Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
https://www.bbc.co.uk/news/live/uk-62834633
Het begint er erg op te lijken dat QEII haar laatste dagen ingegaan zijn..

Verplaatst uit het algemene Brexit en Britse politiek topic. Iets meer waardigheid voor een langzittend staatshoofd dan tussen Johnson in een topic zitten. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Señor Sjon op 08-09-2022 15:05 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:37
Alle kinderen worden naar Schotland gevlogen, dus dit gaat niet heel lang meer duren. Zou ze haar eigen einde kiezen? Is ze eigenwijs genoeg voor.

@ToolkiT Ik heb de boel even een eigen topic gegeven, dus je bent nu onbedoeld de OP geworden. :)

[ Voor 49% gewijzigd door Señor Sjon op 08-09-2022 15:07 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:42
Operation London Bridge zal ieder moment beginnen ja, dus allemaal https://www.royal.uk/ CTRL+F5'en welke eerder op zwart gaat dan de media op de hoogte gesteld wordt.

Overigens zal het een kleine variatie op London Bridge worden, nl. Operation Unicorn.

Wikipedia: Operation London Bridge

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

"We're hearing all the Queen’s children are either at or on the way to Balmoral."

Lijkt me een inkopper dan, alleen zou dit heel makkelijk bevestigd kunnen worden gezien alle heisa die om zo'n verplaatsing heen zit. Je zou dan meerdere kolonne's bij het ziekenhuis zien aankomen. Zou me ook niks verbazen als het daar nu stampensvol journalisten staat.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online
Señor Sjon schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:03:
@ToolkiT Ik heb de boel even een eigen topic gegeven, dus je bent nu onbedoeld de OP geworden. :)
Goed idee! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boxlessness
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:26
Señor Sjon schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:03:
Alle kinderen worden naar Schotland gevlogen, dus dit gaat niet heel lang meer duren. Zou ze haar eigen einde kiezen? Is ze eigenwijs genoeg voor.

Wat bedoel je met het kiezen van haar eigen einde? Haar de controle geven over haar morfinepompje of zo? Of het raam open laten staan?

• The_Admin
nst6ldr schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:12:
"We're hearing all the Queen’s children are either at or on the way to Balmoral."

Lijkt me een inkopper dan, alleen zou dit heel makkelijk bevestigd kunnen worden gezien alle heisa die om zo'n verplaatsing heen zit. Je zou dan meerdere kolonne's bij het ziekenhuis zien aankomen. Zou me ook niks verbazen als het daar nu stampensvol journalisten staat.
Ze ligt niet in het ziekenhuis maar op Balmoral Castle, dus dat scheelt ;) En de BBC heeft in ieder geval plaatjes van privéjets die landen op het dichtsbijzijnde vliegveld.

Afbeeldingslocatie: https://ichef.bbci.co.uk/live-experience/cps/624/cpsprodpb/vivo/live/images/2022/9/8/fcab12b0-0e00-41a1-a47b-a768fcbfda2a.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zouden ze haar gisteren 'opgezet' hebben met medicamenten voor de beëdiging van de PM? Op de foto had ze bijkans blauwe handen en zag het er allemaal niet heel florissant uit. Nou moet een ieder van ons de 96 eerst maar eens halen, maar dan nog.

• Señor Sjon
boxlessness schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:14:
[...]

Wat bedoel je met het kiezen van haar eigen einde? Haar de controle geven over haar morfinepompje of zo? Of het raam open laten staan?
Vorm van euthanasie. Uit alle windstreken wordt familie naar Schotland gevlogen.

[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 08-09-2022 15:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Señor Sjon schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:14:
[...]

Vorm van euthanasie. Uit alle windstreken wordt familie naar Schotland gevlogen.
No way. Past niet bij haar persoonlijkheid. Zij rekt het tot de laatste seconde want "duty".

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Señor Sjon
downtime schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:16:
[...]

No way. Past niet bij haar persoonlijkheid. Zij rekt het tot de laatste seconde want "duty".
Ik dacht altijd om Charles zo lang mogelijk dwars te zitten. :P
quote: BBC
Signs that something serious going on, says former royal correspondent
The careful wording of the palace statement suggests "something serious is possibly going on", says former BBC royal correspondent Richard Sumner.

Speaking on BBC News, he says: "The whole policy of the palace has always been understatement and I've always suspected that possibly there was more than a mobility problem concerned here."

Along with advancing age there may be other more complicated medical problems, he says.

"When you're 96, of course you can’t expect to have the health of a 25-year-old.

"Hopefully this is a passing storm that can be overcome but I think that judging from the careful wording of the palace something serious is possibly going on here."

Sumner adds: "People who’ve seen her say that mentally she’s sharp as a tack and very interested in everything still."

He says it seems "her body is giving out on her" – though it's not clear "quite in what way or how badly".
toon volledige bericht

• ToolkiT
  • Niet online
[...]

dit.. plus dat het illegaal is..
https://www.nhs.uk/condit...sia-and-assisted-suicide/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:42
[...]

Death? A minor inconvenience. Uphold the monarchy I shall!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Señor Sjon schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:17:
[...]

Ik dacht altijd om Charles zo lang mogelijk dwars te zitten. :P
Nope. Dat is hooguit bijvangst. Ze schijnt neer te kijken op het Nederlandse koningshuis omdat onze laatste 3 koninginnen aftraden en niet stierven in het harnas.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:40

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Het mens is 96... Laten we er vooral niet teveel drukte over maken zou ik zeggen.

• boxlessness
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:26
downtime schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:20:
[...]

Nope. Dat is hooguit bijvangst. Ze schijnt neer te kijken op het Nederlandse koningshuis omdat onze laatste 3 koninginnen aftraden en niet stierven in het harnas.
Dus Beatrix krijgt geen uitnodiging voor haar uitvaart...
Ze lijkt me wel het type om zo te sarren "beyond the grave".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online
Het weer is ook erg ominous..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N4eIbrZ0Z5AWTXc-5jpXwLo0O7Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lvjKibk3voIe8S1FgvxydoVk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

MikeyMan schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:22:
Het mens is 96... Laten we er vooral niet teveel drukte over maken zou ik zeggen.
Langst regerende vorst ter wereld. Ze verdient wat drukte rond haar overlijden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
downtime schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:29:
[...]

Langst regerende vorst ter wereld. Ze verdient wat drukte rond haar overlijden.
Waarom?

Archaïsch, niet democratisch instituut. Vooral geen aandacht aan besteden wat mij betreft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

jeroenkb schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:32:
[...]

Archaïsch, niet democratisch instituut. Vooral geen aandacht aan besteden wat mij betreft.
Omdat de persoon sterft en niet het instituut. Dat blijft.

• ToolkiT
  • Niet online
MikeyMan schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:22:
over de persoon ben ik met je eens.. she had a good runnings..
Maar als staatshoofd en impact op de psyche van het volk is het zeker belangrijk..
De queen ligt hier heel anders dan de koning in NL..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
Klopt. En aangezien het bloed nog stroomt(?) kunnen we de zin en onzin van de monarchie beter in een eigen topic bediscussiëren.

• jeroenkb
  • Niet online
Señor Sjon schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:35:
Klopt. En aangezien het bloed nog stroomt(?) kunnen we de zin en onzin van de monarchie beter in een eigen topic bediscussiëren.
Maar als die scheiding gemaakt wordt in topics dan blijft er hier een topic over van een 96 jarige vrouw die op sterven ligt.... Weinig nieuwswaarde dan

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat je zelf niks met de monarchie hebt kan je ook best even een dagje voor je houden. Het is niet verplicht te reageren in topics zeg maar. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Señor Sjon op 08-09-2022 15:40 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Señor Sjon
De eerste shops verschijnen ook al. Deze is wel netjes gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w4mpF0W1xzPNO8kRQGr-VIALAq0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/c3CPac1bBBkQSWEycX6RWIO7.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Señor Sjon schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:39:
Dat je zelf niks met de monarchie hebt kan je ook best even een dagje voor je houden. Het is niet verplicht te reageren in topics zeg maar. ;)
Ook niet verboden....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:42
Señor Sjon schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:39:
Waarom? De enige reden dat het nieuws is dat een 96 jarige vrouw aan het overlijden is is vanwege het instituut genaamd de monarchie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:15

Agent47

I always close my contracts.

De beste vrouw is 96, het zat er een keertje aan te komen. Zelfs corona overleefd.
Eerlijk gezegd vroeg ik me de afgelopen 10 jaar al af wanneer ze zou gaan, vooral met de leeftijd die ze al had.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:17

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik weet nog dat de Thaise Koning Bhumibol overleed en de emotie bij het publiek. Alleen deze dame bleef hem voor als langst zittende Koningin. De Britten zullen iets nuchterder reageren maar toch, the end of an era (als ze inderdaad overlijd) Verder hebben ze gemeen dat er een even brakke opvolger komt. :X

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
sh4d0wman schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:43:
Ik weet nog dat de Thaise Koning Bhumibol overleed en de emotie bij het publiek. Alleen deze dame bleef hem voor als langst zittende Koningin. De Britten zullen iets nuchterder reageren maar toch, the end of an era (als ze inderdaad overlijd) Verder hebben ze gemeen dat er een even brakke opvolger komt. :X
Mjah, iets koeltoer helaas. Wij kunnen ons het niet voorstellen en zie op Twitter ook mensen zich oprecht afvragen 'wie haar op zal volgen'. In de UK zelf is er gewoon geen twijfel over mogelijk dat het Charles wordt en die vervolgens weer blijft zitten tot hij dat letterlijk niet meer kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-04 16:00
sh4d0wman schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:43:
Je hebt het wereldrecord van Louis XIV nog (26407 dagen). Liz zit op 25782. Not beating the frogs zullen ze niet leuk vinden... voor de rest heb je gelijk.

• Agent47
  • Laatst online: 17:15

Agent47

I always close my contracts.

Señor Sjon schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:14:
Zouden ze haar gisteren 'opgezet' hebben met medicamenten voor de beëdiging van de PM? Op de foto had ze bijkans blauwe handen en zag het er allemaal niet heel florissant uit. Nou moet een ieder van ons de 96 eerst maar eens halen, maar dan nog.
Wat bedoel je met " Zouden ze haar gisteren 'opgezet' hebben met medicamenten voor de beëdiging van de PM? "

PM? :O

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:De pro en anti monarchie discussie gaan we hier niet voeren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
theturtle schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:50:
[...]

Je hebt het wereldrecord van Louis XIV nog (26407 dagen). Liz zit op 25782. Not beating the frogs zullen ze niet leuk vinden... voor de rest heb je gelijk.
Die is op zijn 5e begonnen. Cheater. ;)
Agent47 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:51:
[...]

Wat bedoel je met " Zouden ze haar gisteren 'opgezet' hebben met medicamenten voor de beëdiging van de PM? "

PM? :O
Prime Minister. Die kwam gister langs als opvolger van Johnson om formeel in functie gezworen te worden (of hoe dat ook heet). En je kan met morfine of andere medicijnen iemand wel goed houden voor een paar uurtjes aan plichtplegingen. Haar geest zit in een lichaam die aftakelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:48

Zeror

Ik Henk 'm!

Dit artikel is nu ook wel relevant:
- What to expect when Queen Elizabeth II dies

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Agent47 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:43:
De beste vrouw is 96, het zat er een keertje aan te komen. Zelfs corona overleefd.
Eerlijk gezegd vroeg ik me de afgelopen 10 jaar al af wanneer ze zou gaan, vooral met de leeftijd die ze al had.
Haar moeder werd 101 dus ik verwachtte voor Elizabeth ook zoiets. Dan had zij de langst zittende monarch ooit kunnen worden.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:08
Is het weer daar ook onderdeel van Operation Tower Bridge? :+

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Er is uiteraard een protocol voor wanneer dit zou gebeuren, zie:
https://www.theguardian.c...zabeth-dies-london-bridge
"The newsreaders will wear black suits and black ties. Category one was made for her. Programmes will stop. Networks will merge. BBC 1, 2 and 4 will be interrupted and revert silently to their respective idents – an exercise class in a village hall, a swan waiting on a pond – before coming together for the news. Listeners to Radio 4 and Radio 5 live will hear a specific formulation of words, “This is the BBC from London,” which, intentionally or not, will summon a spirit of national emergency.

The main reason for rehearsals is to have words that are roughly approximate to the moment. “It is with the greatest sorrow that we make the following announcement,” said John Snagge, the BBC presenter who informed the world of the death of George VI. (The news was repeated seven times, every 15 minutes, and then the BBC went silent for five hours). According to one former head of BBC news, a very similar set of words will be used for the Queen. The rehearsals for her are different to the other members of the family, he explained. People become upset, and contemplate the unthinkable oddness of her absence. “She is the only monarch that most of us have ever known,” he said. The royal standard will appear on the screen. The national anthem will play. You will remember where you were."

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Niet online
The Guradian heeft daar ook een (lang) artikel over geschreven: 'London Bridge is down': the secret plan for the days after the Queen’s death. Blijkbaar uit 2017 alweer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
Zie ongeveer de derde post in dit topic ;) Wikipedia: Operation London Bridge
Schijnbaar gaan eerst alle overheidswebsites (waaronder royal.co.uk) op zwart, en wordt daarna de media ingelicht.

Waar is de BBC eigenlijk live te kijken voor de cordcutters onder ons, NLZiet heeft 'm niet? :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hier moest ik dan weer om grimlachen:

Ik woonde in Engeland toen Prinses Diana overleed en heb toen de mania meegemaakt, en dat vreselijke Candle in the Wind update van Elton John. Dit zal wel wat minder over de top zijn, maar leuk gaat het niet worden.

Een bepaalde versie van God Save the Queen zal het niet worden...

[ Voor 60% gewijzigd door gambieter op 08-09-2022 16:08 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:43
Ik moest 'incandescent' opzoeken. Ze kan erg ziek zijn maar ze hoeft niet op sterven te liggen. We zullen het zien de aankomende dagen.

[ Voor 61% gewijzigd door xzaz op 08-09-2022 16:08 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:18

Qwerty-273

Meukposter

The_Admin schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:04:
Waar is de BBC eigenlijk live te kijken voor de cordcutters onder ons, NLZiet heeft 'm niet? :(
Op de BBC? Daar hebben ze ook een live BBC news feed.
https://www.bbc.com/news/live/uk-62834633

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

The_Admin schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:04:
Zie ongeveer de derde post in dit topic ;) Wikipedia: Operation London Bridge
Schijnbaar gaan eerst alle overheidswebsites (waaronder royal.co.uk) op zwart, en wordt daarna de media ingelicht.

.co.uk is de tld voor een bedrijf. Het koningshuis is nog niet geprivatiseerd.

• The_Admin
downtime schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:09:
[...]

.co.uk is de tld voor een bedrijf. Het koningshuis is nog niet geprivatiseerd.
Royal.uk inderdaad :+

• The_Admin
Ja das een nieuwsblog, ik bedoelde gewoon een live feed van BBC One of BBC World News oid

• ToolkiT
  • Niet online
xzaz schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:07:
Ik moest 'incandescent' opzoeken.
Laaiend dekt de lading het beste :)
xzaz schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:07:
Ze kan erg ziek zijn maar ze hoeft niet op sterven te liggen. We zullen het zien de aankomende dagen.
Ik durf er een flink bedrag op te zetten dat ze het eind van de week niet haald..
De berichtgeving heeft al aan dat project london bridge al in werking is..

"Palace statement marks a significant change
Nicholas Witchell, Royal correspondent

The statement from Buckingham Palace is significant because it is a contrast to the last couple of months, when Buckingham Palace said as little as possible.
It said she remains comfortable at Balmoral.
But the fact that Buckingham Palace felt it necessary to issue a statement, and the fact that family members are travelling there, says everything.
As the prime minister has said, the whole country will be deeply concerned and I think that we must assume that there are reasons for that.
There has been this gradual deterioration in the Queen’s health over the past months. Clearly over the past 24 to 48 hours the doctors have become rather more concerned."

Prins Harry heeft ook zijn bezigheden gecancelled en is op bezoek bij oma..
En zijn eerste familie meeting sinds de recente fracas.. daar moet dus wel een goede reden voor zijn..

[ Voor 47% gewijzigd door ToolkiT op 08-09-2022 16:15 ]

• The_Admin
ToolkiT schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:12:
De berichtgeving heeft al aan dat project london bridge al in werking is..
Dit zal niet, want dat betekent dat ze al overleden is en in principe zou dat vrij snel bekend moeten worden (als onderdeel van Operation London Bridge). Uiteraard zal er links en rechts wel wat gesmokkeld kunnen worden en wordt ze wellicht kunstmatig in leven gehouden tot alle familie op locatie is, maar het hele idee van London Bridge is dat het nieuws toch wel vrij snel naar buiten zal komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:19

Player1S

Probably out in the dark

ToolkiT schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:12:
[...]

[...]

Ik durf er een flink bedrag op te zetten dat ze het eind van de week niet haald..
Afhankelijk wanneer volgens jou de week eindigt zou het nog best kunnen. Is ze vast eigenwijs genoeg voor.
Maar realistisch gezien denk ik dat de vraag is of ze vandaag nog haalt.

Stiekem wel benieuwd of alle media in het VK zich netjes aan het protocol houd of dat er 1 of 2 toch voor de scoop gaan en het als eerste willen melden

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

• ToolkiT
  • Niet online
The_Admin schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:17:
[...]

Dit zal niet, want dat betekent dat ze al overleden is en in principe zou dat vrij snel bekend moeten worden (als onderdeel van Operation London Bridge). Uiteraard zal er links en rechts wel wat gesmokkeld kunnen worden en wordt ze wellicht kunstmatig in leven gehouden tot alle familie op locatie is, maar het hele idee van London Bridge is dat het nieuws toch wel vrij snel naar buiten zal komen.
Ik bedoelde het feit dat het paleis sterke berichten aan het geven is over de gezondheid van de koningin..
Dat is echt wel een teken dat London bridge eraan zit te komen..
En feit dat de familie met spoed naar Balmoral is is ook een teken aan de wand..

• ToolkiT
  • Niet online
https://nos.nl/artikel/24...le-kinderen-naar-balmoral
Nederlandse nieuws heeft het inmiddels ook opgepikt..

"Minuten voordat de verklaring van het paleis naar buiten werd gebracht, ontstond er consternatie in het Britse Lagerhuis. Er ging een briefje rond tijdens een debat over energie, waarna er bezorgde gezichten te zien waren."
Dit is ook wel tekenend..

[ Voor 44% gewijzigd door ToolkiT op 08-09-2022 16:27 ]

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:32

Amphiebietje

In de blubber

gambieter schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:05:
Een bepaalde versie van God Save the Queen zal het niet worden...
...alhoewel het wel erg zou passen bij sommige personages van Liz Truss haar regering. Tijd voor een geupdate versie?

spoiler:
"God save the Queen...from Liz Truss' fascist regime"
O-)

• Stoney3K
  • Laatst online: 05-05 23:24
Als het zo ver is dan verwacht ik dat de NOS het ook rechtstreeks door gaat zenden.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Philip Ross schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:43:
[...]

Waarom? De enige reden dat het nieuws is dat een 96 jarige vrouw aan het overlijden is is vanwege het instituut genaamd de monarchie.
Dan is dat nog geen reden daar nu op dit moment en op deze plek een punt van te maken. Iets met respect. Ze is, los van de reden, bij miljoenen mensen bekend en bij velen geliefd. Daarnaast is ze een prominent persoon van een groot land en zijn veel mensen gek op het Brits koningshuis.

Niet zo lang geleden kreeg Peter R. de Vries hier ook een topic. Ook daar lees ik dan liever niet wat iemand van hem vind. Dat heeft naar mijn mening weinig meerwaarde. Het topic gaat over iemands (mogelijke) overlijden, niet over wat we van die persoon of in dit geval het gehele systeem eromheen vinden.

Tot zover mijn mening. Ik volg dit topic in elk geval omdat ik benieuwd ben naar het laatste nieuws.

[ Voor 6% gewijzigd door Zenomyscus op 08-09-2022 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Stoney3K schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:26:
[...]

Als het zo ver is dan verwacht ik dat de NOS het ook rechtstreeks door gaat zenden.
Ik ben half verbaast dat ze nu al niet live zijn om urenlang beelden te herhalen en so-called experts aan het woord te laten.

• Stoney3K
Player1S schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:33:
[...]

Ik ben half verbaast dat ze nu al niet live zijn om urenlang beelden te herhalen en so-called experts aan het woord te laten.
Om heel eerlijk te zijn zou ik het alleen maar harstikke ongepast vinden als er de hele middag 'experts' dit soort nieuws uit gingen kauwen tijdens talkshows. Dan ben je alleen maar aan het speculeren. 'Nieuws' van het niveau Fox News.

Gewoon wachten tot er officieel nieuws komt uit Buckingham Palace dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Stoney3K op 08-09-2022 16:35 ]

• The_Admin
Seven members of Royal Household fly to Aberdeen
A flight carrying seven members of the Royal Household is expected to land at Aberdeen Airport shortly, the BBC understands.

The plane is travelling from RAF Northolt in London.

It’s not known exactly which members of the household are on board.
Mogelijk Kate + kids en nog een aantal familieleden? Kate was in eerste instantie achtergebleven vanwege eerste schooldag van de kinderen. Vanaf Aberdeen is nog een uurtje met de auto naar Balmoral, dus het zal nog wel een uurtje of anderhalf á twee duren voor Operation London Bridge écht in werking treed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Stoney3K schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:35:
[...]

Om heel eerlijk te zijn zou ik het alleen maar harstikke ongepast vinden als er de hele middag 'experts' dit soort nieuws uit gingen kauwen tijdens talkshows. Dan ben je alleen maar aan het speculeren. 'Nieuws' van het niveau Fox News.

Gewoon wachten tot er officieel nieuws komt uit Buckingham Palace dus.
Dat is precies wat de BBC nu doet. Dat is precies wat ze deden bij Peter R de Vries. Dat is precies wat ze altijd doen bij gelijkwaardige gebeurtenissen waar de bevestiging nog ontbreekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
ToolkiT schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:22:
[...]

Ik bedoelde het feit dat het paleis sterke berichten aan het geven is over de gezondheid van de koningin..
Dat is echt wel een teken dat London bridge eraan zit te komen..
En feit dat de familie met spoed naar Balmoral is is ook een teken aan de wand..
In ieder geval één zwarte das volgens protocol en de andere donkerblauw. Ook schijnt de linker (Huw Edwards) niet voor elk wissewasje op te draven voor nieuws overdag (althans, dat vertelt Twitter mij).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9sCmO5k81kIC0H_ZB25pAL-xsmc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qvJDoC6bRUWHITKBv2REzZEW.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 08-09-2022 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoney3K
The_Admin schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:37:
[...]

Mogelijk Kate + kids en nog een aantal familieleden? Kate was in eerste instantie achtergebleven vanwege eerste schooldag van de kinderen. Vanaf Aberdeen is nog een uurtje met de auto naar Balmoral, dus het zal nog wel een uurtje of anderhalf á twee duren voor Operation London Bridge écht in werking treed.
Zoals iemand op een ander forum al opmerkte: Het kan goed zijn dat Operation London Bridge (of in dit geval, officieel Operation Unicorn) pas formeel in werking wordt gesteld als de beurzen in Londen zijn gesloten.

[ Voor 3% gewijzigd door Stoney3K op 08-09-2022 16:39 ]

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:40
The_Admin schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:37:
[...]

Gaan ze niet per helicopter verder?

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:48

Honesty

kattenneus!

Vraag me af of Poetin welkom is op de dienst en natuurlijk hoe Charles het doet als King

Festina lente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online
Player1S schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:33:
[...]

here you go:
https://www.bbc.co.uk/news/live/uk-62834633

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Philip Ross
Modbreak:DaniëlWW2 in "Queen Elizabeth II mogelijk op sterven"

[ Voor 92% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-09-2022 18:42 ]

• The_Admin
SnowDude schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:38:
[...]

Gaan ze niet per helicopter verder?
Zou ook goed kunnen, volgens eerder nieuws gingen Harry & Meghan per auto.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Heb gewoon bbc in m’n tv pakket :+
Doelde meer op de Nederlandse tv. Dat die nog niet live zijn hiermee. Gros zend nu toch herhaling van herhaling uit

• The_Admin
Stoney3K schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:38:
[...]

Zoals iemand op een ander forum al opmerkte: Het kan goed zijn dat Operation London Bridge (of in dit geval, officieel Operation Unicorn) pas formeel in werking wordt gesteld als de beurzen in Londen zijn gesloten.
In theorie kan dat dus niet, aangezien onderdeel van die hele Operatie is dat 'ie in werking treedt zodra ze overlijdt. Dus de hele 'hij is in al in actie' of 'ze wachten er nog even mee' zijn per definitie uitgesloten of betekent dat we vrij snel ingelicht zouden worden. Zoals eerder gezegd, het kan natuurlijk prima zijn dat ze nog even (kunstmatig) op de been wordt gehouden tot iedereen er is of inderdaad de beurzen dicht zijn of andere zaken 'op orde' zijn.

• Stoney3K
The_Admin schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:42:
[...]

In theorie kan dat dus niet, aangezien onderdeel van die hele Operatie is dat 'ie in werking treedt zodra ze overlijdt. Dus de hele 'hij is in al in actie' of 'ze wachten er nog even mee' zijn per definitie uitgesloten of betekent dat we vrij snel ingelicht zouden worden.
Daar ben ik dus benieuwd naar. Formeel is Charles natuurlijk op het moment dat de hofarts het overlijden vast stelt koning geworden, maar is ie dan ook verplicht om dat precies die minuut naar de wereld bekend te maken?

Ik kan me goed voorstellen dat er in het hele protocol ook een periode van media-embargo zit, juist om panieksituaties te vermijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Maar goed, nieuwslezers en andere personen zullen toch voorbereid zijn op het ergste en niet met een bonte verzameling kleuren te verschijnen.

De tekst in het persbericht was 'comfortable'...

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik meende trouwens dat het voetbal ook stil zou komen te liggen in Engeland maar kan het zo 123 niet vinden in de wiki link.

Zou dat alleen voor de binnenlandse competitie gelden of? Vanavond spelen immers paar clubs in Europees verband.

• PB-powell
  • Laatst online: 21:20

PB-powell

Mr. Laziness

Stoney3K schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:45:
[...]

Daar ben ik dus benieuwd naar. Formeel is Charles natuurlijk op het moment dat de hofarts het overlijden vast stelt koning geworden, maar is ie dan ook verplicht om dat precies die minuut naar de wereld bekend te maken?

Ik kan me goed voorstellen dat er in het hele protocol ook een periode van media-embargo zit, juist om panieksituaties te vermijden.
De premier spreekt het volk toe, dat doet Charles niet:
https://www.nu.nl/konings...-elizabeth-overlijdt.html

Vind het ergens 'grappig'/nergens op slaan dat we er zo kort op zitten, maar het intrigeert ondertussen wel weer :+

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Player1S schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:47:
Ik meende trouwens dat het voetbal ook stil zou komen te liggen in Engeland maar kan het zo 123 niet vinden in de wiki link.

Zou dat alleen voor de binnenlandse competitie gelden of? Vanavond spelen immers paar clubs in Europees verband.
Ga er maar vanuit dat de wedstrijden worden uitgesteld, en als dat niet gebeurd er een enorme golf van verontwaardiging komt vanuit het VK. En Liverpool - Ajax volgende week dinsdag staat ook op losse schroeven mocht de Queen nu overlijden.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:48

Zeror

Ik Henk 'm!

Player1S schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:47:
Ik verwacht dat er dan nog geen speciale maatregelen worden getroffen, mocht Queen Elizabeth nog niet gestorven zijn. Of misschien een zwarte band om hun armen voor steunbetuiging ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 08-09-2022 16:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Admin
Stoney3K schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:45:
[...]

Van Wikipedia:
When Elizabeth dies, her private secretary will be the first official (i.e., not one of her relatives or part of a medical team) to convey the news. Their first act will be to contact the prime minister, where civil servants will convey the code phrase "London Bridge is down" to the prime minister using secure telephone lines.[1] The cabinet secretary and the Privy Council Office will also be informed by the private secretary.[3] The cabinet secretary will then convey the news to ministers and senior civil servants. The Foreign, Commonwealth and Development Office's Global Response Centre, based at a secret location in London, will communicate the news to the governments of the 14 other countries of which Elizabeth is queen (the Commonwealth realms), and to the governments of the other countries of the Commonwealth of Nations.[1] Government websites and social media accounts, as well as the royal family's website, will turn black, and the publication of non-urgent content must be avoided.[3]

The media would be informed by announcement to PA Media and the BBC through the Radio Alert Transmission System (RATS) and to commercial radio on the Independent Radio News through a network of blue "obit lights" which will alert presenters to play "inoffensive music" and prepare for a news flash, while BBC Two would suspend scheduled programming and switch to BBC One's broadcast of the announcement.[10] BBC News will air a pre-recorded sequence of portraits, during which the presenters on duty at the time will prepare for the formal announcement by putting on dark clothing prepared for this purpose. The Guardian has reported that The Times has 11 days of prepared coverage ready and that ITN and Sky News have long rehearsed her death, but substituting the name "Mrs Robinson".[1]

A footman would pin a dark-edged notice to the gates of Buckingham Palace. At the same time, the palace website would display the same notice.[1] The Parliament of the United Kingdom and the Scottish, Welsh and Northern Irish parliaments would meet as soon as is practical or be recalled if they are not sitting.[3] The prime minister would address the House of Commons. The new monarch would host a meeting with the prime minister and then deliver a speech to the nation at 6 p.m., the evening following the Queen's death.[3] Whitehall and local government buildings will fly flags at half-mast and books of condolence may be opened; ceremonial ornaments, such as ceremonial maces or council chains, are to be put in black purses.[11][3] Gun salutes will take place at saluting stations and a service of remembrance, to be attended by the prime minister and senior ministers, will be held at St Paul's Cathedral.[3]
toon volledige bericht
Dus dat klinkt alsof er vrij snel openheid wordt gegeven naar de media. Ik vermoed dat men bij de BBC al wat jaartjes een deftig zwart pakkie heeft klaarhangen, en er wordt dus in het plan rekening gehouden met een paar minuten tijd voor omkleden.

Er is géén plan voor 'oh ze gaat dood maar we houden het nog even stil tot de beurs dicht is of onze presentatoren even snel naar huis geracet zijn', in ieder geval niet voor zover we weten :+ 8)

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:38
PolarBear schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:48:
[...]

Ga er maar vanuit dat de wedstrijden worden uitgesteld, en als dat niet gebeurd er een enorme golf van verontwaardiging komt vanuit het VK. En Liverpool - Ajax volgende week dinsdag staat ook op losse schroeven mocht de Queen nu overlijden.
De UEFA liet ook wedstrijden doorgaan op 9/11 dus zo zeker zou ik daar niet van zijn...

• ToolkiT
  • Niet online
L-VIS schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:49:
[...]

De UEFA liet ook wedstrijden doorgaan op 9/11 dus zo zeker zou ik daar niet van zijn...
Zou mij ook niet verbazen dat het door gaat, maar met 2 minuten stilte voor de wedstrijd ofzo..

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

L-VIS schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:49:
[...]

Andere tijden

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:10
ander continent ook

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• Stoney3K
Ik wou net zeggen, het is niet alsof de UEFA iets met de Amerikaanse voetbalcompetities te maken had. 9/11 was aan de overkant van de plas.

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:24
Stoney3K schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:54:
[...]

Ik wou net zeggen, het is niet alsof de UEFA iets met de Amerikaanse voetbalcompetities te maken had. 9/11 was aan de overkant van de plas.
Ach, zelfs president Bush bleef de kinderen voorlezen tijdens 9/11 toch?

Catch a smile out there!

• BeefHazard
Andere tijden en ander continent dan waar de Champions League plaatsvindt ook nog eens. Voetballen = kans op winst, winst = feest vieren. Als het vandaag gebeurt, denk ik niet dat de Engelsen happig zijn op feestende fans in hun land.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

BeefHazard schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:54:
[...]

Andere tijden en ander continent dan waar de Champions League plaatsvindt ook nog eens. Voetballen = kans op winst, winst = feest vieren. Als het vandaag gebeurt, denk ik niet dat de Engelsen happig zijn op feestende fans in hun land.
Ben daarom ook wel nieuwsgierig wat de uefa doet. Arsenal speelt uit dus nog net iets anders maar Manchester United speelt wel thuis

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:38

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Glenfiddich schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:54:
[...]

Ach, zelfs president Bush bleef de kinderen voorlezen tijdens 9/11 toch?
Ja/nee want toen was nog de aanname dat het een ongeluk was. Hij is daarna wel vrij rap in de limo gegooid en zijn ze zo ongeveer AF-1 binnengereden die als de sodemieter opsteeg.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Philip Ross
Zullen we de natuurlijke dood van een 96 jarige vrouw niet vergelijken met het vermoorden van duizenden mensen. Als we het toch over respectloos hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:24
Op Twitter zijn nu ineens opvallend veel fake accounts met de naam "BBC Breaking News" die de dood van Queen Elizabeth melden. Smakeloze aandachtsvragers...

Catch a smile out there!

• The_Admin
William, Andrew, Edward en Countess of Wessex (Sophie) net geland op Aberdeen en per auto naar Balmoral, zal nog drie kwartier duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Glenfiddich schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:59:
Op Twitter zijn nu ineens opvallend veel fake accounts met de naam "BBC Breaking News" die de dood van Queen Elizabeth melden. Smakeloze aandachtsvragers...
Ik snap niet zo goed waarom zulke platformen zelf geen protocol hiervoor hebben. Lijkt me heel simpel om dit soort namen (tijdelijk) te blocken

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Player1S schreef op donderdag 8 september 2022 @ 17:02:
[...]

Ik snap niet zo goed waarom zulke platformen zelf geen protocol hiervoor hebben. Lijkt me heel simpel om dit soort namen (tijdelijk) te blocken
Vergis je niet in de creativiteit van misbruikmakende mensen. Zelfs als je als bedrijf hier vooraf over nadenkt en allerlei maatregelen treft is er altijd wel iemand die een creatieve manier om dat alles vind. Ik heb tig jaar ervaring als SE-er voor platform-based software en geloof me, mensen zijn heel, heel erg creatief.

Neemt niet weg dat Twitter weleens een beter protocol mag hebben voor mass blocking. Ze hebben inmiddels meer dan tien jaar ervaring met mensen die spontaan en massaal accounts met vergelijkbare namen registreren om anderen lastig te vallen of zaken te beinvloeden.

[ Voor 18% gewijzigd door AtleX op 08-09-2022 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ze willen het nog niet uitspreken bij de BBC maar in feite geven ze aan dat het bericht erg uitzonderlijk is en het wachten is op het definitieve bericht.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Player1S schreef op donderdag 8 september 2022 @ 17:52:
Ze willen het nog niet uitspreken bij de BBC maar in feite geven ze aan dat het bericht erg uitzonderlijk is en het wachten is op het definitieve bericht.
Tegelijk geven ze aan dat er nog geen "medical response" is geweest en dat alles op Balmoral gebeurd. Dat kan een politieke keuze zijn natuurlijk maar de Queen ligt dus (nog) niet in een ziekenhuis. En het gaat hier over een publieke omroep en niet iets wat drijft op geruchten en commerciele belangen enzo.

Persoonlijk kan ik me goed voorstellen dat de koningin helemaal niet naar een ziekenhuis gaat maar als het dan toch zo ver is in één van de Royal Palaces, zoals Balmoral, zal overlijden.

[ Voor 6% gewijzigd door AtleX op 08-09-2022 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:34
De eerste stap in het protocol waar je iets van kan merken is dat BBC2 overschakelt op de feed van BBC1, terwijl de nieuwslezers snel wat zwarts aantrekken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:10
De BBC is dan ook geen campingzender ala SBS6 maar een staatsmedia. Die kan dus ook niet anders dan wachten op de officiele communicatie

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• Stoney3K
Bockelaar schreef op donderdag 8 september 2022 @ 17:58:
[...]

De BBC is dan ook geen campingzender ala SBS6 maar een staatsmedia. Die kan dus ook niet anders dan wachten op de officiele communicatie
Dit dus. Op het moment dat ITV of Channel 4 overschakelen omdat ze dat verplicht zijn, dan weet je dat er wat is gebeurd.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:27
Maar gezien de vorige keer dat de vorst van t VK overleed zo’n 70 jaar geleden is, is t al snel uitzonderlijk natuurlijk

• BeefHazard
Ben ik de enige die het idee heeft dat de presentator van de BBC het even te kwaad kreeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online
AtleX schreef op donderdag 8 september 2022 @ 17:55:
[...]
Persoonlijk kan ik me goed voorstellen dat de koningin helemaal niet naar een ziekenhuis gaat maar als het dan toch zo ver is in één van de Royal Palaces, zoals Balmoral, zal overlijden.
de royals hebben hun eigen artsen en hoeven idd niet naar ziekenhuis..
Er zijn ook operties gedaan in de paleizen in het verleden, alleen bij heel specifieke operaties moeten ze naar een ziekenhuis..

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Rijd nog best wel af en aan met auto’s bij Balmoral. En niet alleen auto’s waar familie enzo in zou zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoney3K
Player1S schreef op donderdag 8 september 2022 @ 18:12:
Rijd nog best wel af en aan met auto’s bij Balmoral. En niet alleen auto’s waar familie enzo in zou zitten
Zal vast een hoop dienstverkeer zijn, want iedereen weet dat dit niet lang meer gaat duren. Dus dan wordt er (bijna letterlijk) een militaire operatie in gang gezet.

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-05 21:43

Racing_Reporter

Contentmaker

BeefHazard schreef op donderdag 8 september 2022 @ 18:08:
Ben ik de enige die het idee heeft dat de presentator van de BBC het even te kwaad kreeg?
Dat was het moment dat de gekleurde presentator een soort van 'extra' zat te lezen in de notities x minuten geleden, bedoel je? Dat was inderdaad even opvallend.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wel “grappig”. Je ziet alleen de poort en er staat niemand bij dus lijkt net of Jan en alleman er maar door mag.

Controle is uiteraard daarvoor al maar toch

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Livefeed (blog) BBC: https://www.bbc.com/news/live/uk-62842089