Vraag

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-05 19:04
Hallo allemaal!

Ik heb op dit moment een en/of rekening bij de SNS-bank. Dat bevalt me uitrstekend, alleen ben ik vanwege de kosten aan het kijken naar een andere priverekening. Het liefst wil ik een en/of-priverekning. Nu heb ik me al verdiepd in verschillende gratis priverekeningen van Openbank, Revolt, N26 maar ik kan nergens een gratis en/of rekening vinden waarbij beide partners een debitcard krijgen. Zijn die er niet of kijk ik niet goed. Kijken jullie mij mischien helpen?

Alle reacties

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:06

Lordy79

Vastberaden

Ik heb nog nooit gehoord van een gratis rekening.

Hoewel ik geen medelijden heb met banken komt er nogal wat kijken bij het hebben van een klant dus als die klant dan 0 betaalt en alleen een prive rekening heeft kost dat best veel geld.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Lordy79 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:37:
Ik heb nog nooit gehoord van een gratis rekening.

Hoewel ik geen medelijden heb met banken komt er nogal wat kijken bij het hebben van een klant dus als die klant dan 0 betaalt en alleen een prive rekening heeft kost dat best veel geld.
Revolut is gratis en is gewoon een bank. Dus het bestaat wel.

🌞🍃

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:06

Lordy79

Vastberaden

kamerplant schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:39:
[...]

Revolut is gratis en is gewoon een bank. Dus het bestaat wel.
Ben benieuwd naar hun verdienmodel... Ga er morgen eens induiken. Wel interessant.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:13
Lordy79 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:49:
[...]

Ben benieuwd naar hun verdienmodel... Ga er morgen eens induiken. Wel interessant.
Naamsbekendheid opbouwen, klanten vergaren, en hopen dat die klanten gebruik gaan maken van je diensten die wel geld in het laatje brengen :) En bepaalde acties, zoals vaker dan x keer geld opnemen, kosten vaak wel geld.

Een gratis en/of-rekening heb ik echter nog nooit van gehoord. Wil niet zeggen dat ze niet bestaan, maar ik acht de kans vrij klein dat ze er zijn (van een betrouwbare partij in ieder geval :P).

The devil is in the details.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 14:41

Barrycade

Through the...

Volgens mij zijn alle en of rekeningen betaald. De gratis banken zijn allemaal persoonlijke versies.

Kijk anders hier even:
Het Grote Gratis Bankentopic Deel 2
Pagina: 1