Wijziging User Review - [Deprecate] [Lennart Visser]

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views

• Deprecate
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-11 10:38
Ik zou graag de volgende beoordeling willen laten verwijderen: https://tweakers.net/aanbod/rating/958554/

Deze Tweaker heeft mij een bericht gestuurd met interesse over een product, maar daar heb ik niet op gereageerd omdat ik het product al aan het verkopen was aan een ander. Lijkt mij niet gepast om direct een negatieve beoordeling achter te laten terwijl we nooit contact hebben gehad. In die zin is deze Tweaker dus ook geen koper (ik heb niks verkocht aan deze persoon) en is een beoordeling niet op zijn plaats.

De Tweaker reageert niet op mijn DM met het voorstel om de beoordeling te laten verwijderen en zijn/haar laatste activiteit is enkele maanden geleden.

Kunnen jullie hierin assisteren?

Dank.

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-12 12:20
Belangrijke wijziging in de voorwaarden V&A per 8 juni 2022
We hebben besloten dat communicatie ook beoordeeld mag worden, ook wanneer dat niet tot een transactie heeft geleid. Mocht iemand dus niet of zeer traag reageren, dan mag je vanaf heden ook een beoordeling achterlaten. We zijn van mening dat het in deze moderne tijd met moderne communicatiemiddelen prima mogelijk moet zijn om binnen een aantal dagen te reageren op een mailtje of DM. Zeker als iets te koop staat, mag je als koper verwachten dat de verkoper actief op communicatie reageert.
En een reactie terug is natuurlijk wel zo netjes, ook al ben je bezig met de verkoop.

[ Voor 6% gewijzigd door markisoke op 15-09-2022 16:59 ]

• Deprecate
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-11 10:38
markisoke schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:59:
Belangrijke wijziging in de voorwaarden V&A per 8 juni 2022

[...]

En een reactie terug is natuurlijk wel zo netjes, ook al ben je bezig met de verkoop.
Helder, echter deze beoordeling is gedaan voordat dit beleid werd doorgevoerd. De beoordeling is daarom nog steeds onterecht met de regels die toen golden.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Inderdaad, en de review is daarom bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.