Sql query

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo420
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 16-06-2023
Heb een vraagje ?

Geef de namen van de auteurs in wiens naam de letter “o” voorkomt. Geef tevens de 1°
vindplaats van deze letter.
dit is het vraag stuk .

Momenteel heb ik dit , maar nu weet ik niet hoe ik verder moet.
select naam
from Auteur
where naam like'%O%';

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:01
Kon je niks op Google vinden? Daarnaast helpt het als je aangeeft welk DBMS je gebruikt.
En de volgende keer eerst even dit doornemen voor je een topic opent: *** Over topictitels in DEV - lezen voor topic openen!!! ***

[ Voor 29% gewijzigd door urk_forever op 23-09-2022 12:39 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Over welke database hebben we het? Access? Sqlite3? MySQL/MariaDB en aanverwanten, Oracle, Microsoft SQL Server? :? Gezien je het hebt over vraagstuk, klinkt het als een huiswerk vraag. Dan heb je vast ook een tekstboek waarin een en ander uitgelegd wordt. Om je opweg te helpen, maar geen idee of het dus gaat werken bij je, is CHARINDEX('substring', 'input').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Die vragen die er staan wanneer je hier een nieuw topic opent staan er niet voor niets ;)
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
We kunnen/willen je best helpen, maar daarvoor verwachten we (heel wat meer) eigen inzet van jezelf. Open gerust een nieuw topic, maar laat dan wel even zien wat je zelf al gezocht/gevonden/geprobeerd hebt, wat er niet aan werkt(e) en o.a. antwoord op bovenstaande vragen. Oh, en als je code (of queries) post, gebruik dan code tags a.u.b. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 23-09-2022 13:09 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.