Daily driver; MB R171 SLK280
Geïnspireerd door Civ, dit keer, niet Sims?inhico schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:30:
[...]
Interessante gedachtengang in die link, die (ook) in dit topic past.
Van alle speculaties / complot-theorieën die er rond gaan lijkt me de theorie dat de Wagner-rebellie een door Kremlin en/of Poetin georkestreerd toneelstuk is, de minst waarschijnlijke. Maar genoemde link geeft wel weer voeding aan een andere theorie: toch een toneelstuk, maar dan van Prigozhin met als doel nucleaire wapens te bemachtigen. Als dat gelukt is dan heeft hij wel enkele stevige argumenten gehad in de onderhandelingen met Poetin. Het zou het plotselinge einde van de rebellie kunnen verklaren evenals waarom hij er zo makkelijk mee weg komt.
Over verdere consequenties denk ik liever niet teveel na... Het blijft speculeren.

.@BWallaceMP:
— Defense of Ukraine (@DefenceU) 27 juni 2023
«My understanding is that the Storm Shadow missile has had a significant impact on the battlefield. Its accuracy and ability to deliver successfully the payload, as sent and designed by the Ukrainians, has been almost without fault.» pic.twitter.com/MFL8qD5fGO
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/N6fZRShtUgxJExTIlrywyXdv.jpg?f=user_large)
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Verwijderd

Bovenstaande quote is tevens het complete artikel, hier de bron:Vladimir Putin accuses West of wanting Russians 'to kill each other' in mutiny
Putin also thanked his security officials for their work during the armed rebellion in a meeting.
Russian President Vladimir Putin on Monday accused Ukraine and its Western allies of wanting Russians to "kill each other" during a revolt by mercenaries of the Wagner group, which stunned the country with an aborted march on Moscow over the weekend.
https://www.hindustantime...tiny-101687818153511.html
Ik denk dat dit inderdaad klopt. Laat ze elkaar maar afmakenVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 22:52:
Ik betwijfel of het waar is dus post hem hier maar, want meer dan een meme kan ik hier niet van maken...![]()
[...]
Bovenstaande quote is tevens het complete artikel, hier de bron:
https://www.hindustantime...tiny-101687818153511.html
Verwijderd
Je hebt gelijk, ik interpreteerde het verkeerd na een lange dag. Dacht dat het erom ging dat hij het Westen de schuld gaf van de muiterij.Ossi schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 22:54:
[...]
Ik denk dat dit inderdaad klopt. Laat ze elkaar maar afmaken
My bad

FIRST USE OF 🇷🇺T-14 IN UKRAINE
— Russian Embassy, SWE - пародийный аккаунт (@RussEmbSwe) 27 juni 2023
Depraved Western liberal lesbians like @noclador have doubted the supremacy of 🇷🇺T-14
NOT ANYMORE!
See this exicting battle footage from first use of T-14 in Ukraine, and be amazed!!
🇷🇺VICTORY🇷🇺
pic.twitter.com/Ag48Uvwn7V
Bijzonder die propaganda meuk, maar dit is overduidelijk parodie.Vnze schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:10:
Confirmed: T-14 gespot aan het front en zie, de RU Milbloggers hadden toch enigszins gelijk over de capaciteiten. Dit gaat slecht aflopen voor Oekraïne
[Twitter]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Oh?AW_Bos schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:31:
[...]
Bijzonder die propaganda meuk, maar dit is overduidelijk parodie.
Hoe weet je dat zo zeker?
Goede vraag! Waaromn zou een vliegende tank een SR-71 Blackbird niet bij kunnen houden?

Tja, hoeveel 100den Leopard 2's hebben de russen volgens hun officiele uitingen inmiddels al vernietigd in Oekraine? Je kunt ze nou niet bepaald vaak betrappen op enige realiteitszin.Dido schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:50:
[...]
Goede vraag! Waaromn zou een vliegende tank een SR-71 Blackbird niet bij kunnen houden?
Zou je denken?AW_Bos schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:31:
[...]
Bijzonder die propaganda meuk, maar dit is overduidelijk parodie.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Geweldig dat UA de tijd blijft vinden om dit soort filmpjes te maken.Still making excuses to skip your workout?
— Defense of Ukraine (@DefenceU) 27 juni 2023
Look at how our soldiers set up a gym in a dugout.
🎥@StratCom_AFU pic.twitter.com/lhTjAsZX4E
Die filmpjes/memes zijn voor Oekraïne van levensbelang. Ze zorgen er voor dat de oorlog in het buitenland actueel blijft en niet langzaam vergeten wordt.RoD schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:00:
[Embed] Geweldig dat UA de tijd blijft vinden om dit soort filmpjes te maken.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Waar moeten we het vast lassen dan?
Nou gewoon op de tank:

https://twitter.com/bayra...tatus/1674350355763589120
Zal nie heel soepel de koepel meer draaien
[ Voor 29% gewijzigd door YakuzA op 29-06-2023 15:59 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Da's overduidelijk bedoeld tegen die Combat Mosquitoes.YakuzA schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 15:57:
Nou gewoon op de tank:
[Afbeelding]
Een tankklamboe?noo schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 16:04:
[...]
Da's overduidelijk bedoeld tegen die Combat Mosquitoes.
Ik vind dit geen meme eigenlijk, maar pure triestheid van de nare Russische maatschappij. Ik kan alleen naar hopen dat we gauw van die ellendelingen verlost zijn.
Ik weet eerlijk gezegd niet waar ik ze anders kwijt kan.Ossi schreef op zondag 2 juli 2023 @ 07:00:
[...]
Ik vind dit geen meme eigenlijk, maar pure triestheid van de nare Russische maatschappij. Ik kan alleen naar hopen dat we gauw van die ellendelingen verlost zijn.
YakuzA schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 15:57:
Nou gewoon op de tank:
[Afbeelding]
Helaas niet feilloos.
PSN
"Let's kick up some dirt!"
Deze heeft echter zo te zien nog niet de 'Extra ammo' upgrade gehad
[ Voor 8% gewijzigd door Cheezus op 05-07-2023 20:00 ]
Ik hoop voor de makers en gebruikers ervan dat ze dat ding ook kunnen bewegen. Zo raak je alleen het voertuig voor je
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Heel handig die ruiten aan de zijkant. Zonder bescherming boven de voorwielen zitten die zo onder de modder (waar de wielen voor bedoeld zijn). Waar zit de aandrijving btw? Heeft dit voortuig niet te weinig druk aan de voorkant? Dan zou die naar achter kukelen?
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
uaz pickup.Jerie schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:16:
[...]
Heel handig die ruiten aan de zijkant. Zonder bescherming boven de voorwielen zitten die zo onder de modder (waar de wielen voor bedoeld zijn). Waar zit de aandrijving btw? Heeft dit voortuig niet te weinig druk aan de voorkant? Dan zou die naar achter kukelen?
4x4 2.7 liter. dus vrij veel gewicht aan de voorkant. verwacht niet dat hij om gaat.
Schommelen doet hij vermoedelijk wel...( aan de anderekant, misschien valt dat wel mee met een raketpod door de open achterkant..)
The problem with communication is the illusion it has taken place.
[Twitter: https://twitter.com/DefenceU/status/1677280188231475200?s=20] Strekking: dat het stil is betekent niet dat we stilzitten.
Het frappante is, UA is niet bepaald stil. Bijna elke frontbeweging wordt gemeld. Maar het filmpje kijkt lekker weg.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qvx5WYINfgEStNItHwiOCC0H.jpg?f=user_large)
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Ben je nou serieus de rocket buggy uit C&C generals aan het analyseren? https://cnc.fandom.com/wiki/Rocket_buggy_(Generals_1)Jerie schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:16:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j8Us00EA8b1UYsMmbYkKp0BC.jpg?f=user_large)
PS: zouden we dit als puur memes topic kunnen houden ipv tekst? 😇
nope
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6uciReYYqvbInVM3VrYdNzrC.jpg?f=user_large)
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
bloody schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 20:51:
De tandjes, wat een levering![]()
En ja, inclusief de clustermunitie.
En 32 nieuwe Bradleys!
En nog meer goodies..
[Twitter]
[Afbeelding]

https://twitter.com/NOELr...LlOagdlMZR5VBCemjXKQ&s=19
[ Voor 3% gewijzigd door Wren op 08-07-2023 17:42 ]
Dit keer geen vraag om stilte en geduld, maar een wat agressievere boodschap met een countdown timer."It’s time for payback," the #Ukrainian Main Directorate of Intelligence published an announcement. pic.twitter.com/3jl8AdqE3y
— NEXTA (@nexta_tv) 10 juli 2023
Wederom, puur propaganda maar kijkt lekker weg. Gelikte filmpjes maken kunnen ze wel.
The Lithuanian postal service is warning people that it will only deliver letters that have correctly written down the new address of the Russian embassy in Vilnius.
— Visegrád 24 (@visegrad24) 10 juli 2023
🇱🇹🇺🇦 pic.twitter.com/iGRphFWRXT
:strip_exif()/f/image/3tmegZJIhedUfdnFtp9ejXz7.jpg?f=fotoalbum_large)
NATO leaders invite you to the Crimea Beach Party 🍹 pic.twitter.com/uaZjzCxvVz
— Saint Javelin (@saintjavelin) 10 juli 2023
Hierbij alvast de uitnodiging voor de beach party in de Krim.
Echt prachtig gedaan met AI, hulde voor de uitvoering.
...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sVhPdhtlPRhS3jB207dhQOkD.jpg?f=user_large)
nope
:fill(white):strip_exif()/f/image/WvvLu9ZaP2NQGzTe1bohwGQ3.png?f=user_large)
Helaas ondersteunt GOT geen gifs, maar de hele gif is hier te bekijken: https://twitter.com/nexta_tv/status/1678465928550293504?s=46
nope
Vind deze beter.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oeh, heel scherp ook. Best confronterend eigenlijk.RoD schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 21:51:
Deze is wel heel accuraat.
The Wagner cemetery.
— Illia Ponomarenko 🇺🇦 (@IAPonomarenko) 11 juli 2023
Believe it or not. pic.twitter.com/Aoh2XBT7is
:strip_exif()/f/image/uXRadh7u9w6xnRgSPt1g25NG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SNlXJLgYcu9z70yp3oEUDZvX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door teacup op 31-07-2023 19:42 ]
Daar lig je dan onder de onderste laag van de pyramide.Tens schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 10:47:
Iemand vond het handig om een bestaande mal te hergebruiken:
[Twitter]
[Afbeelding]
Dutch PM Rutte: How did you get that coffee?
— Trey Yingst (@TreyYingst) 13 juli 2023
Ukrainian President Zelenskyy: You want? Take mine.
Dutch PM Rutte: No, no, no, no, no. You are fighting a war, this is your coffee. No. No. You have to stay healthy.
Ukrainian President Zelenskyy: Okay. I will share you. 50%. pic.twitter.com/i3rZ1oaObX
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FATPfY9GCOpFOIjy7DhYMdLQ.jpg?f=user_large)
YouTube: Kerch Bridge on fire, na, na, na
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Geen bloed, wel het belachelijk maken van RU. Op het randje misschien maar daar kom ik achter. Ik vond het wel vermakelijk.
Z-team nu met intro song (sorry voor de crappy geluid, maar wel geadviseerd aan te zetten
https://twitter.com/Harri_Est/status/1681496120013332480
Tja vanalles

https://twitter.com/JayinKyiv/status/1682358404973572096
age restricted, because twitter.
[ Voor 34% gewijzigd door YakuzA op 21-07-2023 14:06 ]
PSN
15 days since the last exploding general pic.twitter.com/2a3are9yMO
— Defense of Ukraine (@DefenceU) 26 juli 2023
The Russians released instructions on how to behave if there is an alarm while crossing the Kerch bridge. pic.twitter.com/rBCCjPEH3z
— Def Mon (@DefMon3) 21 juli 2023

🤡🤡🤡😅😅😅
— Sergio 🇺🇦 (@SergioCentaurus) 27 juli 2023
Kadyrovites scream and shoot in panic in all directions, although one of them tries to convey to his comrades that they already have no ammunition and should not fire randomly in all directions, but no one hears him. pic.twitter.com/fdPgm9bxWq
There is no place for a terrorist state at the Olympics.#30minboycottrussiansportmarathon pic.twitter.com/bvzqRFHiAr
— Defense of Ukraine (@DefenceU) 28 juli 2023
Never allow the aggressor to exploit sports in an attempt to bolster its reputation. #30minboycottrussiansportmarathon pic.twitter.com/xMyEThNOsz
Goed gevondenNever let the aggressor undermine the true spirit of sportsmanship.#30minboycottrussiansportmarathon pic.twitter.com/HRKW8shBxh
:fill(white):strip_exif()/f/image/w8g4LqHP62HJhv87SM9pDubS.png?f=user_large)
Zakharova, spokesperson for Russian foreign affairs ministry: Ukrainians hate Putin because they secretly want him for president. pic.twitter.com/xaUD63NM77
— Anton Gerashchenko (@Gerashchenko_en) 28 juli 2023
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Putin: Ukrainian formations suffered heavy losses during the counteroffensive, 415 tanks were put out of action by the Russian Armed Forces, and 2/3 of the equipment lost in battles was Western.
— Rybar Force (@rybar_force) 29 juli 2023
415 tanks sinds 5 juni
[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 30-07-2023 18:35 ]
PSN
Ze hebben vast ook al meerdere F16s neergehaald (in hun dromen)YakuzA schreef op zondag 30 juli 2023 @ 18:35:
Meer dan een meme kan ik hier niet van maken:
[Twitter]
415 tanks sinds 5 juni
Als ze stukgereden zijn op mijnen zou het best nog kunnen kloppen.YakuzA schreef op zondag 30 juli 2023 @ 18:35:
Meer dan een meme kan ik hier niet van maken:
[Twitter]
415 tanks sinds 5 juni
https://www.businessinsid...-oorlog-soldaten-te-voet/
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Weer flinke verliezen aan UA kant volgens de russen...
Als het geen propaganda was geweest..Marzman schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:02:
[...]
Als ze stukgereden zijn op mijnen zou het best nog kunnen kloppen.
https://www.businessinsid...-oorlog-soldaten-te-voet/
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
[ Voor 85% gewijzigd door teacup op 01-08-2023 22:20 ]
Ik kan me totaal niet vinden in wat er wordt uitgebeeld. Het suggereert een soort van bewuste decadentie en afstandelijkheid van de EU, imho totaal onterecht. De EU staat, behalve Bulgarije, achter Oekraïne maar nucleaire afschrikking is wel degelijk een ding.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Het is een meme/cartoon dus de situatie wordt altijd wat overdreven om een punt te maken.defiant schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 00:27:
[...]
Ik kan me totaal niet vinden in wat er wordt uitgebeeld. Het suggereert een soort van bewuste decadentie en afstandelijkheid van de EU, imho totaal onterecht. De EU staat, behalve Bulgarije, achter Oekraïne maar nucleaire afschrikking is wel degelijk een ding.
Anderzijds snap ik de frustratie van Oekraïne heel goed. Het zou allemaal nog veel sneller moeten. Wapenleveringen etc. Terwijl je dagelijks beschoten wordt of het luchtalarm afgaat.
Afgelopen week een mooie docu die zeker het kijken/terugkijken waard is en laat zien hoe de (jeugdige) mensen er toch het dagelijkse leven proberen op te pakken en er het beste van te maken:
:strip_exif()/f/image/khvLb7BEPH8RqkcnhaaA0NxD.jpg?f=fotoalbum_large)
En nucleaire afschrikking tja. Dat is nog steeds dezelfde nucleaire afschrikking als bij het leveren van (langere) afstandswapens, tanks, en aanvallen op Russisch grondgebied of de Krim.
Ben het verder wel met je eens dat die rode lijn steeds verder opschuift. Nav poste ik het vorige plaatje ook. Mijn Poolse collega zei vanaf dag 1 van de oorlog, euh sorry speciale operatie dat een ‘escalatiemoment’ met de NAVO niet in Oekraïne zal plaatsvinden maar bij de Suwalki gap / Poolse grens met Wit-Rusland.
We gaan het zien.
Ergens achter staan is toch nog wat anders dan ernaast staan: er staan geen Europese troepen naast de Oekraïners op het slagveld. We kunnen het ons veroorloven vooral met geld en materiële giften mee te doen, wat je met een beetje wringen wel decadentie kunt noemen: er vloeit nu eenmaal niet evenveel EU-bloed als Oekraïns bloed.defiant schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 00:27:
[...]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ik heb hartelijk gelachen, bedankt 😂👌mir4dor schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 18:25:
New Mercenaries Movie.
Geen bloed, wel het belachelijk maken van RU. Op het randje misschien maar daar kom ik achter. Ik vond het wel vermakelijk.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x5G1OS6SmtuCtPRSR0NSJpwG.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Ik3In9OdNZMdneIjqDFF9KJU.webp?f=fotoalbum_large)
“Stamps are prophetic: When we issue something, it’s bound to happen,” said Ukrposhta Director General Ihor Smilyansky. “That is why today, in honor of the Air Force, hoping that we will soon have F-16s, we issued such a stamp. And now we are going to have a ceremonial cancellation with a special postmark on the Air Force Day.”
https://www.kyivpost.com/post/20293According to Ukrposhta, Ukraine’s official mail service, the stamp depicts the Ukrainian Armed Forces destroying the symbol of the “evil empire” by grinding it on an “annihilation” grater.
('cancellation' als in 'afstempelen')
Romanes eunt domus | AITMOAFU
Een paar simpele regels:
-Dit topic is er voor memes en andere grappige dingen, niet inhoudelijke discussie over de oorlog.
-Geen gruwelijke beelden.
-Check even of wat je post geen onzin is.
-Geen Russische propaganda. We zijn hier simpelweg niet neutraal in.