[RING WIRED] Knippert alleen maar blauw en klikt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07 14:21

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Topicstarter
Ik heb een Ring Wired deurbel gekocht. Deze krijg ik alleen niet geïnstalleerd.

De Ring is aangesloten op continue 24v. Alleen, de LED blijft blauw knipperen en de IR-functie blijft een klikkend geluid geven.

[YouTube: Ring knippert blauw en klikt]

Volgens Support zou deze aan het opstarten moeten zijn, maar dit verklaart niet de bootloop (?) en het klikkende geluid.
Ik kan daarbij ook de setup via de app niet doorlopen. Dit vereist namelijk een witte, draaiende ring, maar zover komt het niet. Daarnaast gaat deze initialisatie gewoon net zo lang door tot ik 'm van de stroom af haal; nu gaat dit al bijvoorbeeld 30 minuten aan een stuk door. Ik kan me niet voorstellen dat dit de normale opstarttijd - zelfs voor de eerse installatie - is.

De deurbel zelf kan ik redelijk zeker uitsluiten; dit probleem heb ik inmiddels met twee deurbellen gehad. Electra is gecontroleerd en gemeten, en dat zou ook goed en volgens specs moeten zijn.

Iemand die weet hoe ik deze Ring aan de gang kan krijgen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent80
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 17-04-2023
Hoi Bastiaan, ik heb eenzelfde probleem met mijn ring deurbel. Heb jij inmiddels een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb je support al gebelt? ik vind de servicedesk en ondersteuning vanuit Ring (telefonisch) su-per!

kan ook in je deurbel zitten (issue) krijg je gewoon een nieuwe

[ Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 04-04-2023 16:52 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07 14:21

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Topicstarter
Vincent80 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:47:
Hoi Bastiaan, ik heb eenzelfde probleem met mijn ring deurbel. Heb jij inmiddels een oplossing gevonden?
Nee, ik heb het issue uiteindelijk (of eigenlijk: nog steeds) niet weten op te lossen. De bel ligt nu ergens te verstoffen in de berging.
himlims_ schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:51:
heb je support al gebelt? ik vind de servicedesk en ondersteuning vanuit Ring (telefonisch) su-per!

kan ook in je deurbel zitten (issue) krijg je gewoon een nieuwe
Nee, zoals aangegeven heb ik al geprobeerd met diverse bellen, spanning gemeten (welke prima is) en met een ander merk geprobeerd (welke niet voldeed, maar wel werkte). :)