Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 11:57
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:25:
Ik zie volgens mij bij de meeste die hem binnen hebben dat hij in ieder geval nog 1 update buiten Eindhoven gemaakt heeft, die van mij zal wel van de rolband gevallen zijn voor de zoveelste keer 😖😅
Voor mij geld dat Eindhoven waarschijnlijk het dichtstbijzijnde distributiecentrum is. Wel balen dat er nog geen updates zijn (arvato staat nog op levering 22-02 :')).

Misschien last van ziekteverzuim door carnaval in deze regio :D

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:25:
[...]

Toch een beetje jammer dat de mensen die hem in november hebben besteld nu nog zitten te wachten.... Volgende keer ga ik geen preorder meer doen bij Sony. Dan wacht ik wel en kies ik expres delivery.
Heb hem zelf alleen pas begin deze maand gekocht, maar het is inderdaad een groot zooitje op deze manier, ze hadden beter de standaard service van ups kunnen gebruiken, en helemaal stom dat ze je nu ineens de keuze geven voor express delivery als je er nu een besteld.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:28:
[...]

Heb hem zelf alleen pas begin deze maand gekocht, maar het is inderdaad een groot zooitje op deze manier, ze hadden beter de standaard service van ups kunnen gebruiken, en helemaal stom dat ze je nu ineens de keuze geven voor express delivery als je er nu een besteld.
En de bundel met horizon was er nog helemaal niet toen ik hem in november had besteld. Je wordt tegenwoordig eerder gestraft als je hem als eerste besteld dan dat je er voordeel aan hebt...

• Jeppedepep
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12-08 23:14
Ik kan dus nu zeggen dat ik bij de deur moet wachten als ik de rest van de berichten zo zie 😅?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xXXJucUsSD3YBbohK7diWwDda2c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bxokMi2uApA4dTxCGjlcgOpd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 11:57
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:28:
[...]

Bij mij is de status weer geupdate naar levering morgenvroeg :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
koentje3 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:28:
[...]

Voor mij geld dat Eindhoven waarschijnlijk het dichtstbijzijnde distributiecentrum is. Wel balen dat er nog geen updates zijn (arvato staat nog op levering 22-02 :')).

Misschien last van ziekteverzuim door carnaval in deze regio :D
UPS Roermond zou hier dichterbij zitten, ik zal wel weer de enige zijn die echt tot vrijdag mag wachten, samen met misschien @haaymaan

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:07
Jeppedepep schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:31:
Ik kan dus nu zeggen dat ik bij de deur moet wachten als ik de rest van de berichten zo zie 😅?

[Afbeelding]
Ja.. bij mij springen de twee pakketten ineens naar levering vandaag :9~ :9~ :9~ :9~

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:29:
[...]

En de bundel met horizon was er nog helemaal niet toen ik hem in november had besteld. Je wordt tegenwoordig eerder gestraft als je hem als eerste besteld dan dat je er voordeel aan hebt...
Ik heb op 15 november besteld. Toen kon ik al kiezen voor de bundel. Dus dat lijkt mij sterk.

Verwijderd

alwinus schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:35:
[...]

Ik heb op 15 november besteld. Toen kon ik al kiezen voor de bundel. Dus dat lijkt mij sterk.
Bij mij was die bundel echt nog niet aanwezig hoor. Die kwam pas later.

Ik weet nog dat ik zat te twijfelen om mijn order te annuleren. Maar toen dacht ik laat maar, geen zin in dat gedoe. Bij Sony is dat altijd lastig.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2023 09:39 ]

• gekkegerrit101
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 09:17
loekf2 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:32:
[...]

Ja.. bij mij springen de twee pakketten ineens naar levering vandaag :9~ :9~ :9~ :9~
Komt die van jou ook vanuit Apeldoorn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024
😁😁.....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ve9KdZB0IngSXgxJt8XFNQMZuyc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aRlSF7DHd4LE5Ar13InuOpeW.jpg?f=fotoalbum_large

• Danster75
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 15:41
B-Bandit schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:15:
Eerder had ik het er over dat mijn gevoel bij de PSVR2 is dat ik naar een raam zit te kijken. Kan het niet goed uitleggen, maar ik zie dus tijdens het gamen de ringen die op de bril zitten. Het is dus geen screendoor effect (te weinig pixels) en ook geen Mora (pixelige waas bij egaal beeld).

Eigenlijk lees ik nergens hier iets over terug en vraag ik mij af, ben ik de enige die zich eraan stoort? Ik game al lange tijd op de Quest 2 en die heeft dit niet. De glazen daarvan zijn ook egaal.

Het gaat dus om de ringen (denk ik) die je hieronder in een foto van de lens ziet.

[Afbeelding]
Het enige wat ik zie, veroorzaakt door deze ringen, zijn godrays en dan alleen in enkele unieke situaties. De ringen zelf zijn, voor mij althans, niet zichtbaar. Zal er van het weekend nog eens goed op letten..

• Jeppedepep
gekkegerrit101 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:37:
[...]

Ja zo te zien wel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:06
loekf2 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:32:
[...]

Door deze reactie even een update gedaan van de UPS app en inderdaad, hij staat op vandaag! O+

PSN: SensLike_

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:56

CyBeRSPiN

sinds 2001

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:25:
[...]

Toch een beetje jammer dat de mensen die hem in november hebben besteld nu nog zitten te wachten.... Volgende keer ga ik geen preorder meer doen bij Sony. Dan wacht ik wel en kies ik expres delivery.
Slim plan. Dan is het bijvoorbeeld de PS6 die zonder preorder de rest van het jaar niet meer aan te komen is zonder scalpers de hoofdprijs te betalen ;)
Het fijne hier was dat je geen aanbetaling hoefde te doen en elk moment kon annuleren. Gratis optie op levering in de launch week dus.

[ Voor 12% gewijzigd door CyBeRSPiN op 23-02-2023 09:43 ]

• Wiepsie
  • Laatst online: 31-08 10:20
Een tip voor iedereen die hem heeft is om te testen op dode pixels door naar een lichte achtergrond te kijken. Mijn bril heeft last van een dode (zwarte) pixel net boven het rechteroog. Het valt niet op als je je richt op het spel, maar ja als je het eenmaal hebt gezien blijf je het zien :).

Mijn bril zal ik daarom retourneren. Meer mensen hier last van?

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 20:51
Danster75 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:41:
[...]

Het enige wat ik zie, veroorzaakt door deze ringen, zijn godrays en dan alleen in enkele unieke situaties. De ringen zelf zijn, voor mij althans, niet zichtbaar. Zal er van het weekend nog eens goed op letten..
Bijzonder. Nee ik zie ze echt flink. Vraag me dan ook af of dat aan mijn set ligt of hoe hij op mijn hoofd zit. Je kan nog geen video kijken op de psvr2, maar zodra dat kan zou ik mij er al helemaal aan storen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

CyBeRSPiN schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:42:
[...]

Slim plan. Dan is het bijvoorbeeld de PS6 die zonder preorder de rest van het jaar niet meer aan te komen is zonder scalpers de hoofdprijs te betalen ;)
Het fijne hier was dat je geen aanbetaling hoefde te doen en elk moment kon annuleren. Gratis optie op levering in de launch week dus.
Ik heb de ps5 ook niet gepreordered. Ik heb hem gewoon via een website gehaald, zo moeilijk was dat niet. De volgende dag in huis.

• Jeppedepep
SensLike schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:41:
[...]

Door deze reactie even een update gedaan van de UPS app en inderdaad, hij staat op vandaag! O+
Wel vreemd bij mij op beide tracking sites nu op onderweg maar geeft nog steeds vrijdag voor het einde van de dag aan 🤔

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:56

CyBeRSPiN

sinds 2001

B-Bandit schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:43:
[...]

Bijzonder. Nee ik zie ze echt flink. Vraag me dan ook af of dat aan mijn set ligt of hoe hij op mijn hoofd zit. Je kan nog geen video kijken op de psvr2, maar zodra dat kan zou ik mij er al helemaal aan storen.
Doet de cinematic mode het niet bij jou? Ik dacht dat je Netflix etc kon kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 15:43

RawChild

PSN: Rawchild

Iemand recent nog besteld? Wil graag weten als ik nu bestel of ik hem dan meteen krijg toegestuurd..
was niet uitverkocht toch?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-08 21:05
Jeppedepep schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:44:
[...]

Wel vreemd bij mij op beide tracking sites nu op onderweg maar geeft nog steeds vrijdag voor het einde van de dag aan 🤔
Kijk ook even in de App.. op de gewone website staat hij bij mij op vrijdag en op de app is hij ineens naar vandaag gesprongen.
Ik zou er stiekem vanuit gaan dat het echt vandaag geleverd gaat worden!
Dit tracking gegevens heb je dus eigenlijk helemaal geen bal aan .. het weerbericht is nog accurater.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 11:40
RawChild schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:45:
Iemand recent nog besteld? Wil graag weten als ik nu bestel of ik hem dan meteen krijg toegestuurd..
was niet uitverkocht toch?
Maandagochtend besteld, gisteren verzonden (nog onderweg).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

out for delivery, dat wordt vanavond nog even spelen vlak voor de wintersport. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:07
gekkegerrit101 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:37:
[...]

Yep!

alleen die app is zo brak. Staat nu 23-2, 10:00 - 13:00 per pakket, terwijl bij het overzicht nog steeds morgen staat.

[ Voor 25% gewijzigd door loekf2 op 23-02-2023 09:59 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Jeppedepep
hantheman schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:46:
[...]

Kijk ook even in de App.. op de gewone website staat hij bij mij op vrijdag en op de app is hij ineens naar vandaag gesprongen.
Ik zou er stiekem vanuit gaan dat het echt vandaag geleverd gaat worden!
Dit tracking gegevens heb je dus eigenlijk helemaal geen bal aan .. het weerbericht is nog accurater.
Bedankt voor de tip, geprobeerd maar helaas geen veranderingen. Maar goed punt wat je zegt het heeft toch niet echt zin volgens mij, ik kan er inderdaad gewoon vanuit gaan dat hij straks op de stoep staat :)

• haaymaan
  • Laatst online: 08-09 20:57
@Kalder wanneer heb je het besteld???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Begin deze maand, dacht de 4e

• Nickdn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:51
Wiepsie schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:42:
Een tip voor iedereen die hem heeft is om te testen op dode pixels door naar een lichte achtergrond te kijken. Mijn bril heeft last van een dode (zwarte) pixel net boven het rechteroog. Het valt niet op als je je richt op het spel, maar ja als je het eenmaal hebt gezien blijf je het zien :).

Mijn bril zal ik daarom retourneren. Meer mensen hier last van?
Ik heb hem half uur binnen. En ik heb zie gelijk meerdere dead/stuck pixels. Een rode en 2 groene denk ik. Midden in het beeld ook nog.

Toch maar even Horizon gespeeld maar was niet echt weg geblazen van de Visuals. Zo duidelijk dat het van een lagere frame rate is geupscaled. Lastig uit te leggen

Misschien zo even kayak proberen of dat wat soepeler loopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeppedepep
Ik word wel heel paranoïde van al die mensen die dode/stuck pixels signaleren. Zo veel moeite gedaan met het lastige bestellen bij PlayStation en zie het nu al voor me dat ik weer uren aan de lijn hang met de slechte customer service. Lets hope for the best!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:30

Joran

<3 natalee

Hij is binnen! Ik heb de controllers maar even in de lader gezet en call of the mountain op downloaden, nu wachten tot deze lange werkdag over is.....

Send me your gameboys

• Jeppedepep
Joran schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:04:
Hij is binnen! Ik heb de controllers maar even in de lader gezet en call of the mountain op downloaden, nu wachten tot deze lange werkdag over is.....
Kwam die van jou heel toevallig ook vanuit Apeldoorn? 😅

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:30

Joran

<3 natalee

Jeppedepep schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:05:
[...]

Kwam die van jou heel toevallig ook vanuit Apeldoorn? 😅
Hoofddorp voor mij

Send me your gameboys

• gekkegerrit101
loekf2 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:58:
[...]

Yep!

alleen die app is zo brak. Staat nu 23-2, 10:00 - 13:00 per pakket, terwijl bij het overzicht nog steeds morgen staat.
Oke, ik hou de app en website beiden maar in de gaten want ik lees ook dat daar nog wel eens verschil in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Jeppedepep schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:04:
Ik word wel heel paranoïde van al die mensen die dode/stuck pixels signaleren. Zo veel moeite gedaan met het lastige bestellen bij PlayStation en zie het nu al voor me dat ik weer uren aan de lijn hang met de slechte customer service. Lets hope for the best!
Die bestaat niet, het is een chat die nooit word beantwoord als je belt verwijzen ze je daar doodleuk naar door en zeggen niks met PS Direct te maken te hebben :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• namo_h
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:48
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:36:
[...]

Bij mij was die bundel echt nog niet aanwezig hoor. Die kwam pas later.

Ik weet nog dat ik zat te twijfelen om mijn order te annuleren. Maar toen dacht ik laat maar, geen zin in dat gedoe. Bij Sony is dat altijd lastig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j0PBDEDPYvBVYdbH46roWleSu48=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GX9Oa233nkZcD21AkGnv02DM.png?f=user_large

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

DrPieper schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:22:
[Afbeelding]

Op het moment dat ik dit bericht wilde typen wordt er aangebeld met het brilletje.. :)
Dat zou heel mooi zijn. Gimme Gimme Gimme :9

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeppedepep
NightShadow22 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:11:
[...]

Die bestaat niet, het is een chat die nooit word beantwoord als je belt verwijzen ze je daar doodleuk naar door en zeggen niks met PS Direct te maken te hebben :+
Je hebt gelijk, ook hier ervaring mee gehad. 3 uur in de wachtrij gestaan daarna de melding “geen medewerkers beschikbaar” en wordt ik er uit geknikkerd. Bizar voor z’n groot bedrijf. 3 dubbel hopen op geen dode pixels dan maar…

• Schrikbeest
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-08 23:14
Hier ook en zojuist is de status veranderd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3fC7XWMLrGaORUWkUmtPbiJiRWk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eZ5h3WAaQ7bvYUjqIGfsYyud.png?f=fotoalbum_large

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 13:35

cronixx

krieuw

Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:25:
Ik zie volgens mij bij de meeste die hem binnen hebben dat hij in ieder geval nog 1 update buiten Eindhoven gemaakt heeft, die van mij zal wel van de rolband gevallen zijn voor de zoveelste keer 😖😅
Naar welke Regio moet hij toe?

• Kalder
cronixx schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:13:
[...]

Naar welke Regio moet hij toe?
Midden Limburg, I know het personeel zal wel allemaal een enorme carnavals kater hebben.

Wel grappig dat Arvato nog steeds verwacht dat ik hem gister zou krijgen 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Kalder op 23-02-2023 10:15 ]

• NightShadow22
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:13:
[...]

Midden Limburg, I know het personeel zal wel allemaal een enorme carnavals kater hebben.
Check je Arvato tracking eens ? bij mij staat die al sinds 6 am op out for delivery etc terwijl ups daarstraks pas update en nog niet eens bij die status is.

Feb 23, 2023 06:06 Out for delivery EINDHOVEN
Feb 22, 2023 20:20 Customs clearance started / Handover to broker EINDHOVEN
Feb 22, 2023 14:49 In transit EINDHOVEN
Feb 22, 2023 14:43 In transit

Verwijderd

Mooi dat jij een bundel hebt besteld. Maar toen ik hem had besteld, had ik geen keuze en kon ik alleen de niet bundel kiezen.

• cronixx

cronixx

krieuw

Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:13:
[...]

Wel grappig dat Arvato nog steeds verwacht dat ik hem gister zou krijgen 8)7
Misschien rijden ze achteruit?

• cronixx

cronixx

krieuw

Hier de boel sinds vannacht in Hoofddorp en nu "Out for Delivery", zowel PSVR2 Horizon Bundle als het oplaadstation.

staan wel beide nog op: The delivery date will be provided as soon as possible.

Maar Ik neem stiekem alvast een beetje aan dat dit vandaag wordt. (ja ja, de hoop is de vader van de gedachte).

• Kalder
NightShadow22 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:15:
[...]

Check je Arvato tracking eens ? bij mij staat die al sinds 6 am op out for delivery etc terwijl ups daarstraks pas update en nog niet eens bij die status is.

Feb 22, 2023 20:20 Customs clearance started / Handover to broker EINDHOVEN
Feb 22, 2023 14:49 In transit EINDHOVEN
Feb 22, 2023 14:43 In transit
02/23/2023
6:10 A.M. On the Way
Processing at UPS Facility
Eindhoven, Netherlands
02/22/2023
8:20 P.M. Your package is in transit. We're updating plans to schedule your delivery.
Eindhoven, Netherlands
02/22/2023
2:04 P.M. Origin Scan
Eindhoven, Netherlands
02/21/2023
11:56 A.M. Label Created
Shipper created a label, UPS has not received the package yet.
Netherlands

Dat van Arvato komt daar aardig in de buurt, behalve met de verwachte leverdatum van 22 februari :+

• 70Rocks
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-12-2024
Ben benieuwd of deze vandaag komt… Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kdhTSmTlEQOBH_OrtONpqcSh47E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FqGWFhzvWBioM8h3u5rYhtn1.jpg?f=fotoalbum_large

• NightShadow22
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:17:
[...]

02/23/2023
Eindhoven, Netherlands
02/22/2023
8:20 P.M. Your package is in transit. We're updating plans to schedule your delivery.
Eindhoven, Netherlands
02/22/2023
Eindhoven, Netherlands
02/21/2023
Netherlands

Dat van Arvato komt daar aardig in de buurt, behalve met de verwachte leverdatum van 22 februari :+
Dus geen out for delivery bij Arvato? damn :o en nog geen datum op ups

Verwijderd

Jesp_J schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:20:
[...]

En niet vergeten dat Unreal Engine 5 pas uit is sinds halverwege vorig jaar. En als ik de filmpjes op YouTube zo zie dan gaat Unreal Engine 5 voor een sprong zorgen in de grafische kwaliteit van (VR) games. Ben heel benieuwd naar de eerste AAA VR game die vanaf het begin is gemaakt met unreal engine 5.
Eerst maar zien of dat gaat lukken met genoeg fps. Ben benieuwd naar de komende jaren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2023 10:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:07
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:16:
[...]

Mooi dat jij een bundel hebt besteld. Maar toen ik hem had besteld, had ik geen keuze en kon ik alleen de niet bundel kiezen.
Wat hij je probeert te zeggen is dat die vanaf moment 1 ook al te koop was. Beide gingen op 15 november meteen in de verkoop.

Of wellicht was je er zo vroeg bij dat die andere pagina nog niet actief was (of heb je die toen gemist).

[ Voor 26% gewijzigd door Timothy3000 op 23-02-2023 10:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Voor wie niet kan wachten. _O-

https://www.marktplaats.n...on-vr2-psvr-2-ps-vr-psvr2

Heb de advertentie al gemeld bij Marktplaats.

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 23-02-2023 10:19 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Kalder
NightShadow22 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:18:
[...]

Dus geen out for delivery bij Arvato? damn :o en nog geen datum op ups
Ja die status die ze bij Arvato "Out for delivery" noemen is dezelfde als (onderstaande van UPS)
"02/23/2023
Eindhoven, Netherlands

Maar bij UPS geven ze vrijdag aan

• Kalder
Rivanov schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:18:

Meteen besteld! /jk

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:07

Dat melden heeft (helaas) nul zin.

• NightShadow22
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:19:
[...]

Ja die status die ze bij Arvato "Out for delivery" noemen is dezelfde als
"02/23/2023
Eindhoven, Netherlands

Maar bij UPS geven ze vrijdag aan
Nee bij Arvato noemen ze die ook expliciet out for delivery met plaatsnaam en tijd erbij

Verwijderd

Gaat alleen wel pas morgen op de post geeft diegene aan ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-09 12:43
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:17:
[...]

02/23/2023
Eindhoven, Netherlands
02/22/2023
Eindhoven, Netherlands
02/22/2023
Eindhoven, Netherlands
02/21/2023
Netherlands

Dit zijn dezelfde statussen die ik gisteren had dus je gaat hem vandaag gewoon krijgen. Maar denk dat ze eerst in Egchel nog even het oplaadstation langs brengen. Ik laat het je wel weten wanneer ze geweest zijn ;)

• Kalder
NightShadow22 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:21:
[...]

Nee bij Arvato noemen ze die ook expliciet out for delivery met plaatsnaam en tijd erbij

Ja ik zei toch ook dat die hetzelfde waren? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
Hier gaan ze leveren tussen 10:40 en 14:40. Wordt weer constant uit het raam kijken lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:21:
[...]

Ja ik zei toch ook dat die hetzelfde waren? ;)
Gaat gewoon vandaag bij jou op de deur ploffen :*) de tracking van UPS is sowieso ruk

Verwijderd

Timothy3000 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:18:
[...]

Wat hij je probeert te zeggen is dat die vanaf moment 1 ook al te koop was. Beide gingen op 15 november meteen in de verkoop.

Of wellicht was je er zo vroeg bij dat die andere pagina nog niet actief was (of heb je die toen gemist).
Dat snap ik. Alleen bij mij was die keuze er dus niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
NightShadow22 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:22:
[...]

Gaat gewoon vandaag bij jou op de deur ploffen :*) de tracking van UPS is sowieso ruk
Zou heel fijn zijn, eerst zien dan geloven O-)

Edit: YEEEY!!! Je hebt gelijk!!!!! Zojuist verwachte datum naar dit gegaan:
Estimated delivery
Thursday, February 23 between 10:45 A.M. - 2:45 P.M.

_O_ Zal ik de UPS man een doosje merci cadeau geven? ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Kalder op 23-02-2023 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 09:08
Misschien niet de juiste plek voor deze vraag (of te vroeg) maar stel het toch even hier i.p.v. een topic aan te maken.

In de nieuwe Horizon game moet je regelmatig virtueel klimmen. Ik zag bij DigitalFoundry dat je daarbij je armen boven je hoofd houd. Stel dat een speler door een lichamelijke beperking dat niet (volledig) kan. Zou de speler deze beweging ook half kunnen doen, bv tot hoofd hoogte of zijn de controls fijnmazig genoeg dat de volledige beweging uitgevoerd moet worden? En zijn er ook toegankelijkheid opties in de spel en/of configuratie van PSVR2 in te stellen. Een url naar een website die zicht richt op dit soort toegankgelijkheidsopties is ook zeer welkom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wes-
  • Laatst online: 08-09 13:39
REV1703 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:22:
Hier gaan ze leveren tussen 10:40 en 14:40. Wordt weer constant uit het raam kijken lol.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eDRuuYjCjqFjX0ZKAsJUfe_cQE0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2YrKxscFa0juPKUzMjAF9wgZ.gif?f=user_large

• NightShadow22
seez schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:24:
Misschien niet de juiste plek voor deze vraag maar stel het toch even hier i.p.v. een topic aan te maken.

In de nieuwe Horizon game moet je regelmatig virtueel klimmen. Ik zag bij DigitalFoundry dat je daarbij je armen boven je hoofd houd. Stel dat een speler door een lichamelijke beperking dat niet (volledig) kan. Zou de speler deze beweging ook half kunnen doen, bv tot hoofd hoogte of zijn de controls fijnmazig genoeg dat de volledige beweging uitgevoerd moet worden? En zijn er ook toegankelijkheid opties in de spel en/of configuratie van PSVR2 in te stellen. Een url naar een website die zicht richt op dit soort toegankgelijkheidsopties is ook zeer welkom
Zeker wel de goede plek om dit te vragen...... het lijkt ivm release alleen even op het grote PSVR2 leverings topic hier hehe :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet de juiste plek voor deze vraag (of te vroeg) maar stel het toch even hier i.p.v. een topic aan te maken.

Misschien heb je hier iets aan:

• seez
Dank, even vanavond checken
Ik was ook even de term kwijt "accessibility"
duh...haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Thursday, February 23 between 9:45 A.M. - 1:45 P.M. :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• viper28nl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-07 11:35

viper28nl

Homey user

Mijn status nu veranderd naar:

Verzending 1/1
Verzending Voorbereiden

ben benieuwd...

Kona Electric 64kWh Limited Chalk White, 15 Jinko Solar 380WP Zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 16:43

Stomme vraag misschien, maar is er een regel tegen dingen verkopen op Marktplaats? Deze is wellicht niet super slim aangezien hij bij Sony gewoon op voorraad is, maar het is toch gewoon toegestaan om dit te doen?

Verwijderd

1 ding is zeker die wacht niet op Peggy. Tenzij ze een keer eten mee neemt. Wat een geweldige serie was dat toch haha.

On-topic: Wat denken de verse VR2 eigenaren op dit moment: Gaat de VR2 naast de TV vaak gebruikt worden of eindigt het uiteindelijk als een gimmick in de kast om eens per maand tevoorschijn te komen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

spinnenman schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:30:
Thursday, February 23 between 9:45 A.M. - 1:45 P.M. :9~
Hier nu ook vandaag erbij,

Thursday, February 23 between 11:30 - 13:30
Voor zowel PSVR2 Horizon Bundle als het oplaadstation! :o

Verwijderd

Nu nog even een stuurtje en een playseat regelen. Damn wat ziet dit er vet uit:

https://www.youtube.com/live/WkFNtCfEJNg?feature=share

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2023 10:35 ]

• SensLike

En dan nog 44% kans dat ze vandaag reageert 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:56

Waarom zou je dat melden? Deze persoon zet wat te koop. Niets mis mee toch?

• NightShadow22
SensLike schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:36:
[...]

En dan nog 44% kans dat ze vandaag reageert 7(8)7
wat een grap....Floor begrijpt vast niet dat hij niet uitverkocht is 7(8)7

Mager marge ook voor een grote inleg..... kan beter een krantenwijk nemen.

[ Voor 13% gewijzigd door NightShadow22 op 23-02-2023 10:39 ]

• SensLike
Wie weet wanneer we Pavlov beschikbaar krijgen in Nederland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

NightShadow22 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:38:
[...]

wat een grap....Floor begrijpt vast niet dat hij niet uitverkocht is 7(8)7
Misschien wel snellere levering. O-)

• NightShadow22
spinnenman schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:39:
[...]

Misschien wel snellere levering. O-)
_O- _O- oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• seez

Met dank aan @Verwijderd en z'n url naar youtube filmpje antwoord op vraag gekregen.

Het lijkt er op dat je in de menu van game de "climbing reach multiplier" kan instellen. Dit betekent dat de range van de beweging kan verkorten. Tevens is het ook mogelijk om "falling while climbing" uit te zetten, mocht dat door beperking te vaak voorkomen. Goede ontwikkelingen zijn dit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkegerrit101
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:35:
Nu nog even een stuurtje en een playseat regelen. Damn wat ziet dit er vet uit:

https://www.youtube.com/live/WkFNtCfEJNg?feature=share
Speciaal voor GT7 een Logitech G923 aangeschaft (want ja, een race game in VR zonder stuur is natuurlijk half werk). Afgelopen weekend ff getest, enige issue is dat de mijn laminaatvloer te glad is en mijn bureaustoel soms naar achter weg rolt als ik de rem in trap. Dus ja een playseat erbij is geen overbodige luxe :P

• wes-
Wachtend op de levering zit ik met het volgende dilemma.
In de woonkamer staat m'n ps5. Op zolder staat m'n playseat vooral voor GT7 en heb niet zoveel zin om iedere keer de playseat naar beneden te sjouwen. De playseat kan ook niet 24/7 in de woonkamer blijven staan.
Ik zit nu te denken om de ps5 naar boven te brengen voor als ik wil racen en weer naar beneden voor de rest van de VR games. Of een 2de ps5 aanschaffen voor op zolder.
Heeft iemand nog andere oplossingen? :)

Verwijderd

wes- schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:41:
In de woonkamer staat m'n ps5. Op zolder staat m'n playseat vooral voor GT7 en heb niet zoveel zin om iedere keer de playseat naar beneden te sjouwen. De playseat kan ook niet 24/7 in de woonkamer blijven staan.
Ik zit nu te denken om de ps5 naar boven te brengen voor als ik wil racen en weer naar beneden voor de rest van de VR games. Of een 2de ps5 aanschaffen voor op zolder.
De playseat boven heb je nu op een ps4 aangesloten staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Meer ruimte op zolder of in de woonkamer? als je meer ruimte hebt op zolder mss wel verstandig ivm Vr daar je mancave te maken ipv de woonkamer.

• wes-
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:42:
[...]

De playseat boven heb je nu op een ps4 aangesloten staan?
Klopt ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-09 17:07

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Robbaman schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:33:
[...]

Stomme vraag misschien, maar is er een regel tegen dingen verkopen op Marktplaats? Deze is wellicht niet super slim aangezien hij bij Sony gewoon op voorraad is, maar het is toch gewoon toegestaan om dit te doen?
Er is helemaal niks mis met deze advertentie. Ja overpriced, maar het is wat de gek er voor geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Klinkt als een luxeprobleem, maar ligt er denk ik aan hoevaak en hoelang je gebruik maakt van de playseat. Ik weet dat mijn vrouw er niet op zit te wachten als ik dagelijks de woonkamer omtover tot racesim.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Gewoon tegen vrouwmens zeggen: luister, dit is de huidge setup voor de komende weken hier beneden en als het je niet bevalt dan ga je maar naar je moeder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dantius
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-09 08:15
Nouja, ik denk dat aangezien voeding in de ps5 ingebouwd zit tegenwoordig (zit geen apart adapterblok bij toch? al tijdje niet gekeken :) ), kom je vrij eenvoudig weg met gewoon een 2e stroomkabel en hdmi kabel boven neerleggen, 2 connectors achterkant ps5 lostrekken, optillen en naar andere kamer. Denk dat het niet veel simpeler wordt dan dat wanneer je hem op 2 locaties wilt gebruiken tegenwoordig. Lijkt me zeker niet de aankoop van een 2e ps5 waard en relatief weinig moeite om idd boven te racen en beneden de rest te doen.

• gekkegerrit101
Zorgen dat je boven en in de woonkamer alle kabels en toebehoren hebt, en de PS5 naar boven sjouwen als je wil racen? Is minder werk dan andersom :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• viper28nl

viper28nl

Homey user

Yzord schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:45:
[...]

Gewoon tegen vrouwmens zeggen: luister, dit is de huidge setup voor de komende weken hier beneden en als het je niet bevalt dan ga je maar naar je moeder.
kan, alleen ik denk dat je dat maar 1 keer doet ;)

en daarna eet je maanden door een rietje....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

viper28nl schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:46:
[...]

kan, alleen ik denk dat je dat maar 1 keer doet ;)

en daarna eet je maanden door een rietje....
Ok, wat heb jij dan naast je op de bank zitten 😳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 21:47
Yzord schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:43:
[...]

Er is helemaal niks mis met deze advertentie. Ja overpriced, maar het is wat de gek er voor geeft.
Op zich is natuurlijk alles mis met deze advertentie en het toont de droevige staat aan van Marktplaats anno 2023. Iedereen probeert elkaar een poot uit te draaien in plaats van gewoon van z'n oude spulletjes af te komen.

Gelukkig weet je dat als je iets voor 775 euro erop zet, dat je vervolgens een bod krijgt van 85 euro met een zielig verhaal erbij en dat het vandaag meteen opgehaald kan worden :+

[ Voor 9% gewijzigd door BarôZZa op 23-02-2023 10:51 ]

• 70Rocks
Inmiddels is mijn bril volgens UPS vannacht al van Eindhoven naar Utrecht vervoerd. Maar volgens Sony zelf is de bril nog niet eens verzonden. Ik heb ook geen Arvato code. Geen idee wanneer die nu komt… In UPS staat nog geen leverdag.

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:45
Dit dilemma heb ik ook, iets andere casus. PS5 staat in de trapkast(bovenin) en mijn "kantoor/gameroom" zit links van de trap boven. Dus met een verlengkabel voor mijn stuur kan ik de ps5 bedienen. Weet alleen niet of de usb-c cable lange genoeg is om door een gat in de trap naar mijn gameroom te komen.

Weet iemand of je de kabel van de psvr2 makkelijk kan verlengen?

• viper28nl

viper28nl

Homey user

70Rocks schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:50:
Inmiddels is mijn bril volgens UPS vannacht al van Eindhoven naar Utrecht vervoerd. Maar volgens Sony zelf is de bril nog niet eens verzonden. Ik heb ook geen Arvato code. Geen idee wanneer die nu komt… In UPS staat nog geen leverdag.
ik heb het idee dat sony achter loopt met de tracking

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 15:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Klimmen kan zeker tot op net iets boven je ogen of zelfs voor je gezicht is mijn ervaring.

Ik heb zelfs een paar keer wanneer ik aan 1 arm hing mijn arm express gestrekt omdat het een beetje vreemd is dat je je optrekt tot aan je ogen met maar 1 arm.

Toegankelijkheids iets zou ik helaas niet weten maar dat is vast wel terug te vinden online.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

HMR90 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:51:
[...]

Dit dilemma heb ik ook, iets andere casus. PS5 staat in de trapkast(bovenin) en mijn "kantoor/gameroom" zit links van de trap boven. Dus met een verlengkabel voor mijn stuur kan ik de ps5 bedienen. Weet alleen niet of de usb-c cable lange genoeg is om door een gat in de trap naar mijn gameroom te komen.

Weet iemand of je de kabel van de psvr2 makkelijk kan verlengen?
Yup dat kan. Zag laatst een YTer die hem tot zeker 7m had verlengd. Neem wel hoogwaardige kabels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:56
BarôZZa schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:49:
[...]

Op zich is natuurlijk alles mis met deze advertentie en het toont de droevige staat aan van Marktplaats anno 2023. Iedereen probeert elkaar een poot uit te draaien in plaats van gewoon van z'n oude spulletjes af te komen.

Gelukkig weet je dat als je iets voor 775 euro erop zet, dat je vervolgens een bod krijgt van 85 euro met een zielig verhaal erbij en dat het vandaag meteen opgehaald kan worden :+
Ik blijf dat niet begrijpen. Verkopen jullie allemaal je huis ook voor aankoopprijs?

• 70Rocks
viper28nl schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:51:
[...]

ik heb het idee dat sony achter loopt met de tracking
Lastig. Ik moet vandaag of morgen naar kantoor, kan niet beide dagen thuis blijven. Blijf ik nou vandaag thuis, in de hoop dat ie komt? Lastig dat die tracking zo achter loopt.

Hij was vannacht in Utrecht. Ik gok er denk ik maar op dat ie vandaag komt.
Pagina: 1 ... 25 ... 67 Laatste