Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Ik denk dat ze een form met een header opsturen (multipart/form-data) Ik ga me er ook nog eens in verdiepenOp dinsdag 28 augustus 2001 01:43 schreef Servowire het volgende:
ik dacht zoiets:
code:
1 http://gathering.tweakers.net/profile.php?signature=Blaaa&password=qwerty
zoiets? doet nix :_(
haaaaahahaahaha nu weet ik je passwordOp dinsdag 28 augustus 2001 01:43 schreef Servowire het volgende:
ik dacht zoiets:
code:
1 http://gathering.tweakers.net/profile.php?signature=Blaaa&password=qwerty
zoiets? doet nix :_(
Maar ik denk dat je ook een username nodig hebt... en alle andere gegevens niet te vergeten, want als je je gegevens wijzigt wordt ALLES opnieuw doorgestuurd, en dus niet alleen datgene wat je veranderd hebt
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Is dit het moment dat ik moet bukkenOp dinsdag 28 augustus 2001 01:46 schreef OiSyN het volgende:
[..]
ahaaaaaaaah ik znap m
maar euh... je weet wat voor straf er staat op zulke fouten he?
[back ontopic]
idd, hoewel het volgens mij ook zo kan (dus alles achter de ? ), omdat php dat automatisch in de variabelen zet, en ik denk niet dat ze bij GoT echt gaat checken of het in HTTP_POST_VARS ofzo staat, maar dus meer gewoon $signature gebruiken voor de signatureOp dinsdag 28 augustus 2001 01:48 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een form met een header opsturen (multipart/form-data) Ik ga me er ook nog eens in verdiepen
Verwijderd
Maar met GET zit je aan een bepaalde limiet vast (2k geloof ik)Op dinsdag 28 augustus 2001 01:51 schreef OiSyN het volgende:
idd, hoewel het volgens mij ook zo kan (dus alles achter de ? ), omdat php dat automatisch in de variabelen zet, en ik denk niet dat ze bij GoT echt gaat checken of het in HTTP_POST_VARS ofzo staat, maar dus meer gewoon $signature gebruiken voor de signature
Dus daar kan je nog weleens overheen komen denk ik.
Op dinsdag 28 augustus 2001 01:49 schreef MAZZA het volgende:
[..]
Is dit het moment dat ik moet bukken
[back ontopic]
CAVITY SEARCH!
* .oisyn pakt z'n rubberen handschoenen
maar idd, back ontopic
met papier mache kun je alles maken!!
[search=random signature]
Het is al gemaakt en de source staat al op GoT (of is-ie verloren geraakt in BC3?)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
die code werkt niet meer
zet gewoon je random tekst in je icon
dan ben je ook klaar imho
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
Ik zou ook meer een quote of the day maken ofzo, of eentje die elke paar uur verandert ofzoiets, niet 60* per minuut wat KAN voorkomen denk ik.Op dinsdag 28 augustus 2001 10:41 schreef D2k het volgende:
en het is trouwens ook nog een redelijke extra serverload als we dat allemaal zouden doen volgens mij
zet gewoon je random tekst in je icon
dan ben je ook klaar imho
Maar volgens mij kan sig veranderen via PHP niet
Ik ben een n00b in PHP, maar het lukt me niet
de l33t lukt het ook niet?
Bekijk de url van een of ander dynamisch iconOp dinsdag 28 augustus 2001 01:36 schreef Servowire het volgende:
maar zit ik op de goede weg?
Of ben ik "way off"
bijv in: http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/1830
Verwijderd
Mij is het wel gelukt, dus het is gewoon mogelijkOp dinsdag 28 augustus 2001 18:07 schreef Servowire het volgende:
Als je nou kleine gifjes in sig mag plaatsen (waar tekst in kan)
Maar volgens mij kan sig veranderen via PHP niet
Ik ben een n00b in PHP, maar het lukt me niet
de l33t lukt het ook niet?
O.a. vanwege de genoemde loadproblemen en originaliteit vertel ik niet hoe ik de data in m'n sig krijg.
Zie ook Wie heeft er hier een dynamische sig? (in de HK).
nelske host zijn plaatje op zijn eigen server: hij krijgt dus een request in zijn log. Bij elke request leest hij de referer uit. deze vergelijkt hij met wat waardes in een database.. en update daarna via een http-request zijn eigen stats. that's it.
En nu nog de code schrijven...Op vrijdag 31 augustus 2001 00:44 schreef wasigh het volgende:
de manier waarop nelske het volgens mij doet:
nelske host zijn plaatje op zijn eigen server: hij krijgt dus een request in zijn log. Bij elke request leest hij de referer uit. deze vergelijkt hij met wat waardes in een database.. en update daarna via een http-request zijn eigen stats. that's it.
die is al eens gegeven en een patch daarop maken lijkt me niet zo'n probleem?Op vrijdag 31 augustus 2001 09:40 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
En nu nog de code schrijven...
Verwijderd
YupzOp vrijdag 31 augustus 2001 00:44 schreef wasigh het volgende:
de manier waarop nelske het volgens mij doet:
OhOp vrijdag 31 augustus 2001 09:41 schreef chem het volgende:
[..]
die is al eens gegeven en een patch daarop maken lijkt me niet zo'n probleem?
Maar de vraag is voor velen hoe je de inhoud van formulier elementen meegeeft in je http overdrachtOp vrijdag 31 augustus 2001 11:08 schreef nelske het volgende:
[..]
YupzAlleen host ik dat plaatje niet op mijn eigen server. Ik redirect hem naar een gratis provider
om niet te veel bandbreedte te vreten. Het script staat er uiteraard wel. Ik lees inderdaad gewoon de referrer en useragent vaiabelen uit en haal die door een paar regexen heen. Dan gooi ik info over het aantal views in de database. en post ik de info naar mijn profile. That's all there is to it
* Blue-eagle neither... search doet ook niks...Op vrijdag 31 augustus 2001 11:08 schreef nelske het volgende:
[..]
OhToch niet door mij in ieder geval.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/159379/1?limit=25Op vrijdag 31 augustus 2001 11:08 schreef nelske het volgende:
[..]
OhToch niet door mij in ieder geval.
iig de basis...
Verwijderd
Ja dammit dit is een script request! Ik wil weten hoe het moet, en het snappen en het kunnen en ik kan het niet zelf verzinnen!
Stop met de hints, stop met de uitleg en geef me het script!!! Op dos@myrealbox.com bijvoorbeeld.
Alvast bedankt en yours sincerely,
een verslagen Daniël.
Same for me here!Op vrijdag 31 augustus 2001 13:16 schreef daniel_hoenderdos het volgende:
Ik wil eigenlijk stiekum ook wel weten hoe dit moet. Ik ben er nu al zo lang mee aan het kloten en ik snap er stiekum helemaal niks van...
Ja dammit dit is een script request! Ik wil weten hoe het moet, en het snappen en het kunnen en ik kan het niet zelf verzinnen!
Stop met de hints, stop met de uitleg en geef me het script!!! Op dos@myrealbox.com bijvoorbeeld.
Alvast bedankt en yours sincerely,
een verslagen Daniël.
zoek dus eens op snoopy.
maar jah, het is zo klote dat ik het antwoordt niet kan posten, en ik heb ook geen server om hem op te zetten... hoewel..
* vlabakje has a thought
als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)
De mijne is in perl gemaakt trouwens.
1 hint: curl your lips
Kan ook heel goed met fsockopen hoorOp woensdag 03 oktober 2001 21:38 schreef GraasGast het volgende:
het kan heel goed met php hoor...ik moet het alleen nog proberen...
1 hint: curl your lips![]()
Ik heb het gewoon met PHP + Sockets gemaakt.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Het ging om dynamische sigs, niet om dynamische webiconsOp woensdag 03 oktober 2001 22:12 schreef blackboarder het volgende:
misschien is dit een hadnige site:
http://webicon.aukezwart.com/
Verwijderd
Zolang je hem niet online zet vind ik het best hoorOp woensdag 03 oktober 2001 22:23 schreef GraasGast het volgende:
FF for the record: ik ga NU beginnen met het maken van m'n random sig script, ik meld het als ik klaar ben
Men moet er wel even zelf over nadenken he
nu nog ff een beetje uitwerken en klaar ik GG
Verwijderd
Met sockets ?Op woensdag 03 oktober 2001 23:22 schreef GraasGast het volgende:
WHOOOOT!!! Gelukt!!! minder dan een uur!!!
nu nog ff een beetje uitwerken en klaar ik GG
Damn, /me deed er ietsje langer over
Sja en wat die load betreft, geloof maar niet dat het veel uitmaakt, 4 dynamische sigjes.
Dat ene requestje kan er best bijOp woensdag 03 oktober 2001 23:35 schreef OiSyN het volgende:
uhm ja maar zouden jullie die dingen wel aanzetten met die serverload problemen van tegenwoordig
Daarom worden er ook geen sources gepost, anders wordt het inderdaad teveel (maar zelfs dan kun je nog denken: "als ze niet willen dat het gebeurd, moeten ze het niet mogelijk maken").
Verwijderd
Sja ze kunnen het alleen niet onmogelijk maken (qua beveiliging dan). Hooguit verbiedenOp woensdag 03 oktober 2001 23:44 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Dat ene requestje kan er best bij
Daarom worden er ook geen sources gepost, anders wordt het inderdaad teveel (maar zelfs dan kun je nog denken: "als ze niet willen dat het gebeurd, moeten ze het niet mogelijk maken").
nee met curl...Op woensdag 03 oktober 2001 23:43 schreef nelske het volgende:
[..]
Met sockets ?
Damn, * GraasGast deed er ietsje langer over
Sja en wat die load betreft, geloof maar niet dat het veel uitmaakt, 4 dynamische sigjes.
de code die het doet em doet is maar 12 regels, en dat kan mischien nog wel veel korten denk ik...het is echt superranzig nu
alleen het draait nu lokaal, en m'n portmapping werkt niet echt lekker, dus je ziet m'n icon niet en er veranderd niks, draait alleen lokaal...
wie bied me een server met curl geinstaleerd?
edit: code ingekort naar 7 regels
Verwijderd
Aaargh. Trash topic a.u.b.Op woensdag 03 oktober 2001 23:48 schreef Nielsz het volgende:
Damn dan moet ik ook maar es beginnen...
Als dit maar niet zo hard gaat als al die dynamische icons.
hmmz...ik hoop het niet...Op woensdag 03 oktober 2001 23:54 schreef nelske het volgende:
[..]
Aaargh. Trash topic a.u.b.
Als dit maar niet zo hard gaat als al die dynamische icons.
mja zolang we de sources niet vrijgeven zal het wel niet zo hard lopen...het is toch echt een heel stuk ingewikkelder dan dynamic icons
Verwijderd
Alleen vandaag al 3 personen erbij
Eerder hadden al 2 andere personen een semi-dynamische sig (moest via de webbrowser) als ik me niet vergis.
en maar 7 regels code die de communicatie met got verzorgen
Verwijderd
Maar er zijn als ik me niet vergis meer mensen die hem met sockets gemaakt hebben.
[edit]
GraasGast: leuk he die tellertjes
7 regels met elk 1000 characters erop zekerOp donderdag 04 oktober 2001 00:42 schreef GraasGast het volgende:
Ik ben de enige die hem in minder dan een uur heeft gemaakt, lekker puh!
en maar 7 regels code die de communicatie met got verzorgen
Naja, met PHP is het zowiezo simpel, helemaal als je functies uit andere libs gebruikt (doe ik ook).
Kijk, dan kun je natuurlijk ook zoiets doen:
1
2
3
4
| <? include "functies.inc"; pas_mijn_sig_automatisch_aan_op_got(); ?> |
of in perl,
1
2
3
| require HTTP::GoT::SigUpdater; $a = new HTTP::GoT::SigUpdater; $a -> doit; |
ofzo
het enige probleem wat ik nog heb is dat ik als user word uitgelogd als m'n profile word geupdate
en tellers zijn idd leuk
Had ik ook, je moet de variablen die zorgen voor een nieuw wachtwoord wel meesturen, maar ook leeglaten (ben ik zo vaag genoeg?Op donderdag 04 oktober 2001 00:57 schreef GraasGast het volgende:
het enige probleem wat ik nog heb is dat ik als user word uitgelogd als m'n profile word geupdate
ik gaf ze eerst helemaal niet mee, toen werd m'n password opeens blanco, dus gaf ik maar gewoon telkens m'n pass mee
nu geef ik ze wel mee, maar leeg, en het werkt
Verwijderd
NeeOp donderdag 04 oktober 2001 01:12 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Had ik ook, je moet de variablen die zorgen voor een nieuw wachtwoord wel meesturen, maar ook leeglaten (ben ik zo vaag genoeg?).
het enige wat ik nu nog nodig heb is een webserver met php en curl erop...iemand?
want anders zit er weinig anders op dan de boel te gaan porten naar sockets en toch maar bij f2s te hosten, want zoals ik het nu heb, hosten op m'n eigen comp, schiet natuurlijk niet op...
nja vandaag af ik tijd heb, of anders vanavond ga ik het naar een socket systee porten...
* HGM heeft m meteen met sockets gedaanOp donderdag 04 oktober 2001 09:31 schreef GraasGast het volgende:
ghehe ok...
nja vandaag af ik tijd heb, of anders vanavond ga ik het naar een socket systee porten...
Was niet veel werk eik, nu nog een icoontje erbij.
Toen had ik het ook voor elkaar, maar later er toch uitgehaald, kep nu weer een superleuk idee, ff het6 script uit mn archief halen
Verwijderd
En allemaal klagen: waarom zijn er zoveel #55'sOp vrijdag 05 oktober 2001 22:08 schreef nelske het volgende:
Voordat we een maand verder zijn heeft half GoT een dynamische sig
Zal Kees leuk vinden.
Verwijderd
Op vrijdag 05 oktober 2001 22:13 schreef wasigh het volgende:
[..]
En allemaal klagen: waarom zijn er zoveel #55's
Hoewel de #55's niet door de grote drukte komen waarschijnlijk
Dat heb ik als php-newbie toch weer snel gebouwdOp vrijdag 05 oktober 2001 22:18 schreef nelske het volgende:
B.T.W. Super gaaf sigje en Isericon wasigh.
Mijn complimenten. Wat een originaliteit toch allemaal de laatste tijd
Nu maar hopen dat de score positief blijft he
de score is overigens per thread. (helaas niet per post)
zo kan ik een beetje in de gaten houden of ik wel nuttige post maak (of leuke
tnx voor het compliment mijn x-ste al
en het is mij nog steeds niet gelukt
n00bOp vrijdag 05 oktober 2001 22:24 schreef razor-x het volgende:
haha ik ben er zolang meebezig geweest (3uurtjes)
en het is mij nog steeds niet gelukt![]()
"You're only as good, as what you did last week."
Yep, het zijn eigenlijk 2 stappen die je moet doen, vergeet dat niet. Gewoon goed denken hoe je browser dit zou doen.Op dinsdag 09 oktober 2001 04:10 schreef oh,when? het volgende:
als ik met sockets probeer de gegevens op te sturen en ik doe ff een testoutput dan krijg ik steeds het form dat ik nog moet inloggen..vergeet ik nu iets?
hmm he ik geen last van...ik doe het gewoon in 1 x...je moet niet vergeten dat je die eerste stap gebruikt om op je profielpagina te komen, maar daar je al weet wat daar staat, kan je ook in een keer de boel verzenden.Op dinsdag 09 oktober 2001 09:44 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Yep, het zijn eigenlijk 2 stappen die je moet doen, vergeet dat niet. Gewoon goed denken hoe je browser dit zou doen.
Uuhnm, ik heb het toch met 2 stappen gedaan, omdat je bij de eerste een SessionID krijgt.Op dinsdag 09 oktober 2001 09:51 schreef GraasGast het volgende:
[..]
hmm he ik geen last van...ik doe het gewoon in 1 x...je moet niet vergeten dat je die eerste stap gebruikt om op je profielpagina te komen, maar daar je al weet wat daar staat, kan je ook in een keer de boel verzenden.
Verwijderd
Kheb gewoon de sessionid uit m'n IE cookie gebruikt, werkte gewoon.Op dinsdag 09 oktober 2001 23:49 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Uuhnm, ik heb het toch met 2 stappen gedaan, omdat je bij de eerste een SessionID krijgt.
ik gebruik niks sessids, ik stuur gewoon alle variabelen die in het profile form staan richting server, thats all, ik vraag ook niks terug ofzo...
Maar voordat jij profile.php opvraagt moet jij toch inloggen? Althans, zo doe ik het. Misschien kan het anders.Op vrijdag 12 oktober 2001 22:43 schreef GraasGast het volgende:
waas?
ik gebruik niks sessids, ik stuur gewoon alle variabelen die in het profile form staan richting server, thats all, ik vraag ook niks terug ofzo...
Verwijderd
Misschien gebruikt Topix die session id wel helemaal niet, dat kan natuurlijk ookOp vrijdag 12 oktober 2001 22:43 schreef GraasGast het volgende:
waas?
* oh,when? is eindelijk van zijn luie reet afgekomen en heeft zijn random sig nu voor elkaar ( thank to GraasGast btw )
nog een vraagje..hoe zou ik die
kunnen versturen in mijn sig? iemand een suggestie?
"You're only as good, as what you did last week."
: gewoon kaal, werkt bij mij ook...?
even als toevoeging: het is dus niet zo dat ik zomaar met de very classified source van een dyn sig aan het gooien ben. Owen was al ver gevorderd maar kwam er net niet helemaal uit (door een noch onbekend probleem) maar met een beetje copypasten uit mijn source werkte het opeens wel...wazig
dit is ff tijdelijk, ik ga nog iets leuks verzinnen...
95, refresh, 127
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Vraag het hem ff danOp dinsdag 28 augustus 2001 01:37 schreef MAZZA het volgende:
[..]
Omdat ik niet zou weten hoe.. Ik weet alleen dat er iemand hier is die random signatures heeft. En dus WEET ik dat het kan. Maar zou ik niet weten HOE.
Hij zal heus wel een e-mail adress hebben
Tja er zijn nu een stuk of 6 mensen met een dyn sig, maar niemand zal je dde source geven.Op donderdag 18 oktober 2001 17:22 schreef NuKeFaCe het volgende:
[..]
Vraag het hem ff dan
Hij zal heus wel een e-mail adress hebben
Dit om de simpele reden dat als iedereen een dyn sig heeft er een veel hogere server load op de got servers komt, met als resultaat dat got trager wordt.
dusss...zie het als een uitdaging en ga lekker zelf aan het experimenteren
En dat terwijl ik nieteens m`n e-mail adres verander
Wie wil me helpen (iemand die het al kan!) ik laat m`n script dan ook nog wel zien.
Dit suckt - zo ver en dan werkt het nog niet!
Oke, laat maar - ik ben er al uitOp dinsdag 06 november 2001 08:44 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik kick hem ff omhoog. Ben nu net zover als Oh,when? was... ik post gegevens met een php script - hij veranderd m`n profiel, maar dan ben ik zelf uitgelogd
En dat terwijl ik nieteens m`n e-mail adres verander
Wie wil me helpen (iemand die het al kan!) ik laat m`n script dan ook nog wel zien.
Dit suckt - zo ver en dan werkt het nog niet!
Binnenkort heb ik dus ook m`n random sig...
Wie heeft er webspace voor me?
Hoeveel bied je?Op dinsdag 06 november 2001 15:07 schreef Mikedigi het volgende:
ik kom er niet uit is er niemand die mij een werkend scripje kan mailen ?
Btw: het is makkelijk binnen 1 uur te doen
Hehe, ik zou het wel willen, maar ik dnek niet dat die admins van GoT het cool vinden. Is niet echt goed voor de load als iedereen een dynamische signature heeft.Op dinsdag 06 november 2001 15:07 schreef Mikedigi het volgende:
ik kom er niet uit is er niemand die mij een werkend scripje kan mailen ?
Als je echt wilt heb je het zo gevonden.Op dinsdag 06 november 2001 15:10 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Hehe, ik zou het wel willen, maar ik dnek niet dat die admins van GoT het cool vinden. Is niet echt goed voor de load als iedereen een dynamische signature heeft.
20 regels aan code doet het um
Idd. Zo moeilijk is het niet.Op dinsdag 06 november 2001 15:13 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Als je echt wilt heb je het zo gevonden.
20 regels aan code doet het um
gewoon 3 pagina's open en closen
klaar
Verwijderd
-----------------------------------------------------------------
HTTP/1.1 200 OK Date: Mon, 03 Dec 2001 13:01:43 GMT Server: Apache/1.3.22 (Unix) PHP/4.0.6 X-Powered-By: PHP/4.0.6 Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT Last-Modified: Mon, 03 Dec 2001 13:01:43 GMT Cache-Control: no-cache, must-revalidate Pragma: no-cache Set-Cookie: user=0; domain=gathering.tweakers.net; path=/; expires=-1 Set-Cookie: sessid=ecf992cfb3148cf0a39708fdbd610f68; domain=gathering.tweakers.net; path=/; expires=Tuesday, 03-Dec-2002 14:01:43 GMT Content-Encoding: gzip Vary: Accept-Encoding Connection: close Content-Type: text/html º÷=üêt;Üåt¯(_òmæFÄÌ.uÍuãTÖuüWf!{õgü¯åçX"|)qxãÊ3]ÒòRÒ«ét@GLrŽßÑYÌ#¯\.ö¡<:+àkÊì8ºTöÜàü.î;` [·03;ôBÖzÔ~9{#:žF_?ä÷æÇãhªq6 ~<£ŸëÛK` hPæR4àdN5²â £5d9ÔD ¹ì ÃÔÃ!é0pÞep\^6I«^áÜBíªè4Ñ;ià°ÐuAô=ô'pì8š Ð&ZôöQ,¢S*Íz€ÁÌ5ÎŜôãeòI7ÒàñtÍÖìñró\¬»Ìš©r¡$"40%7û4"õEžAP/šÈ<6Ðu!sbSÒZ'5£ŜëzMGiX8s=£E$¢wâx{9éº!85[5í4çÄ`îÆh§«Ir°ýÜNÔZœfšZMkmpÁ 6Ä%ÃÕ(ÙÙ çnP±0ÞAë*ØÍ+ÑZ0ȰùÑ)ôë`NBSä xi£["ê8èb%XãnL îäÛu5]bfÌSŸ~HßD:ìF÷LŽÙTçîLª]$šàG)þs§ ²Q×6 R /'œÛ¹ôVHæŒ)^˧,Ò;ÊýÐÖã ÷Ë`r¯ô&®~yºêY×Épt¥Üd8ÖøNéõnï¿õfë×Ŝªôúý§Iot1Ÿ55U=1ZõqÒ<"÷ýÉøæw£1Ià'©ÛÞäj8º ¯®bù8Œ°®qþ"{4Õn ï¬ÏôyþN>hRpxZ=ó""IIqWL~g1)ÐÇÆ-Ê0sÊñÕ0øÒëy3K}RËéäÁkÒ*Ipº@Û²ÁF,È[oAªªŸñoæM³M'ŸSu;5uQÅ{Z¶ádÀÛªÑ8=HäŸWF©:iì[$SV²aa{>8ÖÒ©ÍL&ÜUTX7pàMTýîP\¥Å+évÔ 3>NA-WNû8³ØP+Y¬VrX-g{·cM¶\RLU{8Ö+µ ªþC0¬2#ÞœH¢ ©}×qo^3ônçr<¹%>ðEè Ã0ÒÑ_éñÉ `yölFX_÷SÇ~ÉÇÁÞþqp+»óî¿ø!pò Çž8î̵ÅT%/!0²p¿ÊÇÂD"h¯-wÙêCe[þLãèl«8Ó0ïÎoVÊóFÌräKïæa`e(<]É5ÌLrß$!ù>펲=oú¡1qZ¥4&¬òÒØÈJcÞ±}ãOtŒ£ê[ýL×JýaGÿŜ£þáº-QmV%îë JKUë;ÄluËy#J#€]u|k_V²ú{áî98NJS6n>a? vô±©R(çÊO6_UæùV+Çoh:šqá»[ÈðMnº&}o¡üÇBþBD0z,Ó«F:ÿïŸ Ŝóp ¹Bß[;°X$è×èÏU<r8'¹'¹u£Ð0{UÁ2üÉEl)çDR÷ÚéiëXWÅf LGôb|ŜùÆìÌ¥xOŜ®ÇöÌÂfîÝ(\AfRëod©É¬NÝ )9&ù᳚ïÚ8p žJ~Oâ<E²$¬ùÃd¬Éàj òÃMêª5U¯×I ¶3ɶý
-----------------------------------------------------------------
Ik heb trouwens ook al gerommeld met cookies, maar ook daar merk ik verder weinig van.
Verwijderd
• eerst doe je een login post naar de server. daar krijg je een session id van terug.
• dan post je de veranderde gegevens naar het login script. wel ff de session id meesturen
Als je wil weten hoe de cookies werken, moet je ff een packtet logger gebruiken
Dan doe jij wel erg moeilijk...Op maandag 10 december 2001 14:31 schreef Razor_Blade het volgende:
't is niet zo heel moeilijk:
• eerst doe je een login post naar de server. daar krijg je een session id van terug.
• dan post je de veranderde gegevens naar het login script. wel ff de session id meesturen
Als je wil weten hoe de cookies werken, moet je ff een packtet logger gebruiken