacialz
Archer_VC10 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:24:
Hmm... dat is geen Zigbee apparaat maar alleen een 433MHz ontvanger. Die kan volgens mij nooit 'online' zijn aangezien die geen bevestiging terug kan sturen naar je ICS-2000. Hier moet ik het even opgeven want ik ben niet genoeg thuis in de ICS-2000 en heb ook niet de spullen om dit te kunnen testen/reproduceren.

Wild speculerend: moet je de instellingen van de ICS-2000 misschien nog kopieren of overzetten naar een nieuwe gebruiker? Wat staat hierover in de handleiding?
Kan zo een schermafbeelding van mijn telefoon en van mijn vrouw laten zien.
Ook het feit dat de Google Home Mini hem zo oppakt is apart.. En daar staan de lampen gewoon actief/online in :)

[ Voor 0% gewijzigd door Spacialz op 26-09-2022 12:09 . Reden: typo ]

• Archer_VC10
Ik geloof je wel hoor! Ik weet alleen niet genoeg van de ICS-2000 om te weten hoe dit zou moeten werken. Heb je ook al eens in het grote topic over dit apparaat gezocht? KlikAanKlikUit ICS-2000 - Ervaringen en discussies

• Spacialz
Archer_VC10 schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:09:
Ik geloof je wel hoor! Ik weet alleen niet genoeg van de ICS-2000 om te weten hoe dit zou moeten werken. Heb je ook al eens in het grote topic over dit apparaat gezocht? KlikAanKlikUit ICS-2000 - Ervaringen en discussies
Gaan we die Tweakers even aan de tand voelen, had al wel een korte speurtocht gehouden ;)

Pagina: 1