Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ring video doorbell 2e gen wired aansluiten op bestaande bel

Pagina: 1
Acties:

• gsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:50
Ik heb de Ring deurbel 2e generatie en die werkt goed maar accu loopt in 2 weken leeg en wil hem nu bedraad aansluiten maar hoe ?
Mijn dochter heeft de zelfde Ring en heeft de beldrukker er af gehaald en de draden op de Ring aangesloten en haar accu blijft vol alleen snap ik de logica daar niet van.
De draden van de beldrukker is toch alleen een doorverbinding ? Daar staat toch geen spanning op die de accu vol kan houden ?
Kan iemand mij dat uitleggen ?

Ik heb een 8V AC - 1A beltrafo in de groepenkast zitten, kan ik daarmee het zelfde doen als mijn dochter ?
Ik wil dat z.s.m. doen want om de 2 weken de accu laden is niet wat ik wil

• gsm
Niemand ?

• FreeBee
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

FreeBee

The Sky is the limit

Hoi,

Ik heb deze situatie thuis al een paar jaar werkend icm met een Byron 776.
Zie hier: https://support.ring.com/...me-Kit-Compatibility-List

Veni vidi volavi!!

Verwijderd

Heb de 3e generatie geloof ik, gewoon knop er af, ring er op en klaar.
Zoals in de handleiding staat...

• gsm
Ik heb nog een oude retro bel in de gang en ik verwacht dat die zonder aanpassingen zoals een weerstand of diode op de Ring 2e generatie aangesloten kan worden maar weet iemand hoe het laden dan werkt ?
Ik snap niet hoe de werking is om de accu opgeladen te houden.
De huidige drukker maakt een doorverbinding maar op de 2 draden staat toch geen stroom ?
Of moet ik de draden van de bel doorverbinden ?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MEziodPd_AvJMPNAK3W7ae6ejUQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2bUuXBgyt77tn6CKmPKQaMLf.jpg?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door gsm op 18-09-2022 20:19 ]

• gsm
Opgelost, handleiding is niet compleet.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 11:56

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

gsm schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 21:10:
Opgelost, handleiding is niet compleet.
Hoe dan, waar was het niet volledig? Ik overweeg dezelfde deurbel, met misschien wel hetzelfde probleem in het vooruitzicht :)

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:07
8v beltrafo gaat je Ring alsnog op leeglopen.

• gsm
@Bastiaan na aansluiten zoals mij door de telefoon werd verteld bleek, wat niet in de handleiding staat,dat het toch niet werkte maar uiteindelijk draait die nu goed en blijft de accu 100%
Het is achteraf heel simpel, haal de oude drukker er af en sluit de 2 draden aan op de Ring daarna schakel je de binnen bel uit in de instellingen van de Ring en klaar is kees
Wat mij verwarde en wat ik nog steeds niet begrijpt is dat er geen spanning staat op de 2 draden waar de drukker op zat en toch de accu vol houd :o
Maar het werkt d:)b

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ja, zo'n aansluit-constructie had ik inderdaad ook, en bij mij stond er netjes 24v aan spanning op de kabel. Ik kreeg twee deurbellen op deze manier toch niet aan de gang en had er ook maar een topic ([RING WIRED] Knippert alleen maar blauw en klikt) van gemaakt; lijkt alleen maar in bootloops te blijven hangen.

Tot op heden niet opgelost kunnen krijgen, en denk er nu ernstig over dat ik het maar opgeef en retour stuur.

• gsm
Hoe kan het dat er op de draden waar de buiten drukker op aangesloten zit 24V staat ?
Volgens mij kan er geen spanning op die 2 draden staan en ik denk dat jouw 2 draden direct op de trafo zitten.
Maar dan zou je deurdrukker kortsluiting maken als je op de drukker drukt en dat zal niet zijn gebeurd
Ik heb een 8VAC trafo maar er staat geen spanning op de 2 draden

• gsm
@TukkerTweaker nee hoor hij blijft met mijn 8VAC trafo netjes vol

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

gsm schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:09:
Hoe kan het dat er op de draden waar de buiten drukker op aangesloten zit 24V staat ?
Volgens mij kan er geen spanning op die 2 draden staan en ik denk dat jouw 2 draden direct op de trafo zitten.
Maar dan zou je deurdrukker kortsluiting maken als je op de drukker drukt en dat zal niet zijn gebeurd
Ik heb een 8VAC trafo maar er staat geen spanning op de 2 draden
Er hangt een intercomsysteem waaraan ook direct de deurbel gekoppeld is. Er ontstaat geen kortsluiting, maar voor dat ding is het wel een signaal dat de deurbel ingedrukt wordt.
In die intercom zitten ook twee extra punten op waar 'los' 24v op wordt geleverd voor doeleinden zoals een Ring.

• gsm
Aha dat is een andere situatie dan bij mij en daar weet ik weinig vanaf.
Ik hoop dat je hem werkend krijg anders even Ring vragen hoe dat aangesloten moet worden.
Hij werkt ook zonder bedraad maar dan moet je de accu om de x tijd opladen of je moet een adapter nemen en die achterin de Ring doen alleen moet je dan wel door de deurpost heen kunnen.
Pagina: 1