Ben je zo oud?DaniëlWW2 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 12:28:
[...]
Ik ben de laatste Mongoolse expansie nog niet vergeten. Nee dank je.
Ik leef constant in het (verre) verleden ja.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik weet niets van oorlog enzo maar is dit een kooi van Faraday?
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Nee, een "cope cage". Hekwerken waarvan gehoopt word dat je geleide raketten stoppen, maar meestal werken ze niet.Felicia schreef op zondag 10 maart 2024 @ 18:47:
[...]
Ik weet niets van oorlog enzo maar is dit een kooi van Faraday?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
nuja, het rare is dat het eerder een Farraday cage is dan een "cope cage"... zie ook het gegeven dat dat fregat dus helemaal in de kooi zit, en geladen is op twee andere bodem-dragers.DaniëlWW2 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:44:
[...]
Nee, een "cope cage". Hekwerken waarvan gehoopt word dat je geleide raketten stoppen, maar meestal werken ze niet.
Wat dus meer lijkt te duiden op een wrking als Farraday kooi dan enkel ter bescherming tegen de impact van projectielen met holle lading.
Overigens, Cope cages zijn niet helemaal raar en ook westerse militaire voertuigen maken er soms gebruik van:
het lijkt idd tegen de specifieke werking van anti-pantser-explosieven wel een verbeterde bescherming te bieden doordat het soms kan voorkomen dat de extra explosie in de extra pantsering doordringt, en net iets vroeger optreed
Bij inet door westerse troepen, word het "Slat armour" genoemd.
hier bv een brits Buffalo-voertuig tijdens de Irak-oorlog, met bescherming tegen RPG's

het werkt inderdaad lang niet altijd volledig, de kans dat het bescherming bied bij een aanval met anti-pantser-projectielen met extra explosieve landing is zo'n 50%, maar ook dat is in een gevechtssituaties altijd al een winst
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Dit is een meme topic.RM-rf schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:57:
[...]
nuja, het rare is dat het eerder een Farraday cage is dan een "cope cage"... zie ook het gegeven dat dat fregat dus helemaal in de kooi zit, en geladen is op twee andere bodem-dragers.
Wat dus meer lijkt te duiden op een wrking als Farraday kooi dan enkel ter bescherming tegen de impact van projectielen met holle lading.
Verder is een farraday kooi vrij onhandig op een oorlogsschip met dingen zoals communicatie of radar.
Het verschil is dat die westerse kooien, beter ontworpen zijn en gericht zijn tegen voornamelijk oudere en minder krachtige, holle ladingen. Tegen menige moderne ATGM, werken ze niet omdat die in de regel, twee opvolgende holle ladingen gebruiken. De eerste neutraliseert dit soort bescherming tegen holle ladingen en de tweede is voor de bepantsering.Overigens, Cope cages zijn niet helemaal raar en ook westerse militaire voertuigen maken er soms gebruik van:
het lijkt idd tegen de specifieke werking van anti-pantser-explosieven wel een verbeterde bescherming te bieden doordat het soms kan voorkomen dat de extra explosie in de extra pantsering doordringt, en net iets vroeger optreed
Bij inet door westerse troepen, word het "Slat armour" genoemd.
hier bv een brits Buffalo-voertuig tijdens de Irak-oorlog, met bescherming tegen RPG's
[Afbeelding]
het werkt inderdaad lang niet altijd volledig, de kans dat het bescherming bied bij een aanval met anti-pantser-projectielen met extra explosieve landing is zo'n 50%, maar ook dat is in een gevechtssituaties altijd al een winst
geen plaatje, maar toch:
ze weten blijkbaar niet waar de Rode zee is.Iranian Army: Iranian, Russian, and Chinese naval maneuvers tomorrow in the northern Indian Ocean to enhance the security of maritime trade
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Mongolia good nowDaniëlWW2 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 13:02:
[...]
Ik leef constant in het (verre) verleden ja.![]()
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Laat je niet te snel in slaap sussen. Dit was hun oud-president, in reactie op het Tucker-Poetin cabaret.Brent schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:12:
[...]
Mongolia good nowHet zijn vooral de kinders die nog onopgevoed zijn...
:fill(white):strip_exif()/f/image/zKJ6CXHfFLs3BHRvivn1gbqk.png?f=user_large)
Vliegt de grap nu over jouw hoofd of iets tussen de regels over het mijne?onkl schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:44:
[...]
Laat je niet te snel in slaap sussen. Dit was hun oud-president, in reactie op het Tucker-Poetin cabaret.
[Afbeelding]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ja.Brent schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:46:
[...]
Vliegt de grap nu over jouw hoofd of iets tussen de regels over het mijne?
(Ik zag slechts een prima bruggetje voor meer memes.)
De Russen trainen zo te zien al met het nieuwste van het nieuwste in handvuurwapens. Binnenkort te zien op het slagveld in Oekraine.
https://packaged-media.re...062380792b47dd4c8c7a2#t=0
https://packaged-media.re...062380792b47dd4c8c7a2#t=0
:strip_exif()/f/image/tZZuU3CbhYHhQkIZ1e9DM8WI.webp?f=fotoalbum_large)
https://www.der-postillon.com/2024/03/weisse-fahne.html?m=1
Er is geen kunst, muziek,... topic voor de oorlog in Oekraïne, Natowave,... dan zet ik maar hier.
Van het begin van de invasie:
This trailerized version of the Ukrainian National anthem was created on a laptop in Ukraine on March 9th 2022 during Putin’s invasion against a backdrop of air raid sirens.
Two weeks prior our composer who wishes to remain anonymous for now, was creating music for Hollywood blockbuster movie trailers in his Kyiv studio with local musicians.
Er werken veel Oekraïners voor de Amerikaanse filmindustrie en dit is hoe het Oekraïense volkslied in film trailer formaat klinkt. Gemaakt op een laptop in Oekraïne tijdens de eerste maand van de full scale invasion.
‼️ БЄлгород придумав Мазепа!
— Breaking News (@breakingUAnews) 12 maart 2024
⚡️Ілон Маск закликав БЄлгород піти на мирні переговори. Усім давно зрозуміло, що БЄлгород не здатний протистояти. До чого кров та жертви?
en de vertaling:
Translated from Ukrainian by
‼️ Bielhorod invented Mazep!
⚡️ Elon Musk called on Belgorod to go to peace talks. It has been clear to everyone for a long time that Belgorod is not capable of resisting. Why blood and sacrifices?
Vogel in de motor van de IL-76.
die haai was er eerder al bijgekomen, iets met zinkende schepen
[ Voor 16% gewijzigd door Tens op 12-03-2024 15:13 ]
Ach natuurlijk. Hilarisch deze memes

-en die windmolen die een ru drone uit de lucht mept.
[ Voor 12% gewijzigd door mir4dor op 12-03-2024 15:14 ]
Daily driver; MB R171 SLK280
Ik denk eigenlijk dat dat vanwege deze was: https://www.theguardian.c...k-egyptian-red-sea-resortTens schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 15:12:
[...]
Vogel in de motor van de IL-76.
die haai was er eerder al bijgekomen, iets met zinkende schepen
Daar is de haai inderdaad van. Een beetje morbide, maar toch. Je hebt er ook eentje met een kangaroe, maar daar weet ik de oorsprong er niet van.Twam schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:56:
[...]
Ik denk eigenlijk dat dat vanwege deze was: https://www.theguardian.c...k-egyptian-red-sea-resort
[ Voor 11% gewijzigd door Yakolev op 12-03-2024 16:59 ]
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Uitslag Russische verkiezingen vroegtijdig uitgelekt.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Jerie schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 00:03:
Uitslag Russische verkiezingen vroegtijdig uitgelekt.

😂 "Six billion dollars of our men’s money for these flowers flowed to 🇳🇱The Netherlands", - Russian State Duma deputy Oleg Nilov accused everyone who bought flowers by March 8 of financing an unfriendly country. pic.twitter.com/71j9eYZmDT
— MAKS 24 🇺🇦👀 (@Maks_NAFO_FELLA) 13 maart 2024
Je vergeet de pijl met "No". Die gaat uiteraard naar de alternatieve conclusie "Russia is lying".
Ik mis nog de 14 aliens, 34 Klingons en de 2 Borg die zijn omgekomen.
En the guy from Fortnite mis ik ook.
Als de bunkeropa een nieuwe villain in Fortnite wordt, dan gaat de jeugd zeggen dat putin the guy from Fortnite is.
Want de jeugd beseft niet dat bestaande characters uit films, games, anime,... aan Fortnite toegevoegd wordt en roepen dat het in de omgekeerde richting werkt.
Video: Zweden bij de NATO met de gepaste soundtrack, speeches, beelden,... om het te vieren.
https://www.reddit.com/r/...d_minutes_of_simping_for/
Wanneer een meme werkelijkheid wordt:
Als de bunkeropa een nieuwe villain in Fortnite wordt, dan gaat de jeugd zeggen dat putin the guy from Fortnite is.
Want de jeugd beseft niet dat bestaande characters uit films, games, anime,... aan Fortnite toegevoegd wordt en roepen dat het in de omgekeerde richting werkt.
Video: Zweden bij de NATO met de gepaste soundtrack, speeches, beelden,... om het te vieren.
https://www.reddit.com/r/...d_minutes_of_simping_for/
Wanneer een meme werkelijkheid wordt:
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J4plOPVIqRkLU3RWwUPIVt3M.webp?f=user_large)
[ Voor 42% gewijzigd door rapture op 14-03-2024 22:51 ]
Ja, complimenten voor nu.nl hoe zij dit oppakken!
Belgorod peoples republic
Kursk people’s republic
Rostov people’s republic
Tsjetsjenië
Burjatie
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nothing could describe Russian “elections” better than this.
— (((Tendar))) (@Tendar) 16 maart 2024
Source: Telegram / Uniannet pic.twitter.com/s8JpjMMIyq
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
business is business:
(ik ga er even vanuit dat de vertaling klopt)
On one side of the booth of a Chinese company participating in the exhibition, there is a sign that reads "Ukrainian Suicide Drone Motor Gears," while on the other side, there is a sign that reads "Russian Suicide Drone Motor Gears." pic.twitter.com/Zqp2jscsez
— 笑脸男人 (@lfx160219) 17 maart 2024
Zijn dit alle Russische olieraffinaderijen, of alleen raffinaderijen die "redelijkerwijs" te bestoken zijn door Oekraïne?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
check even met dit lijstje van asing:Maarten_E schreef op zondag 17 maart 2024 @ 10:14:
[...]
Zijn dit alle Russische olieraffinaderijen, of alleen raffinaderijen die "redelijkerwijs" te bestoken zijn door Oekraïne?
https://www.google.com/ma...716688379396&z=5&entry=yt
asing in "Strijdverloop in de Rusland Oekraïne oorlog 2024-M3"
[ Voor 49% gewijzigd door Tens op 17-03-2024 10:20 ]
Dit doet me denken aan Megadeth - Killing is my business and business is goodTens schreef op zondag 17 maart 2024 @ 10:11:
business is business:
[Twitter]
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Dit is toch geen meme maar letterlijk op dit moment de werkelijkheid daar?
Dubbel, zie Tens in "Het kleine oorlogsmemestopic"
[ Voor 88% gewijzigd door teacup op 18-03-2024 17:22 ]
Vraag ik me af wanneer ze cope cages gaan installeren op die raffinaderijen/kraaktorens
weet niet zeker of dit serieus is, dus hier maar:
:strip_exif()/f/image/g0irjFd0CUqP7s6y9AIlYZ7l.jpg?f=fotoalbum_large)
[Twitter: https://twitter.com/reshetz/status/1769073835557466265]
:strip_exif()/f/image/g0irjFd0CUqP7s6y9AIlYZ7l.jpg?f=fotoalbum_large)
[Twitter: https://twitter.com/reshetz/status/1769073835557466265]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I7HeJxi0nHMklfFfFXpokUR8.jpg?f=user_large)
De oorlog in Oekraïne is geen anomalie. De Russen hebben zichzelf eeuwenlang ervan overtuigd dat agressief militarisme een defensieve noodzaak is.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3FQGVjxaGVPFwuvZiNMSM2ss.jpg?f=user_large)
Zucht. Waarom kreeg ik geen amfibisch voertuig

Russian sits by the river on the Avdiivka front and looks at his sunken armored personnel carrier pic.twitter.com/RLRihMjm4s
— Special Kherson Cat 🐈🇺🇦 (@bayraktar_1love) 21 maart 2024
'in prinicipe' is zo'n BTR amfibisch als de seals goed onderhouden zijnmir4dor schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 09:03:
Zucht. Waarom kreeg ik geen amfibisch voertuig![]()
[Twitter]
PSN
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ET6sXhBp7ts06qGEHdkTmFl4.jpg?f=user_large)
beetje lost in translation, maar wel leuk.
De bron:
https://eng.mil.ru/en/new...re.htm?id=12505457@egNewsAir defence systems have shot down 145 Ukrainian unmanned aerial vehicles, 22 projectiles the U.S.-manufactured HIMARS and Czech-made Vampire MLRS systems, the Tochka-U tactical missile, one missile of the S-200 converted to surface-to-ground system, as well as one U.S.-made Patriot anti-aircraft missile.
?? In total, 577 airplanes and 270 helicopters, 16,280 unmanned aerial vehicles, 487 air defence missile systems, 15,545 tanks and other armoured fighting vehicles, 1,248 combat vehicles equipped with MLRS, 8,467 field artillery guns and mortars, as well as 19,998 units of special military equipment have been destroyed during the special military operation.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rHbIxRixiMBqOzRXqvBm6Fov.jpg?f=user_large)
Bewegend beeldmir4dor schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 09:03:
Zucht. Waarom kreeg ik geen amfibisch voertuig![]()
[Twitter]
PSN
Ben ik dan de enige die hieraan moest denken na de Russische poging Oekraïne te beschuldigen?
https://youtu.be/Q_OIXfkXEj0?si=tIZTvmnNdcO-0dhD
CrazyOne schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 18:49:
Ben ik dan de enige die hieraan moest denken na de Russische poging Oekraïne te beschuldigen?

TRUMP: Obama is founder of ISIS.
Eerder Bush, het is allemaal oorzaak/gevolg uit de Irak oorlog.Winkiller schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 19:01:
[...]
ik dacht er gisteren ook aan, ik blijf dat vliegtuig op het Pentagon een vreemd verhaal vinden.
TRUMP: Obama is founder of ISIS.
[Afbeelding]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
"This is the area where i found my new fluffy dog, Vladimir Vladimirovich"
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ew77zsm1JWzDq0ZhXCYPmaAC.jpg?f=user_large)
nope
anders dan een meme kan ik deze uitspraak niet classificeren:
https://nos.nl/artikel/25...an-te-vallen-gewoon-onzinRusland heeft geen plannen om een NAVO-land aan te vallen, zoals Polen of Tsjechië. "Het idee dat we een ander land zullen aanvallen is complete onzin", zei president Poetin.
PSN
YakuzA schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 12:43:
anders dan een meme kan ik deze uitspraak niet classificeren:
[...]
https://nos.nl/artikel/25...an-te-vallen-gewoon-onzin
:strip_exif()/f/image/OTL5Oamg5qzpjrp4MSNtQI2w.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/NNElP3NjrSskOxVyUIjKfTVf.webp?f=fotoalbum_large)
De data source van het nieuwe Dowding system.
Ukrainians put 8,000 cellphones connected to microphones on 6-foot poles around the country to detect incoming Russian drones. They detected 84/84 and shot down 80 of them with AA guns. Cost: $500ea
— Chris Anderson (@chr1sa) 25 maart 2024
--- Gen James B Hecker, Commander US Air Forces, Europehttps://t.co/sisNvXdyxQ
1:50
A Cuban, russian and Ukrainian are on a train trip.
The Cuban took out a big cigar, lit it and threw it out the window.
The other asked, What did you do that for?
We have many many cigars in Cuba.
The russian took a sip from his vodka and threw the rest of the bottle out of the window, and said. We have so much vodka in russia!
The Ukrainian thought for a minute and then threw the russian out of the window
Only in Russia:
Wie laat een piloot zijn helikopter parkeren bovenop de decoy verf tekening van een su-30
:fill(white):strip_exif()/f/image/qPKIOC0ZsQjurNu63RFAmaTe.png?f=user_large)
Een beetje 'wij weten dat het een decoy is, en zij weten dat het een decoy is, dus hun zullen er niet op schieten, dan kunnen we daar de heli wel neerzetten'
Wie laat een piloot zijn helikopter parkeren bovenop de decoy verf tekening van een su-30
Latest Defence Intelligence update on the situation in Ukraine – 02 April 2024.
— Ministry of Defence 🇬🇧 (@DefenceHQ) 2 april 2024
Find out more about Defence Intelligence's use of language: https://t.co/VLI1JhTxbL#StandWithUkraine 🇺🇦 pic.twitter.com/rGi9A7DqCR
:fill(white):strip_exif()/f/image/qPKIOC0ZsQjurNu63RFAmaTe.png?f=user_large)
Een beetje 'wij weten dat het een decoy is, en zij weten dat het een decoy is, dus hun zullen er niet op schieten, dan kunnen we daar de heli wel neerzetten'
[ Voor 52% gewijzigd door YakuzA op 04-04-2024 09:14 ]
PSN
YakuzA schreef op donderdag 4 april 2024 @ 08:50:
Only in Russia:
[Twitter]
[Afbeelding]

Kwam deze nog tegen terwijl ik naar een andere tekening van dezelfde auteur zocht. Als deze al eerder is gepost, sorry

— NOELREPORTS 🇪🇺 🇺🇦 (@NOELreports) 4 april 2024
Hij is nog verder heen. Praat openlijk met neonazi's. Voorbeeld: https://twitter.com/elonmusk/status/1776662483245433191 en hier een openlijke nazi referentie: https://twitter.com/elonmusk/status/1776351450542768368
Eigenlijk zijn die laatste twee geen memes

Wat is de bron van deze meme? Dit maakt me nieuwsgierig
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Ik moest ook even zoeken, maar hier is de een bron:Nox schreef op zondag 7 april 2024 @ 15:00:
[...]
this is the most awesome booby trap ever.
— Grandpa Yurko 🇺🇦 (@yurapalyanytsia) 4 april 2024
Ukrainians put a door bell on a tree in the forest and leader of russian recon group rang it exploding on the spot with many of his fellow soldiers😂😂😂😂😂
stuff of legends! pic.twitter.com/sTMoou8SSP
Met een vertaling (met vermoedelijk een link naar de originele post van het filmpje):
https://www.reddit.com/r/.../1bvp92m/comment/ky0zh6q/Guys, I've searched everywhere for the video, and the only one I found was a Russian soldier's (?) stream, where he told a story how a Russian soldier saw a door ring button on a tree and pressed it, setting off a booby trap and killing him.
upd: here's a telegram link, vid should still play even if you don't have tg, I'll edit this comment with translation in a bit
upd2:
"... well, and of course, probably the stupidest booby trap in the entire history that I know of is... A doorbell... In the forest, on a tree. And unfortunately, a person who was walking in lead(of a squad I guess?) saw the doorbell on the tree, along the road, walked up to it and pressed on it, retard. And along the whole squad(I guess they were walking in a line) a booby trap exploded..."
"This is literally some kind of april fool's fuckery, a doorbell on a tree"
"Yeah, imagine that, to even think about coming to and pressing a doorbell in a forest... It's fucking insane"
They were talking about a certain type of booby trap called "гирлянда", I'm not sure what it exactly is, but it translates to garland, so I assume it's some kind of a chain with multiple explosives hooked up to it
Volgens Tineye dezeNox schreef op zondag 7 april 2024 @ 15:00:
[...]

/f/image/lRIX5hGQNB2f0NYZ4YJ0ZjSP.png?f=fotoalbum_large)
@Fiber @asing Dank voor de inspiratie; het deed me wel denken aan die aflevering dat "The A-team" een voertuig had bepantserd met dakplaten.
[ Voor 17% gewijzigd door HugoBoss1985 op 17-04-2024 15:21 ]
Denk niet dat het veel beter werkt dan ERA, al zal het motorcompartiment wel iets beter beschermd zijn. Turret niet kunnen draaien en een oververhitte motor zijn wel dingetjes. Een RPG knalt er natuurlijk zo doorheen, met als gevolg veel gecomprimeerd vuur onder die kap, niet lekker als ze de luiken open hebben. Maar zolang hij rijdt werkt het.HugoBoss1985 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 15:17:
[Afbeelding]
@Fiber @asing Dank voor de inspiratie; het deed me wel denken aan die aflevering dat "The A-team" een voertuig had bepantserd met dakplaten.
Ja, w.b.t. die turret dacht ik ook gelijk "het lijkt wel een beetje op een Duitse STUG"Tens schreef op woensdag 17 april 2024 @ 18:03:
[...]
Denk niet dat het veel beter werkt dan ERA, al zal het motorcompartiment wel iets beter beschermd zijn. Turret niet kunnen draaien en een oververhitte motor zijn wel dingetjes. Een RPG knalt er natuurlijk zo doorheen, met als gevolg veel gecomprimeerd vuur onder die kap, niet lekker als ze de luiken open hebben. Maar zolang hij rijdt werkt het.
Ik kwam een leuk artikel tegen op Nieuwspaal die ik hier wel relevant vond: Nederland niet klaar voor oorlog tegen Rusland: F-35 voldoet niet aan geluidsnormen.
Blijf ik maar een rare gedachten vinden, alsof in een oorlog waar je alles plat gooit met bommen het ook maar iets uitmaakt of het veel of heel veel geluid produceert.Avalaxy schreef op donderdag 18 april 2024 @ 10:19:
Ik kwam een leuk artikel tegen op Nieuwspaal die ik hier wel relevant vond: Nederland niet klaar voor oorlog tegen Rusland: F-35 voldoet niet aan geluidsnormen.
Het doel van een oorlog is de vijand verslaan, dat burgers er dan last van kunnen hebben, sja. Het alternatief is dat de vijand naar jou komt en daar bommen begint te gooien. Het is trouwens een satire site.
[ Voor 16% gewijzigd door T-Forever op 20-04-2024 13:58 ]
Kijk nog eens goed op wat voor site het staat.....T-Forever schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 13:51:
[...]
Blijf ik maar een rare gedachten vinden, alsof in een oorlog waar je alles plat gooit met bommen het ook maar iets uitmaakt of het veel of heel veel geluid produceert.
Let op:
Een paar simpele regels:
-Dit topic is er voor memes en andere grappige dingen, niet inhoudelijke discussie over de oorlog.
-Geen gruwelijke beelden.
-Check even of wat je post geen onzin is.
-Geen Russische propaganda. We zijn hier simpelweg niet neutraal in.
Een paar simpele regels:
-Dit topic is er voor memes en andere grappige dingen, niet inhoudelijke discussie over de oorlog.
-Geen gruwelijke beelden.
-Check even of wat je post geen onzin is.
-Geen Russische propaganda. We zijn hier simpelweg niet neutraal in.