Kreeg een melding terug van support dat Reverse DNS niet mogelijk is op het pakket wat ik nu bij ze afneem , Linux VC30.
De mail lijkt verder prima te werken nu , niet tot nauwelijks spam meldingen ... krijg alleen deze meldingen nog terug van mxtoolbox
/f/image/AJsBcyuYeMJPZu5MGJSVyryZ.png?f=fotoalbum_large)
DMARC heb ik op none staan
/f/image/PQ9JjBF1Ef4w0rvRIcmgvelY.png?f=fotoalbum_large)
Kan ik alles nu gewoon zo laten en maak ik me zorgen om niks of kan ik mijn mail beter ergens anders onderbrengen ?. Gaat nu om 3 domeinen met 12 mail adressen (2 domeinen (nog) geen mail ingericht)
De kosten vallen enigszins mee gezien wat je krijgt , VPS met Plesk Web licentie , 16GB ram , 6 CPU vcores en 500GB nvme ..
(6 maanden 1 euro en daarna 15 euro per maand,)
De mail lijkt verder prima te werken nu , niet tot nauwelijks spam meldingen ... krijg alleen deze meldingen nog terug van mxtoolbox
/f/image/AJsBcyuYeMJPZu5MGJSVyryZ.png?f=fotoalbum_large)
DMARC heb ik op none staan
/f/image/PQ9JjBF1Ef4w0rvRIcmgvelY.png?f=fotoalbum_large)
Kan ik alles nu gewoon zo laten en maak ik me zorgen om niks of kan ik mijn mail beter ergens anders onderbrengen ?. Gaat nu om 3 domeinen met 12 mail adressen (2 domeinen (nog) geen mail ingericht)
De kosten vallen enigszins mee gezien wat je krijgt , VPS met Plesk Web licentie , 16GB ram , 6 CPU vcores en 500GB nvme ..
(6 maanden 1 euro en daarna 15 euro per maand,)
[ Voor 0% gewijzigd door joecks op 22-09-2022 13:55 . Reden: Prijsstelling Strato aangepast ]