Info
We zouden op ons platte, bitumen, dak 12 panelen willen laten leggen in een oost-west opstelling. Overwegen om alles te bestellen bij solar-discount en dmv hun legservice het te laten leggen (dit aangezien ons dak volgens mij vrij recht-toe-recht-aan is.Heb al een beetje gespeeld met Sunny design en SolarEdge Designer en ben met de volgende opstelling gekomen, waar 12 panelen volgens mij makkelijk moet passen, rekeninghoudend met eventuele schaduw van de schoorsteen en het pijpje van de CV ketel:
:strip_exif()/f/image/zIFvOyGV4Fr2M03SuPD72q1U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bSJ565El0Nnc4wiA2SsaOx5H.jpg?f=fotoalbum_large)
Betreft de producten dacht ik aan de volgende:
- Panelen 12x: DENIM U M3 405 BB 108H, €2268,- link
- Omvormer: GOODWE GW4K-DT, €920,- link
- Montage: Solarstell Connect, €1066,- link
Installatie voor de 12 panelen zou €1332,50 kosten. Dit is zoals ik het zie inclusief bekabeling en installatie voor de meterkast.
Totaal inclusief montage incl btw zou komen op: €5576.50. Omgerekend naar €/pW is dat 1,15 (0.906 ex btw).
Vragen:
- Heeft er iemand ervaring/meer informatie over Denim panelen? Van alle informatie die ik heb kunnen vinden lijken het degelijke panelen, met goede garantie.
- Zijn er dingen die ik gemist heb? Bovenstaande lijkt me vrij simpel (misschien wel te simpel?)
Hieronder nog wat extra informatie.
Foto's
:strip_exif()/f/image/a7mip34PleEJTg8O8SnNWR1H.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GCqT38dQQ1YP14DVQgh5jadz.jpg?f=user_large)