Nu komt de vervanger directeur hier op terug en dat niet mogelijk is. Omdat in die week extra druk is.
En mij vrije dagen is geweigerd
Helaas was paar dagen eerder niet mogelijk er was niks mogelijk. Echt een zakelijke gesprek was het niet.
Ben flink teleurgesteld in deze gesprek.
De directeur komt maandag terug van vakantie.
En wil hier gelijk met hem over hebben.
Misschien een late reactie maar had jouw directeur die op vakantie was dit niet ook kunnen doorgeven aan de vervanger dmv een memo ofzo? Ik weet niet hoe groot het bedrijf is waarbij je werkt(e) maar in het kleine architectenbureau waar ik werk gaan dat soort afspraken/verzoeken altijd via de mondelinge weg; enige request van de baas is dat we het zelf in de agenda zetten, puur ter informatie verstrekking aan de rest van het team. En natuurlijk is de baas altijd bereikbaar, zelfs op vakantie, voor belangrijke dingen zoals dit.
Ik zou zeggen neem de vrij die je is toegezegd door de directeur; als de plaatsvervanger het daar niet mee eens is kan
hij contact opnemen met degene die het jou heeft toegezegd en daar mee in discussie gaan. Dit is geen probleem wat bij jou ligt maar bij de plaatsvervanger.