Klachten over winkel die in pricewatch staat

Pagina: 1
Acties:
  • 5.325 views

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

iRadja schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:23:
@CodeCaster Probeer een breder principe aan te kaarten. Aangezien de sterren systeem geen oude reviews mee nemen dus shops ook veel nep reviews kunnen plaatsen waardoor oudere uitgecanceled worden. Ik gaf alleen aan wat er mij is overkomen en probeer ook andere reviews te citeren die heel duidelijk aangeven wat de problemen zijn met het bedrijf.

Dit gaat over de rug van mensen heen die vaak wat minder hebben dus sneller in dit soort sites trappen.

Elk bedrijf is uiteindelijk verantwoordelijk voor wat er op de website staat en er is meer als genoeg bekend over de bedrijf el vitas(tv online was ook een bedrijf van de eigenaar genaamd edwin) het is geen nieuw nieuws. En als tweakers zelf verstandig is en echt goed gaat rond kijken wat er nou gebeurd, zou er gezien worden dat er daadwerkelijk veel problemen aan het ontstaan zijn. (Zoals best vaak een nieuwe topic over nep reviews word aan gemaakt wat volgens de meeste mods dan weer wel problematies word beschouwd en kei hard op word gegaan.)

En waardoor krijg je veel nep reviews? Door dubieuze websites. Dus waarom niet de aard van het probleem aan pakken wat uiteindelijk minder tijd kost dan constant een filter moeten spelen voor de neb reviews?

Als jullie zo erg van in circels rond willen blijven lopen en het probleem niet echt aan willen pakken heb je wel echt last van tunnel vizie en zou je nooit de groter probleem inzien.
Kortom: een shop staat niet op 1 ster maar op 4, dus jij gaat er blind van uit dat de shop te vertrouwen is?
Want alsnog een bedrijf als tweakers is afhankelijk van de consument. Want bedrijven komen echt niet terug of gaan geld betalen aan websites als de klanten uiteindelijk er hard van weg gaan rennen.
Afbeeldingslocatie: https://www.memecreator.org/static/images/memes/102666.jpg
Dus gooi het probleem lekker maar weer terug bij mij. Maar dat wil alleen zegen dat je of lazy bent dus het punt niet wil inzien en verandering wil brengen. Of echt zwaar kortzichtig bent. Of geen reet geeft om mensen die deze site bezoekt.

Het is gewoon geen style hoe hard de mods hierop in gaan. Aangezien er meer gedupeerde zijn geweest. En is zwaar harteloos.
Ik wil het probleem heel graag oplossen, maar dan moet het probleem eerst heel duidelijk zijn. De shop doet niets illegaals, ze bieden gewoon televisies goedkoper aan dan de rest, wat mogelijk is doordat ze er geen service bij hoeven te verlenen die wel bij West-Europese modellen komt kijken.

Nogmaals: kom maar op met objectieve criteria op basis waarvan Tweakers zulke shops zou moeten weigeren. En "zie mijn ervaring" is geen criterium.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.