Hoe account opheffen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.842 views

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik mis in de https://gathering.tweakers.net/forum/faq FAQ hoe je je account moet opzeggen?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:27

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Lijkt mij een eigen topic waard ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Niet van jou

Je account kun je opzeggen en anoniem laten maken door een mailtje te sturen voor zover ik weet. Het is niet mogelijk om je content te verwijderen uit Tweakers, aangezien dit de site uitelkaar zou laten vallen qua samenhang. Dit staat in de voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan zodra je lid werd. Mag nu iemand hier nog het juiste mailadres bij zoeken, want ik kan wel wat roepen, maar ik ga daar niet over verder - voordat de verkeerde inbox vol zit.

Ken ik jou?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:41

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@The_BoKmeester ik heb je vraag even afgesplitst, aangezien die weinig met het "Vriendelijker Tweakers" onderwerp te maken heeft.

Info over het opheffen van je account vind je hier: https://tweakers.net/info...waarden/#opheffen_account

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 88872

Al 3 verzoeken gedaan tot opheffen van mijn account.. Er wordt simpelweg niet op gereageerd. Hoe moeilijk kan het zijn om een "verwijder mijn account optie" te hebben op de site. 8)7 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 88872 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:25:
Al 3 verzoeken gedaan tot opheffen van mijn account.. Er wordt simpelweg niet op gereageerd. Hoe moeilijk kan het zijn om een "verwijder mijn account optie" te hebben op de site. 8)7 ;w
Je reageert anders nogal vrij vaak op de Frontpage ;)

Je kan ook je account niet meer gebruiken; mogelijk dat het na enige tijd dan door iemand anders wordt geclaimd (de nickname) en daardoor wordt de rest geanonimiseerd.

Of, en allicht weer een te proaktieve vraag: had je DPG Privacy al gemaild of gebeld?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hi, ja, ik heb de dpg procedure drie keer geprobeerd.

Er staat nergens dat mijn account wordt opgeheven na lange tijd niet gebruiken. Of ik heb verkeerd gelezen :) kan ook nog. Maar toch vind ik het vreemd dat er op een tech site als deze niet eens een opzeg optie zit bij je account instellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:50

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:08
Anoniem: 88872 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:02:
Hi, ja, ik heb de dpg procedure drie keer geprobeerd.
Een beetje eigenaardig maar dat geeft de organisatie juist het recht om er twee maanden (ja, echt) langer over te doen:
Is uw verzoek ingewikkeld? Of heeft u meerdere verzoeken aan dezelfde organisatie gestuurd? Dan mag de organisatie er 2 maanden langer over doen. De organisatie moet u dan wel binnen 1 maand laten weten dat het langer gaat duren en waarom.
Ik heb de regels ook niet bedacht, deze komt op mij een beetje merkwaardig over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-05 12:21

Moonsugar

Communitymanager
Anoniem: 88872 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:25:
Wat vreemd dat ze niet worden doorgevoerd. Ik krijg elke dag netjes alle verzoeken binnen dus er lijkt dan iets mis te gaan. Kan je mij even een dm sturen? Dan pakken we dit samen op. :)

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moonsugar schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:41:
[...]Kan je mij even een dm sturen?
Done, dank je.

Daag Tweakers! Het waren 19 leuke jaren! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Carpento schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:37:
Ik heb de regels ook niet bedacht, deze komt op mij een beetje merkwaardig over :P
Er zat wel een maand tussen. Naja.. Toch vreemd dat je door zulke hoepels moet springen voor iets simpels als het opheffen van je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Deze is dus opgelost :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.